Hakutulokset

1. N

Marraskuun mussukat <3 *huhtikuussa*

Nt-ultrassa käyty! Kaikki hyvin, homma oli nopeasti ohi. Sikiö vastas viikkoja 12+4 ja niskaturvotus oli 1.8mm. Mitta päästä peppuun 6cm. Viikonloppuiselle verenvuodolle ei löytynyt selitystä, mut nyt kuulemma km-riski enää marginaalinen :) Rakenneultra on 3.7.
  2. N

Huih, tänään vuodettu kipujen kera vertakin sitten täälläkin! Mulla kävi samoin ekassa raskaudessakin ja kaikki meni hyvin, mut kyllähän tää säikäyttää. Sydänäänet löysin ainakin päivällä vielä dopplerilla, polille mua ei huolittu kun kivut ei ollu niin kovat. Verta tuli jonkun verran, mut...
  3. N

Mä olen niin kauhea, että ajattelin lasillisen maistaa ihan kotitekoista sima, kun sitä on tultu tehtyä :) En sitä kuitenkaan ihan alkoholijuomaksi miellä.
  4. N

Joo suhina on aika kovalla, mut kun laittaa vähän volaa niin kuulee jyskytyksenkin. Tai ainakin mun puhilla ja koneella :) Pari kertaa ennen löyty jo luvut, mut vasta tossa pätkässä saatiin äänikin.
  5. N

Voi tytöt sitä riemua (ja parkua) kun sydänäänet eilen illalla vihdoin dopplerilla löytys <3 Hitsi et tuntui hienolta pitkän jännityksen päätteeksi, eka elonmerkki meidän pienestä! Uniikkia siitä teki myös se, että edes neukkutäti ei onnistunut niitä vielä löytämään, vaan löysin ihan itse. Kolme...
  6. N

Mä sain dopplerin lainaan kaverilta ja koko eilisen illan etsin ääniä, mut ei löytynyt. Esikosta kuulunu 10+0 hyvin ja nyt 10-10+4. Mä alan olla aika varma, ettei eloa ole. Oma olokin vähän turhan normaali. Ainut mikä on, niin itkettää, kun tuntuu et tää oli nyt tässä :(
  7. N

Eipä kuulunut tänäänkään vielä sydänääniä, vaikka kauan haettiin. Voi että sentään. Varhaisultraan mentäisiin, mut ei ole semmosia rahoja.. Olo on kyllä nyt niin epävarma. Masu mulla on musta kasvanut ja niitä vihlaisuja on, mutta that's all. Esikosta kuului hyvin sydänäänet viikolla 10+0 ja...
  8. N

Heipsan pitkästä aikaa :) Luettua tulee täällä joka päivä, mut harvoin vain jaksan kirjautua kommentoidakseni.. Täällä oireet kadonneet oikeastaan kokonaan alavatsan satunnaisia vihlaisuja lukuunottamatta. Ja sekös huolettaa, kun ei niitä sydänääniäkään ole kuultu vielä. Aamulla kävin...
  9. N

Eka neuvola takana. Ihan kivasti meni, yhdessä oltiin. Painoa mulla on nyt saman verran kuin viime raskaudessa viikolla 22 :( Söisin vaan koko ajan ja rasvainen maistuu (ja sit on huono olo). Täytyy vissiin alkaa paremmin alkaa katsomaan mitä suuhunsa laittaa. Bmi kuitenkin alle 25, joten...
  10. N

Täällä huomenna eka nla. Mahtaisko ne suostua yrittää kuunnella sydänääniä jos pyytää? Ilmeisesti kyllä joku pikavisiitti muutenkin. Paha olo jos ei syö, paha olo jos syö. Vatsa turvottaa. Äidilleni en oo vieläkään sanonut, jotenkin epävarma olo kun ei oo sydänääniäkään kuunneltu...
  11. N

Marraskuun mussukat <3

Tuolta löytyy uusi ketju Marraskuun mussukat huhtikuussa, missä jutellaan :)
  12. N

Mä luulen, että pitäisin down-lapsen. Tapaamani downit ovat olleet niin herttaisia tapauksia, etten näe syytä miksi ei. Itse nt-ultraa kohtaan olen aika skeptinen. Tiedän monta tapausta, joissa on tullut väärä hälytys. Esimerkiksi 12v pikkusiskoni, täysin terve naisen alku, sai aikoinaan...
  13. N

Mun tekis yhä mieleni liittyä sinne fb-ryhmään, mut pelkään niin et on jotain tuttuja. Tai että tieto vuotaa eteenpäin :D Täällä tänään 7+4. Koulussa pitää niin kiirettä, ettei raskautta edes muista.
  14. N

napakettutyttö, 23, la 21.11., toinen, tyks, tyttöolo Kiitos uudesta ketjusta :)
  15. N

Marraskuun mussukat <3

Onnea epäuskoinen! <3 Täällä kiristää, puristaa ja turvottaa. Iltaisin muistuttaa etäisesti jopa supistelua silloin tällöin. Onko muilla samanlaista?
  16. N

Marraskuun mussukat <3

Sandymama: Mulle olis ollu ihan mahdotonta elää ihmisen kanssa, joka ei haluais mun sisällä kasvavaa pientä. Olisin mielummin jäänyt yksin, jos miehen mieli ei siis alkuajan jälkeen olisi muuttunut. Meillä nyt mies on vähän yli-innokaskin jo! Kattelee vaunuja ja sittereitä, kun minä...
  17. N

Marraskuun mussukat <3

Laittakaahan heti masukuvaa kun sellaseen aihetta on <3 Omaa saa odotella luultavasti vielä hyvän tovin. Esikosta vatsa alkoi näkyä vasta joskus rv25 eteenpäin.. Eli haaveeksi ehkä jää tälläkin kertaa masun esittely biitsillä. :D
  18. N

Marraskuun mussukat <3

Mä himoitsen vuorotellen raikkaita ja kevyitä ja välillä taas oikein rasvaista. Aamupäivällä oli pakko tehdä keittoa, kun ajatuskin kiinteän syömisestä ellotti. Jälkkäriks appelsiinia, vaik olis ollu suklaatakin. Toisaalta nyt tultiin kauppakeskukseen ja oli aivan pakko hakea hesestä...
  19. N

Marraskuun mussukat <3

Ainiin piti kysyä vielä, että onko muilla hillitön jano? Mä voisin juoda koko ajan, paitsi kahvia. Teetä menee senkin edestä ja mehua ja vettä. Huonoon oloon auttaa pirkka piimä :D Mietin, et ei kai ne tissit vielä ala maitoo puuhaamaan? Viimeks oli vähän se ongelma, et tissit kasvoi enemmän...
  20. N

Marraskuun mussukat <3

Kiitos kaikille ihanista kommenteista :) Meillä asiat alkoivat selvitä samana iltana kun tuon viestin kirjoitin. Juteltiin pitkään ja mies avasi vähän tuntojaan. Häntä jännitti ja pelotti. Kun minä näin jo sieluni silmin itseni imettämässä pientä nyyttiä, niin mies ajatteli työtä, rahaa ja...

Yhteistyössä