Hakutulokset

1. A

***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Tervetuloa Aurora81 :) Mitäs naisille kuuluu? Täällä suunnalla ainakin on ollut ihanat ilmat muutaman päivän ja juuri tultiin pojan ja koirien kanssa ulkona. Käytiin pitkä lenkki pellolla ja koirat sai juosta vapaana. Tänään olisi siis vielä vapaapäivä, mutta huomenna on pakko raahautua...
  2. A

Kamomilla Et varmasti ole ketään pahasti loukannut ja niinkuin Matilda sanoi, tämä palsta on tarkoitettu ihan kaikenlaiseen vuodatukseen, siihen negatiiviseenkin. Ja oikeasti toivon sinulle paljon onnea ja tsemppiä tässä raskautumis asiassa. Aivan täysin sydämin:) Minnuskalle paljon tsemppiä...
  3. A

Kamomilla Mä oon sun kanssa kyllä samoilla linjoilla, vaikka kuulunkin tuohon 12, jolla vasta 3 yk käynnissä. Itse ainakin olen sitä mieltä, että alussahan tässä ollaan tän yrityksen kanssa vaikka tietysti plussaa kovasti toivonkin. Mutta tietysti jokainen on tämän kanssa omanapainen ja niin...
  4. A

Maira Joo kävin lääkärissä. Mut ultrattiin ihan sen takia kun oli vahva epäily siitä kohdun ulkoisesta. Musta otettiin kyllä myös HCG ja se oli negatiivinen, että mulla se oli sitten jo laskenut. Mutta mulla ei ollut silloin vielä vuoto alkanut, että siinä mielessä oli tilanne eri. Mutta sulla...
  5. A

Maira Voi sinua. Jos sinua yhtään helpottaa, niin tasan varmasti tiedän miltä sinusta tuntuu. Samahan minulle kävi viime kierrossa. Lämmin halaus sinulle ja kyllä se vatsa sinullakin alkaa kasvamaan niin kuin minullakin, eikö vaan:) Nyt vaan jaksamisia ja uuteen kiertoon vaan.
  6. A

Pistepirkko :hug: muuta ei oikein osaa sanoa, mutta jos auttaa, niin täällä kyllä tiedetään sun tunteet. Ja halaus myös muille, joilla menkat rantautuneet. Uusille lämpimästi tervetuloa, meitä on täällä jo aikamoinen nippu :) Maira Sinne vaan apteekkiin hakemaan lisää, siitä ne rahaa saa...
  7. A

Matilda kiitos uudesta pinosta :) Nauruprinsessa mäkään en enää pillereihin koske. Tykkäsin hormonikierukasta. Tai katsotaan nyt kuinka kauan tässä menee ennen tärpäämistä, tai tärppäshän se jo kerran, mutta osoittautui kohdunulkoiseksi:( Meillä on yritetty ovista nyt sitten hyödyntää...
  8. A

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Huomenta kaikille Paljon onnea plusanneille ja mukavaa odotusaikaa. Toivottavasti pian nähdään. Täällä olis ehkä kai kenties jopa ovis päivät. Täytyy yrittää käyttää hyväksi. Harmi vaan kun mies on yötöissä, mutta kai sitä jossain välissä sitten ehtii :) Mun flunssa ei vaan edelleenkään...
  9. A

kinkula Lämmin halaus sinulle. Ymmärrän kyllä ahdistuksesi. Joskus pieni tauko voi tehdä hyvää, saa ainakin jatkuvan kierron kyttäämisen hetkeksi katkeamaan. kikka Älä pidä meitä jännityksessä. Testaa, testaa, testaa ;) Nauruprinsessa Pikaista paranemista teille. Minä olen myös kunnon...
  10. A

Hei taas vaan kaikki :wave: Olen ollut palstalta jokusen päivän poissa, kun flunssa on iskenyt meidän talouteen. Ensin oli mies kipeä ja nyt minä, poika on toistaiseksi pysynyt terveenä. Matilda mulla taitaa olla kp 10 tänään, jos viitsit korjata:) Tänne on tullut niin paljon kirjoituksia...
  11. A

Mirage ja Salainen toive Oikein paljon onnea ja paljon tsemppiä, että pysyvät matkassa mukana :flower: Ihania uutisia. Tädin kohdanneille :hug: Heidi No on kyllä aika kumma juttu. Oikeasti toivon sulle selvyyttä asiaan, tuo on kyllä melko raastavaa. tyty Tylsä tilanne sullakin. Mutta...
  12. A

Moi ja kiitos kaikille. Ihan nopeasti omaa napaa, mutta eilen MULLA ALKOI VUOTO :) :) :) Lääkäri oli sitä mieltä eilen, ettei sieltä tule mitään vuotoa moneen päivään, kun ei ole mitä vuotaa, mutta niin vaan mulla alkoi ihan normaalilta tuntuva menkkavuoto kipuineen ja hyytymineen :) Mitään...
  13. A

Hei taas. Nöyrin mielin palaan takaisin tänne:( Onneksi en odotuspuolelle vielä ehtinytkään. Koko ajan ollut sellainen olo, ettei kaikki ole kunnossa. Oireita kyllä, muta jatkuvaa jomotusta oikean munasarjan tienoilla, eivätkä ne plussatestit loppujen lopuksi niin kovin vahvoja olleet. Tänään...
  14. A

Mirage Valitettavasti ei nyt taida kuvia olla. Ja päätin nyt etten testaa enää yhtään kertaa. Tänään töissä testasin vielä ei-herkällä testillä selvän haamun ja aamulla clearbluella haaleahkon plussan, eli raskaana tässä ollaan ja lopetan nyt kaikkien viivojen vahtaamisen. Jos menee kesken, niin...
  15. A

Kyllä se nyt plussaa näyttää, eli viallinen testi aikaisempi ilmeisesti. Ei se plussa mikään hirmu vahva ollut, mutta plussa kuitenkin. Se on nyt siis tämän aamuista testiä lukuunottamatta pysynyt kolme päivää plussalla, niin en kemialliseen usko. Siirryn pikkuhiljaa tuonne odottajien puolelle...
  16. A

Kiitos taas kerran kaikille. Vaikka nyt on vähän epävarma olo, niin on mulla kuulkaa sitten aika ihana mies. Se lähti hakemaan mulle kaupasta uutta testiä ja totes vaan, että edellisessä oli jotain vikaa:heart: Kerron sitten kun mies tulee kotiin, että miten käy... Miten myöhään sulla tyty...
  17. A

Aattelin teille kuvan laittaa, mutta kun ei ole mitään näytettävää :( Eli mikäs helvetti tämä nyt sitten on. Edellipäivänä haamu (Clearblue) ja eilen aamulla vahvempi haamu, ehkä jo ihan plussa (tämäkin clearblue). Tänään tein sitten jollain muulla, mikä mainosti itseään myös erittäin herkäksi...
  18. A

Kiitos vielä kaikille ihanille ihmisille:) Olette mahtavia:flower: Maira ja Matilda Meillä myös talo hakusessa, mutta luulen, että päädytään lopulta samaan kun Matilda, eli rakentamiseen. Mä haluan hirsitalon:) Ja asutaan siis jo omakotitalossa kaupungissa, mutta haluttaisiin muuttaa vähän...
  19. A

Salainen toive Varmaan noi ihan ekat oireet alkoi 5-6 päivää oviksesta. Ja olis ellaisia epämääräisiä tunteita alavatsalla. Sä lopettelet imetystä kun siltä tuntuu. Ei sitä aikaisemmin kannata lopettaa. kikka Kyllä sun kannattaa siinä papassa käydä, saat tosiaan Miragen sanoman mielenrauhan.
  20. A

Kiitos kaikille:flower: Ihania olette :) Heidi : Mulla on jotenkin sellainen fiilis, että raskaana sinä olet. Kunhan nyt plussa antaa odotuttaa itseään. collins Juu ehdin syyskuisiin. Laskurin mukaan LA olis 18.9 :) Ja tsemppiä miehen "vokotteluun" ;) Vouhis Tsemppiä töihin ja tuosta...

Yhteistyössä