Mulla holahti ekasta vessan lattialle. Heräsin yöllä outoon oloon ja menin vessaan ja ennenkuin ehdin pöntölle istua, tuli oikein kunnon loraus lattialle. Mulla vesi oli tuolloin hieman vihertävääkin, koska olin jo yli lasketun ajan ja ilmeisesti vauva oli kakannut sinne. Samantien alkoi myös tosi kipeät supparit. Kakkosesta en muista, missä vaiheessa vedet meni, mutta sairaalassa jo olin. Kolmosesta taas vedet menivät kotona, mutta aika huomaamattomasti. Laukkasin vessassa koko ajan jommalla kummalla asialla ja siinä samalla on vedetkin lähes kaikki pönttöön menneet (ja kyllä pikkaritkin kastui pariin otteeseen siinä välillä, muttei mitään holahdusta), mutta en varsinaisesti kyllä sitä tajunnut
Poika syntyi sitten sairaalan ov esta sisälle päästyäni käytävälle ja kätilö sanoi, että lähes kaikki vedet ovat menneet kotona
Olin aika ihmeissäni. Mutta kai niinkin voi käydä. Neljännestä vedet taas suihkusivat ihan samalla hetkellä kun vauva tuli ulos! Ei yhtään aiemmin. Hassua. Saas nähdä miten nyt tämän viidennen kanssa menee.
Kassu ja raskausviikkoja 30 :heart: