Moi! Täällä on ollutkin vilkasta.
Pientä hiljaiseloa on ollut tässä muutama viime viikko. Ei ole oikein ollut mitään kerrottavaa ja olen vähän yritellyt vältelläkin näitä keskustelujen seuraamisia, kun meinasin alkaa kehittää itselleni jotain stressinpoikasta tästä vauva-asiasta. Ehkä vähän huonoin tuloksin... Ei oikein tämä tjot-meininki tahdo onnistua.
Tuohon galluppiin itse olen 29v ja 30 pyörähtää mittariin syksyllä. Mies on 31v.
Vauvanvaatteita tai tavaroita en ole uskaltanut edes vielä katsella sen kummemmin. Joku aika sitten aloin selailla vaunuja ja niihin liittyviä keskusteluja, mutta kun tajusin sen valtavan valikoimamäärän ja "hifistelyn" mitä niihin liittyy niin enemmänkin ahdistuin. Että niistäkin pitäisi osata hyvät valita.
Mysö vauvan pinnasänkyä/kehtoa olen miettinyt. Veljen lapsella on käytössä sellainen riippukehto, joka vaikuttaa tosi kätevältä. Sellaisen varmaan itsekin haluan.
Ollaan viikonloppuna lähdössä reissuun, käydään kylässä kahdella eri ystäväpariskunnalla. Molemmissa odotetan vauvaa! Olen vähän ennakolta jännännyt omia fiiliksiä ja miltä tuntuu, kun näen heitä. Toisaalta olen jo nyt hieman kade, mutta molemmilla yrittäminen on kestänyt todella pitkään, joten kyllä kuitenkin olen ihan aidon onnellinen molempien puolesta. Mie vaan haluaisin itekin jo!!!
Jos kahteen edeltävään kiertoon on uskominen niin ovis on ollut tällä viikolla. Sopivasti olemme olleet molemmat lomalla, joten aikaa ja jaksamista on ollut myös puuhailla vällyjen välissä. Ei nyt päivittäin, mutta 2-3 päivän välein.
Nyt jännittää miten käy, tuleeko pääsiäisylläri! Jännittää niin paljon, että mahassa kipristelee! Mitenhän sitä oikein malttaa odottaa...:ashamed: Edellisistä kaksista menkoista olen ollut onnellinen, mutta nyt veikkaan, että saattaa hieman ärsyttää, jos vuoto parin viikon päästä alkaa.
Mietityttää nyt kyllä kovasti se, että nyt reissussa ollaan yötä paikoissa, joissa on kissoja ja itse olen kovasti allerginen. Allergialääkkeiden napsiminen olisi pitänyt aloittaa aikoja sitten, mutta nyt en uskalla, kun oviskin on tällä viikolla ollut. Nenäsuihketta ja silmätippoja on hankittu, mutta noista nenäsuihkeiden käytöstäkin ollaan montaa mieltä. Pakkausselosteessa on sanottu "raskauden tai imetyksen aikana neuvottele lääkärisi kanssa ennen käyttöä". Eli ei ehdoton ei, kuten tableteissa on? Pakko niitä on kuitenkin nyt käyttää. Muuten ei tule reissusta mitään. Hyvä puoli on se, että jos tärppi on nyt käynyt niin kiinnittyminen olisi kuitenkin vasta ensi viikolla...