Hakutulokset

1. P

Toinen lapsi 2014?

Ei menkkoja, ei plussaa eikä edes hentoa haamua. Tosin eikö nuo davidin puikkotestit ole myös sieltä huonoimmasta päästä? Herkkyyshän niissä on 20. Ei haluttais tässä vaiheessa käyttää cb:n digiä. En halua nähdä sitä "ei raskaana" tekstiä. Tänään kp28, eli yleensä uusi kp1. Dpo oletettavasti 14...
  2. P

Toinen lapsi 2014?

Tänään testattu nega. Ei haamun haamua. Ei mitään. Tulis jo ne menkat. Eiköhän ne yöllä ala :D
  3. P

Toinen lapsi 2014?

kuppikakku: Samassa veneessä siis ollaan. Täälläkin se maaginen yk4, josta esikoinen sai alkunsa. Tsemiä sulle sinne <3 RauRau: Niin, aina on toivoa. Se on nyt vaan pahasti hukassa, kun viime kierrossa ehti jo innostua :( Parempi että maalailee piruja seinälle jo hyvissä ajoin :D Minulla...
  4. P

Toinen lapsi 2014?

Tutkin, lueskelin ja totesin että mulla taitaa olla tänään dpo12 :D Torstaina dpo14, oletettu tädin saapumispäivä. Silloin se tulee ja rytinällä, täällä nimittäin on pahimmat pms-oireet kuin ikinä ennen. Ei naurata, ei sitten yhtään.
  5. P

Toinen lapsi 2014?

RauRau: Hätähousu himotestaaja ilmoittautuu! Kyllä, testasin eilen negan. :( Tosin aloin miettimään, että ovis on voinut olla myöhemminkin, kun en sitä testaile puikoilla enkä bongannut perusnippailuja. Mutta ei kyllä ole mitään fiiliksiä siihen suuntaan että raskaana oltaisiin, oli vain pakko...
  6. P

Toinen lapsi 2014?

Onko sulla Revontulityttö mitään tuntemuksia? Nää aina kiinnostaa... :)
  7. P

Toinen lapsi 2014?

Ainiin, itselläkin dpo 10-11, eli vois näkyä jotain jos näkyis. En edes testaa, tulisi vain paha mieli :( Onnea plussauksesta Revontulityttö! <3
  8. P

Toinen lapsi 2014?

Ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille! :) Itse vietän päiväni sohvan nurkassa, yrittäen parantua flunssasta sunnuntaihin mennessä. Silloin olisi vauvan 1-vuotisjuhlat! <3 Isi viettää laatuaikaa poitsun kanssa tänään niin saan olla rauhassa, välillä ;)
  9. P

Toinen lapsi 2014?

Sinadrius: Voi ei! Voimia! <3 Inhottavaa kun tuollalailla viedään matto jalkojen alta... Mimosalle pahoittelut täältäkin <3 Täällä elellään oviksen jälkeisiä aikoja; lämmöt ovat koholla ja turvottaa. Hieman meinaa kurkkua kutitella ja nokka mennä tukkoon. Perusjuttuja ennen kuukautisia...
  10. P

Toinen lapsi 2014?

Googlettelu on vaarallista ;)
  11. P

Toinen lapsi 2014?

Onnea haamusta, mariet! Tuohan on ihan selvä plussa! :) Onnea myös Pinsulille! Käyntisi täällä jää tätä menoa lyhyeksi, onnittelut siitä ;) Tarrasukkia molemmille mukaan! (En saa mitään hienoja juttuja kun kännykällä kirjoittelen.) Mimosa2013: Itse pelkään, että tämä toinen ei...
  12. P

Toinen lapsi 2014?

mariet, minulla on ollut aina niitä davidin puikkoja valmiina. Kyllä ne näyttää raskauden jos hcg on jo suht korkealla, haamuja en ole niihin ikinä saanut, negatiivisia ison kasan. Elämäni ensimmäisen plussan tein sellaisella aikoinaan ja tuossa tuo plussa leikkii ja touhuilee :) Eli varhaisilla...
  13. P

Toinen lapsi 2014?

Kiitos kaikille onnitteluista! Mutta niinkuin yhdessä viestissä laitoin, niin huonot fiilikset olivat oikeassa - menkat alkoivat tänä aamuna. Tai meni kesken, miten sen haluaa ajatella. On se vaan jännä juttu, miten naisen oma kuudes aisti toimii. Sen vaan tietää! Oikeastaan olen tyytyväinen...
  14. P

Toinen lapsi 2014?

mariet, älä vielä siirrä. On sellainen vahva huono tunne.. :/ Ilmoittelen sitten kun saa siirtää plussanneisiin.
  15. P

Toinen lapsi 2014?

Anteeksi omanapailu, mutta jotenkin on niin uskomaton olo että huhhuh!
  16. P

Toinen lapsi 2014?

Anteeksi hiljaisuus. Lueskelemassa olen käynyt, mutta aina kun alan kirjoittamaan niin pikkujätkä tulee keskeyttämään ja vaatimaan huomiota. Nyt hän kuitenkin nukkuu, ja ajattelin poikkeuksellisesti poiketa illalla koneella ihan vain katselemassa teidän kuulumisia (ja kertomassa omia). Meillä on...
  17. P

Toinen lapsi 2014?

Jänniä päiviä elellään, kp24/26-28 täällä menossa. Oireita? Ei ole. Hmph. Tätiä odotellessa... Itselläkin oli jossain vaiheessa haaveena, että jouluna olisi voinut kertoa omille vanhemmille ja sisaruksille tulevasta vauvasta. Mutta näillä näkymin sellaiset haaveet voi heittää romukoppaan...
  18. P

Toinen lapsi 2014?

Mahtuisiko yksi kuumeilija joukkoon mukaan? :) Jonkun aikaa olen käynyt lukemassa tätä ketjua, kuumeillut hiljakseen ja miehen kanssa ollut jo yritystäkin, mutta nyt ajattelin avata oman suuni melkein vuoden tauon jälkeen.. Meillä on mieheni kanssa ihana poitsu, joka syntyi 12/12 ja...
  19. P

Joulukuun toivevauvat 2012 *MEIDÄN KUU!!!*

Onnea tosi paljon kaikille vauvautuneille! :heart: Minäkin tahon päästä tositoimiin... Valmistelut olisi nyt siinä vaiheessa, että jos vauva päättäisi tulla maailmaan niin hyvin pärjättäisiin. Pinnasänkykin odottaa tuhisijaa. Kasattiin sänky illalla ja laitoin nyt aamusta siihen puhtaat...
  20. P

Joulukuun toivevauvat 2012 *Marraskuussa*

Kaapolle ja Madickenille oikein paljon onnea pienistä nyyteistä! Olen lueskellut teidän juttuja, mutta en ole sitten jaksanut itse kirjoitella... Tämä koneella istuminen kun ei tunnu hyvältä. Nyt tosin ihan ok, kun sain anopilta jumppapallon lainaan loppuajaksi. Istuskelen tässä ja naputtelen...

Yhteistyössä