Hakutulokset

1. A

** Pikkukakkosta toivovat VOL 23 **

Huomenta kaikille. Matilda testattu on ja hartaasti ;) Eiliseen asti ei yhtään mitään, mutta... eilen ja tänään haamu :heart: ja ihan selkeä sellainen. Nyt sitten vaan odotellaan viivan vahvistumista, mutta tää nainen tais tästä päivästä aloittaa kessulakon. Eli kyllä ne oireet ihan aitoja...
  2. A

Vouhis :hug: Lämmin halaus sinulle. Tosiaan kunnon yöunet voi tehdä ihmeitä ja kuule nainen, me ollaan niin kovasta puusta veistetty, että me ei ihan vähästä kaaduta. Välillä ottaa päähän ja lujaa, mutta ihmeesti sieltä kerta toisensa jälkeen taas noustaan. ON: Mulla menkkamaisia jomotuksia...
  3. A

Vouhis Juu todellakin turpoaa. On kuin ilmapallo välillä. Nyt hiukan vähemmän kuin muutama päivä sitten. taidan sunnuntaina testailla jollain herkällä uudelleen jos ei menkkoja näy ja kiitosta vaan, mäkin toivon etteivät kurvaisi meille :) Toivon samaa sulle, kun jollain lailla tässä samassa...
  4. A

Onnea plussaneille:) Maira jännäksi käy sullakin:) Vouhis Tyylipuhdas nega mullakin eilen, en kyllä tiedä testin herkkyyksistä tuon taivaallista. Joo oireita on ja ei ole. Jotenkin vaan on tullut sellainen olo, ettei tää kyllä nyt tärpännyt. Nyt sitä sit vaan odottelee et alkais ne...
  5. A

Jarenah Iso hali. kinkula Iso hali sullekin, toivottavasti nyt seuraavasta tärppää:) Itsellä oireet on vähentyneet ja vahva olo raskaanaolosta väistynyt. Aamulla tuli tyylipuhdas nega. Tietysti niin kauan kun menkkoja ei näy, on toivoa, mutta jollain lailla epäilen asiaa. Mutta toiveet...
  6. A

salaisiahaaveita ONNEA :heart: heidi Noi on ärsyttäviä fiiliksiä kyllä, kun tarvitsis olla toisen puolesta onnellinen, mutta kuitenkin harmittaa, kun itse ei ole pystynyt samaan. Ihan normaaleita ajatuksia kyllä. Lämmin halaus:) Täällä vaan edelleen odotellaan, että päiviä tulisi muutama...
  7. A

Vouhis No niinpä näkyy olevan. Eiköhän nyt plussata kimpassa:) Tänään aattelin käydä hakemassa testejä ja kärvistellä vielä muutaman päivän:) Mulla on kyllä niin vahvat oireet, että jos en raskaana ole, niin sitten kyllä hormonitasot jossain pilvissä;) Koskas itse ajattelit testata?
  8. A

Pahoittelut kaikille, joiden menkat on alkaneet ja paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon:) Eiköhän me kaikki täältä ennemmin tai myöhemmin siirrytä eteenpäin, eiks vaa? Kiitos Matildalle päivitykseen ryhtymisestä:) Mä täällä odottelen, että päiviä tulisi vielä jokunen lisää, niin vois alkaa...
  9. A

ONNEA Jiimii :) Toivottavasti kohta tavataan taas;) Mä laitin miehen ja pojan päiväunille ja kohta pitää lähteä töihin. Plaah. Olis se itsellekin uni maistunut;) No onneksi mies antoi mun aamulla nukkua pitempään, kun oon ollu kuulemma kumman väsynyt :D
  10. A

JiiMii ONNEA, onhan tuo nyt jo ihan selkeä:) Vouhis Mä pidän teille peukkuja että jouluaattona olis ollu se The päivä:) minttumi Tosi kiva kuulla että oli harmitonta:) Hyvää Uutta vuotta kaikille:) Mun oli pakko testata eilen varmuudeksi, että uskallan tänään muutaman lasin skumppaa...

Yhteistyössä