Olen lueskellut joka päivä teidän kuulumisia, mutta kommentointi on ollut hankalaa. Ehkä se on ollut omaa alitajuista mielen suojaamista siltä, varalta että kyydissä ei olekaan ketään. Viime viikolla varhaisultrassa 7+5 oli 15 mm alkio sykkeellä vastaten juuri viikkoja 7+5. Toistaiseksi siis kaikki hyvin.
Pahoinvoinnista: olisiko vinkkejä mikä siihen helpottaa? Eilinen oli kaikenkaikkiaan hirvein päivä, koska oksensin 19 kertaa ja kaiken noin 10 minuuttia syönnin jälkeen. Kirjoitan nyt neuvolan neuvosta päiväkirjaa joka suupalasta ja oksennuksesta niin olisi helpompi arvioida minkä verran saan tällä hetkellä ravintoa. Tänään hiukan parempi ja sain jo lasillisen piimää ja 10 viinirypälettä pysymään sisällä. Oksentelu alkoi 6+2 ollen jotain 2-5 kertaa päivässä, paheni 7+3 tähän yli 10 kertaan per päivä. Uuh, mutta ehkä jo kahden viikon päästä voisi helpottaa. Neuvolan punnituksessa paino oli pudonnut 4 kg. Ei saisi nyt enempää pudota. Pelottavaa.
Tuli mieleen tuosta sykeasiasta, harmi
Equus jos on keskeytynyt keskenmeno. Laitteista se on tosiaan paljon kiinni, mutta jos lääkärikin on sanonut laitetta hyväksi niin voi miten kurjaa
Alkion sydän alkaa lyödä kuudennella viikolla niinkuin mimmika sanoi, mutta kuudes viikkohan on siis rv 5+0-5+6. Varhaisultrassa gynekologi sanoi, että keskimäärin 5+3-5+4 alkaa sydän lyödä.
laabla, mulla on muut oireet kuin pahoinvointi lieventyneet. Eli tissejä ei enää kiristä ja arista. Olin tästä huolissani, mutta lääkäri sanoi sen olevan normaalia ja hyvin yksilöllistä. Joillakin tissiaristus häviää rv 10, joillakin alkaa vasta silloin. Joillakin se on pahinta heti plussattua ja sitten tasoittuu. En olisi kuitenkaan huolissani oireista, täytyy muistaa että keho kuitenkin koko ajan sopeutuu myös kasvavaan hormonimäärään.
Tekis mieli kauheasti jo kertoa kaikille, mutta taidan vielä vähän odottaa ja katsella miten tilanne kehittyy. Töissä olen kyllä jäänyt jo lounaskaverille kiinni kun olen oksentanut kahdesti lounaan aikana viime viikolla.