Hakutulokset

1. N

Marraskuun mussukat <3

Hei taas marraskuiset. Olen tässä painiskellut vaikeiden ajatusten äärellä. En oikein tiedä, keneltä pyytäisin jutteluapua tai mielipidettä, kun raskaudesta ei moni vielä tiedä. Sitten ajattelin, että ehkä te täysin ulkopuolisina ja minua anonyyminä katsovina olisitte ihan hyvä porukka, kelle...
  2. N

Marraskuun mussukat <3

Meillä ikäeroa tulee 4v. Täällä ei vieläkään oo saatu varattua nlaa. Koskakohan sinne kakkoskerralla ees otetaan? Olis ihana kuulla kyllä sydänäänet. Viimeks kuului vasta rv10+.
  3. N

Marraskuun mussukat <3

Oon miettinyt, että jatkuuko raskausoireet ihan normaalisti vaikka olisi tullut km? Jos ei siis vuoto ala? Näissä tapauksissa, joissa ei edes olla tiedetty saaneensa km. Mulla ihan älytön km pelko. Johtunee stressistä ja oireiden vähyydestä. TosIn tää väsymys on kyllä tosi kovaa.
  4. N

Marraskuun mussukat <3

Voiko väsymykseen kuolla? Esikko ja mies raukat kun oon aivan tööttis. Koko kroppa tuntuu lamaantuneelta.. Auttaiskohan tähän mikään? Koulun lukukauden suorittaminen loppuun tuntuu aivan ylitsepääsemättömältä.. Pahaa oloa ei oo vielä tullut. Hiukan ellottaa ja vatsaa kiertää välilläkin...
  5. N

Marraskuun mussukat <3

Kahvia on kyllä mennyt, mutta aamukahvin jälkeen ei oikein enää maistu. Ennen saatoin juoda miten paljon vaan :)
  6. N

Marraskuun mussukat <3

Täällä maha tosi kipeä ja juilii, vatsa yhä sekaisin. Menkkamaisia jomotuksia, jotka vähän pelottaa, koska esikosta ei ollut mitään oireita. Väsyttää ja paleltaa tosi paljon. Tekis mieli tehdä varmistustesti vielä, mut ehkä nuo kaks selvää plussaa ja nää oireet saa riittää :) Neuvolan...
  7. N

**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Taisin täällä myös kirjoitella. Pienen hiljaiselon jälkeen yk4 tärppäsi ja tällä viikolla tuli plussa tikkuun. Nyt vaan toivotaan, että pysyy kaveri mukana :) Plussatuulia kaikille tänne, minä jatkan matkaa <3
  8. N

Marraskuun mussukat <3

Monsuliinolle täältäkin halaus. Tuotahan sitä itsekin koko ajan pelkää. <3 Täällä myös paleltaa ja väsyttää niin maan pirusti. Eilen haettiin pizzaa paitsi että jonossa tajusin, etten muuten pysty syömään pizzaa. Mulle sitte salaattia, heh. Alavatsa tuntuu kuin olis vieläkin ilmapallo...
  9. N

Marraskuun mussukat <3

Snillis vastaatko mullekin :) Vitsi on sellanen olo et olis ilmapallon nielaissut! Äsken alko tehdä pahaa ekaa kertaa syödessä. Viimeksikin pahat olot painottui enemmän iltaan kuin aamuun. Ja ilmaa vatsassa, pierettää Koko ajan! SorI :D
  10. N

Marraskuun mussukat <3

Mulla myös kauhea nälkä koko ajan :D Ihan erilaiset oireet kuin esikoisesta, joka on poika, pieni tyttötoive siis täällä. Synnytyksestä en osaa sanoa mitään vielä. Ekalla kerralla kaikki meni niin nopeaan, että jos tällä kertaa päästään synnärille niin hyvä on. Toisaalta en myöskään kauheasti...
  11. N

Marraskuun mussukat <3

Mä luulen et ryhmä on salainen, eli ei näy muille :) ellei sit satu olemaan jäsenenä. Täällä myös näytön paikka.. Edellinen suhde kariutui vauvavuotena ja itse kävin läpi uupumuksen ja perheelle oli kova työ pitää mut kasassa. Selvisin kuitenkin ja toivon ja uskon et nyt tunnen itseni niin...
  12. N

Marraskuun mussukat <3

Mimmika, mä kans vannoin ettei ikinä enää. Esikko valvotti 11kk nukkumatta kertaakaan koko yötä. Voi sanoa, että vasta 2v alkoi nukkumaan varmemmin ku heräilemään. Vieläkin oikein temperamenttinen ja nukkuu vähän. Et jonkin sortin masokisti täytyy kyllä olla kun tässä taas oollaan :D mut...
  13. N

Marraskuun mussukat <3

Mies alkoi tänään jopa puhua abortista. Tuntuu kyllä tosi pahalta. Mut pakko vaan toivoa, et on jotakin alkushokkia. Yhdessä kun tää lapsi ollaan kuitenkin hankittu.
  14. N

Marraskuun mussukat <3

Sandymama: Tää on kyllä tosi kurjaa. En käsitä miks mies käänsi ihan kelkkansa. Toivon niin kovin et vielä muuttais mieltään ja ymmärtäis että tää on lahja eikä uhka.
  15. N

Marraskuun mussukat <3

Mä oon 23 ja kakkonen siis tulossa, TYKSiin synnyttämään. Miehellä nyt joku alkupaniikki ja musta tuntuu jopa että hän shokissaan on jopa miettinyt että pidetäänkö lapsi vai Ei. Minä tietysti oon varma että pidetään, kun kerran tietoisesti ollaan hänet hankittukin. Mitenköhän tukisin...
  16. N

Marraskuun mussukat <3

Mulla tissit kipeät ja turvonneet. Myös alaselkää ja alavatsaa jomottelee välillä, joka musta tuntuu huolestuttavalta. Ekasta kun ei ollu yhtikäs mitään oireita, vain menkat jäi pois.
  17. N

Marraskuun mussukat <3

Täällä tänään plussattu. La 21.11. Laskurin mukaan ja toka tulossa :)
  18. N

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Täällä jotain kp22/28-38. Koitin nyt tarkkailla noita ovismerkkejä ja pari päivää sitte alkoi tulla limoja, ehkä vähän nippaili. Ja tietenkin nyt sit kaikenlaisista erinaisistä syistä (sairastelu, harrastukset ym mahdollinen) ei olla päästy puuhailee. Epätoivoista. Huomenna vois olla mahis, mut...
  19. N

* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Täällä elellään ovisaikaa. Yritän kovasti bongailla itestäni jotain merkkejä, koska se olis, mut en vaan tunne yhtään mitään :D Ei auta sitte ku heilutella peittoja vaan jonkun aikaa, kierto kun voi tosiaan heittää kymmenellä päivälläkin..
  20. N

**~..Pikkukakkosesta haaveilevat 2015..~**

Täällä kans kakkostoive mielessä :) Ihmettelinkin, että eikö pikkukakkosille ole ketjua. Nyt homma korjattu. Minä siis enemmänkin toivon, mies ei ihan niin toiveikas. Ehkäisyä ei ole, mut minä olen se, joka laskeskelee päiviä.. Noh, ne onkin yleensä vähän hitaita syttymään. Esikoinen 3v...

Yhteistyössä