Hakutulokset

1. V

Syyskuun söpöläiset <3 - Kesäkuussa

Voihan flunssa! Heräsin kurkku kipeänä ja nuhaisena. No, sopii kuvioon ja ilmastoon, sillä tänä aamuna täällä oli satanut räntää (nukuttiin vielä silloin)... Meillä on vauvat (ja taaperot) nukkuneet perhepedissä. Oon kokenut sen kätevimpänä ja saan itse parhaiten nukuttua siten. Pinnasänkykin...
  2. V

Kiitos tervetulotoivotuksista :) Velmutar/ 2.9/ 36/ 4.lapsi/ MKS Ja varmaan meni kaikki tiedot ihan väärässä järjestyksessä, mutta josko ne siitä... Odotusaika on tosiaan hurahtanut jo loppuraskauteen (3. raskauskolmannes on vkot 28-). Tää onkin ollut hieman erilainen raskaus, sillä...
  3. V

Hei! Vieläkö joukkoonne mahtuu? Olen 4. odottava kolmen pojan äiti. Teillä ollut mukavan vilkasta keskustelua nyt ja kun itselläkin tuntuisi olevan tarve kirjoitella ja kuulla muiden kuulumisia, niin tässäpä oiva ryhmä. :) Toisella palstalla (vauva) keskustelu ollut toooosi hiljaista ja...
  4. V

Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

1. raskaus: +16 kg, synnytys rv 38+5, vauva 3440 g. 2. raskaus: +9 kg, synnytys rv 39+5, vauva 3660 g.
  5. V

Miten nopeasti kakkonen syntynyt?

Esikoisen spontaani alatiesynnytys rv 38+5. Avautumisvaihe 19 h 50 min. Ponnistusvaihe 38 min. Kuopuksen spontaani alatiesynnytys rv 39+5. Avautumisvaihe 4h 25 min. Ponnistusvaihe 11 min.
  6. V

kysymys teille joilla mennyt vesi kotona tai muualla?

Mulla esikoiselta vaan lurahti eteisen lattialle. Heti hoksasin, että kyseessä lapsivesi... Ei tuntunut tulevan pissirakosta ja tutkittiinhan sitä väriäkin siitä lattialta. Jokseenkin kirkkaalta näytti eikä pissiltä haissut... Siteessä näytti vaaleanpunertavalta.

Yhteistyössä