Hakutulokset

1. A

~ Lokakuun lapsoset huhtikuussa ~

Heippa taas pitkästä aikaa :) On tässä taas ollut murheita niin paljon, ettei ole ehtinyt edes juurikaan koneella käymään. Isä sai sairaskohtauksen ratissa ja ajoivat aika ilkeästi ulos tieltä äidin kanssa. Äiti pääsi samana päiväna sairaalasta, mutta isä on edelleen yliopistosairaalassa...
  2. A

Heippa taas Lämmin halaus kaikille pahoinvoinnin kanssa painiville. Toivottavasti pien helpottaa. Hyvistä ultrauutisista myös tasapuolisesti kaikille onnea :) Taaperon nukkumisjärjestelyistä Meillä poika on ihan vauvasta asti nukkunut omassa sängyssä ja omassa huoneessa (meidän...
  3. A

Moikka taas. Nyt vaan omaa napaa jos vaan sopii, kun vähän huolettaa. Olin siis tänään lääkärineuvolassa ja kaikki muuten hyvin, paitsi ettei sydänääniä saatu kuuluville. Heillä kuulemma huono doppler ja kun minulla tuota rasvakerrosta vatsalla omasta takaa ja kun on vielä taaksepäin...
  4. A

Sedna Olipa surullinen uutinen. Lämmin halaus teille. Joskus elämä on niin kovasti epäreilua. Ituo Onnea kaksosista. Matilda Minä olen tuntenut myös jo liikkeitä. Ne tuntuvat aina samassa kohtaa ja eivät voi olla mitään muuta. Minähän kävin varhaisultrassa joten viikkojen pitäisi täsmätä...
  5. A

JOULUKUUN PIKKUTONTUT Maaliskuussa

Ihanaa odotusta kaikille:) Itselläkin joululahja vm 08:) AJ lokakuisista
  6. A

~ Lokakuun lapsoset maaliskuussa ~

Moikka, kirjoitin aamulla tänne pitkän jutun joka tietysti hävisi johonkin, joten jos nyt koittais uudestaan. Lämmin halaus kaikille surun kohdanneille, elämä on joskus niin kovin epäreilua:( Ja toisaalta lämmin halaus myös hyviä uutisia ultrasta saaneille. Tällaista se elämä on iloa ja...
  7. A

Mukavaa viikonloppua kaikille :) Täällä onkin taas paljon tekstiä, olen kyllä melkein joka päivä käynyt lukemassa, vaikken kirjoittanut olekaan. Täällä on paljon keskusteltu nimistä. Meillä on ainoastaan ensimmäinen kirjain tiedossa, muuten kaikki auki. Odotellaan muutama kuukausi, niin...
  8. A

Täällähän on saatu roppakaupalla hyviä uutisia ultrista. Onnea vaan kaikille:) Asumisesta: Me asustellaan vanhassa (joskin remontoidussa) rintamamiestalossa, eli huoneita löytyy kolmesta kerroksesta. Asutaan kaupungissa, mutta mieli halajaa molemmilla vähän syrjemmälle ja ollaankin etsitty...
  9. A

Hei kaikki:wave: Liittyisin mieluusti seuraanne. Olen taustaillut jo tovin:) Eli olen 30-vuotias 2-vuotiaan pojan äiti ja toista odotellaan. LA olisi ilmeisesti 22.10. Synnytyssairaalan pidän vielä toistaiseksi salassa ;) Varhaisultrassa kävin viime viikolla ja kovasti siellä pieni sydän...
  10. A

*Pikkukakkosta odottavat 2011*

JiiMii Kiva kuulla, että kaikki hyvin:) Ja mukavaa, että isukki on innolla mukana odotuksessa. ON: Paha olo on tänään ollut ihan järkyttävää, salmiakkipastillit ainoita, mitä suuhun voi laittaa. Veto on ihan totaalisen pois ja kun katsoin naisten HIIHTOA, siis oikeasti hiihtoa, niin meinasin...
  11. A

Huomenta kaikille. Onko noista pahoinvointirannekkeista oikeasti hyötyä? Mä voin aika kurjasti, vaikka en oksenna. Suusta ei oikein saa mitään alas kun kaikki ällöttää. Yllättävästi kahvia kyllä joisin vaikka kuinka paljon. Pahoinvointia tulee iltapäivä ja iltapainotteisesti, aamuisin...
  12. A

Moikka Moi. Kaipa minäkin sitten jo uskaltaisin tänne liittyä. Lueskellut olen jo jonkun tovin, mutta jos nyt sitten liittyisi. Kuumeilin tuolla pikkukakkosta yrittävien pinossa. Elikkä nimimerkin AJ takaa löytyy 30-vuotias 2 vuotiaan pojan äiti (esikoinen 12/08). Toinen toivotettiin...
  13. A

***PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.24***

Voi Maira sua. Mulla valitettavasti kävi tuo KU mielessä sun oireista varsinkin kun sun jutut osus melko pitkälti omiini. Toivotaan nyt kaikki mahdolliset ulokkeet ristissä, että menee tuolla sytostaatilla, eikä jouduta operoimaan. IIIISO halaus. Olet ollut oikeasti ajatuksissa.
  14. A

Hyvää ystävänpäivää:heart: Tulin vielä toivottamaan kaikille onnea yritykseen ja seuraavaan tai nykyiseen kiertoon. Olette ihania. Äsken testasin Apteekin omalla plussan (virtsa rakossa max 1.5 h) eli kyllä se nyt siltä näyttää, että tuonne odotuspuolelle ponkaisen. Kiitos kaikille...
  15. A

Miina ONNEA:flower: Hieno juttu. Mä en muista raskaustestin nimeä, mutta muistaakseni ei ole herkkä olisiko jopa 25 tai 50 IU eli kyllä tässä raskaana ollaan:) Huomenna tosiaan pitää testailla jollain herkemmällä vielä:) Omista oireistani: Eli alkuun tulivat repäisykivut ja niistä oikeastaan...
  16. A

Heippa taas. Kovin yritin olla testaamatta, mutta niinhän siinä kävi, että sorruin...mutta eipä mennyt hukkaan tällä kertaa testailu, plussahan sieltä tuli:heart: ja viimekierron haamuiluihin verrattuna ihan selkeä plussa:) Mutta varmistelen vielä su tai ma. Kuvaa ei ollut, sillä testasin...
  17. A

Matilda Onnea:heart: p.s korjaisitko tuon mun kiertopäivän, kun tänään olis kp 28 :) Maira kultaseni sulla on ihana asenne, mutta ymmärrän sun fiiliksen hyvin. Itselläni oli kanssa sellainen olo, että hyvä ettei käynyt pahemmin ja jos siitä raskaudesta on pakko kerran luopua, niin mieluummin...
  18. A

Maira Tosi hyvä että menet yksityiselle. Milläs viikolla olisitkaan jos raskaana olisit, aattelin vaan, että pitäiskö tuon Hcg:n olla kuitenkin korkeampi? Mutta siis minähän en asioista oikeasti mitään tiedä, kunhan arvailen. Toivotaan nyt kuitenkin että kaikki olisi hyvin ja tosiaan ihan...
  19. A

Viola Meillä on tuollainen laumanvartija rotuinen ja sen kaverina pitkäkarvainen collie. Onhan noista vaivaa, varsinkin kun tekee vuorotöitä ja lapsikin talossa on, mutta on sitten toisaalta niistä todella paljon iloakin. Muistan kyllä tuon pentuajan eikä käy sinua kateeksi. Aikuiset koirat on...
  20. A

Maira Onpa jännä juttu. Mä kyllä vaatisin sinuna jo ultraa ja tottakai tuota hcg pitoisuutta. Mullhan tehtiin heti molemmat juurikin tuollaisen mahdollisuuden takia. Toivotaan oikein kovasti, että plussa on ihan oikea plussa:)

Yhteistyössä