Hakutulokset

1. Nannaliina76

Toukovaavit 2011

Voi kun ihanaa piuh! Jännä ajatella että jollain on tulossa jo vauva mutta siis ihanaa kyllä kun teidän tyttö saa sisaruksen :) Ja onnittelut myös JA:lle! Itseänikin vaivaa jo pieni raskauskuume mutta ei tässä olla mitään iltatähtöstä tekemässä ainakaan 4 vuoteen. Kaikki vauvanvaatteetkin...
  2. Nannaliina76

kokemuksia kahvakuulatreeneistä?

Mä aloitin 8kg:sta ja sitä suositteli ohjaajakin. Ehkä joihinkin liikkeisiin olisi kannattanut ottaa 6kg kun ei meinannut millään nousta.
  3. Nannaliina76

no niin kotona olen.....

Mäkin tulin etsimään sun kuulumisia varmana siitä että vauva jo maailmassa. Nyt lopetat sen rehkimisen ja hyppimisen ja menet maate ja lepäät jos mahdollista! Itse olen sortunut joskus samaan että olen rehkinyt itseni äärirajoille ja koittanut "ulkoistaa" vauvan vaikka väkisin mutta en ole...
  4. Nannaliina76

mitä veikkaisitte mun painoksi kun katsotte nämä kuvat?

Veikkaan n.90kg. Inhottavia kommentteja joillakin,ei kysytty muuta kuin painoa!!
  5. Nannaliina76

Me mennään synnytysoastolle,e nkä lähde sieltä pois, saa tehdä mitää vaan, olen jo aivan poikki

Toivottavasti et joudu enää kotiin! Viimeiset päivät on kurjia ja pitkiä. Omat 6 synnytystäni ovat menneet kaikki ylitse,kaksi 13 päivää ja muut sitten 5-9 päivää. Tsemppiä!
  6. Nannaliina76

***Maaliskuussa ministyvät***

Hienoja kuvia chef! Näytät nyt tosi hyvältä! Mulla oli eilen laihisclubin luentopäivä ja samalla oli mittaukset. Viikossa -700g ja se on mulle ihan sopiva tahti vaikka töitä saa tehdä tosi kovasti. Viime viikon liikuntasaldo oli 8h ja nyt on pientä väsymystä ilmassa joten vähän kevyemmin...
  7. Nannaliina76

Miksi olet absolutisti?

Alkoholi ei sovi minulle,kärsin masennusoireista n.1kk sen jälkeen. Alkoholi ei myöskään sovi käyttämieni lääkkeiden kanssa. Olen itse elänyt "lasisen lapsuuden" ja ikinä en sitä lapsilleni halua. En vain tarvitse alkoholia mihinkään. Harrastan runsaasti liikuntaa enkä halua menettää hyviä...
  8. Nannaliina76

Onko tämä vihdoin totta?

:) Onnea!
  9. Nannaliina76

Teisulle isot halit! Varmaan tulee syyllisyyttä jos arkena haluaa töiden jälkeen lähteä vielä salille mutta ajattele niin että se on satsaus omaan hyvinvointiisi ja elämääsi. Oletko kokeillut jumpata esim.kotona. Tv2:lta tulee perjantaisin aina kivoja jumppia joita minäkin olen nauhoitellut...
  10. Nannaliina76

Nyt mä järkytän teitä (kuva)

Auts,ei ihme että sattuu:( Toivottavasti pääset pian synnyttämään ja turvotuksista eroon. Kamalaa tuollainen. Itselläni takana 6 raskautta mutta ei ole koskaan ollut noin paljon turvotusta. Jaksuja!!
  11. Nannaliina76

Hienoa Chef! Mulla on sunnuntaina punnistuspäivä ja etusivulle saa korjata 69kg. Se oli tämän viikon tavoite ja ensi viikolla pääsen 68 alkavaan numeroon. Siinä ollaan oltu viimeksi synnytyksen jälkeen viime vuoden kesäkuussa. On se hyvä että olen merkannut Kiloklubiin nuo lukemat,sieltä...
  12. Nannaliina76

Tiedätteks yhtään tällästä perhettä ?

Meillä kuusi lasta ja varmaan nukuttaisiin ainakin 9 ellei tuo aamuvirkku 7v poika heräisi aina 7-7.30 aikaan. Mutta eipähän tarvitse herätellä kouluun toisin kuin 9v isosiskoansa joka on mahdottoman aamu-uninen. 9kk ja 2,5v pojat herää sitten siihen isoveljensä kolisteluun ja...
  13. Nannaliina76

Toukovaavit 2011

nepula:Kuulostaa ihan kauhealta:( Mikäs siellä selässä on mennyt,tiedätkö yhtään? Meillä oltiin vajaa viikko terveinä oksutaudin ja flunssan jälkeen ja nyt ne pirut tuli uudestaan kun miehen sukulaiset tulivat tartuttamaan. Että ottaa päähän varsinkin tuo oksu,yhtään ei huvita taas viettää...
  14. Nannaliina76

Mulla meni helmikuu ihan pieleen kun en saanut itseäni niskasta kiinni. Nyt olen liittynyt laihdutusklubiin ja uudella innolla mennään. Ruokapäiväkirjaa pidän paperilla ja Kiloklubissa että saan vähän osviittaa kalorimääristä. Ja treenit jatkuu entiseen tahtiin, n.5-7h viikossa. Tuolta mun...
  15. Nannaliina76

Toukovaavit 2011

Chiran perheelle paljon paranemisia! Täällä myös sairastelu jatkuu. Itse edelleen pienessä nuhassa mutta paranemaan päin.Muu perhe vaihtelevassa kunnossa. Mulla on tänään stressiä aiheuttava "vanhenemispäivä",kamalaa olla jo näin vanha mutta lähden sitä sitten viettämään yssikseni ensin...
  16. Nannaliina76

*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Mä se vaan en hoikennu vaikka yritän. Paino pysyy sitkeästi n.70 kg:ssa. En oikein voi alkaa vetämään kaloreita minimiin kun sitten en jaksa treenata ja se on mulle se kaikkein tärkein asia.Nyt olen sairastanut jo 2 vkoa flunssaa ja kuumetta ja siinä samassa vieraili 5 pvän oksutautikin...
  17. Nannaliina76

Ei vitsi mikä tauti. Todella yllättävä.

Meidän 8-henkinen perhe on sairastanut tautia jo kohta 2 vkoa. Osalla lensi laatta ja toisella peräpäästä ja osalla vielä molemmista. Rajua on ollut ja kauan kestää. Varsinais-Suomessa asustellaan.
  18. Nannaliina76

Hyi :/ Mun vanha kissa oli laskenut veret allensa keittiön työtasolle (pissansekaista )

Meillä myös oli pissatulehdusta ja vaikka mitä vaivaa kisullamme mutta aina saatiin kuntoon. Kyllä se kannattaa hoidattaa ja tietysti kysyä eläinlääkärinkin mielipidettä kissan muusta kunnosta.
  19. Nannaliina76

Toukovaavit 2011

Huh,ollaanpas me kipeitä. Mä aloin eilen olemaan jo kunnossa ja sain yläkerran pestyä ja imuroitua ja yöllä alkoi taas laatta lentämään. On kyllä ollut 5v surkea synttäripäivä,sekin alkoi yöllä oksentamaan. Vauva alkaa olemaan jo vähän paremmassa kunnossa onneksi joten jospa tämä tästä...
  20. Nannaliina76

laps oksensi kolme kertaa viime yönä, joko uskaltaa

Toivottavasti kukaan ei ihan oikeasti kysy tätä... Itse olen oksentanut koko viime yön eikä tulisi mieleenkään lähteä minnekään muita tartuttamaan. Sain tämän pojaltani joka sairasti ma-ti yöllä,itämisaika on siis hyvinkin pitkä.

Yhteistyössä