Hakutulokset

1. M

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Mikä ketju :) Mä en ole KOSKAAN saanut haamua, vaikka valehtelematta tämän vauvatekohomman ohessa on tehty n. 35 testiä:whistle:
  2. M

Uusperheelliset kuumeilijat

Heips, onnea kaikille raskautuneille:flower: ON: Mulla olis muuten yk 7 jo menossa. Oon saanut tasan viikon verran ovistestiin plussan, tänään kuitenkin miinus. Enpä tiedä, eihän se toisaalta edes ole varmaa tuleeko ovulaatio, koska se mittaa vaan hormonipiikkiä.. Multa on testattu kyllä...
  3. M

Kolmatta kaipaavien TOUKOKUU

Hei:wave:, täällä olisi uusi mama tähän ketjuun. Kolmosta yritetään, nyt menossa kp 11.........28/34............yk 6. Takana yli puoli vuotta yritystä, fiilikset vähän maassa, mutta yritys jatkuu.. Ajattelin joskos täältä saisi uutta tsemppiä vähän matkaan!
  4. M

Hei! Onnea kärsimätön! Sen verran voin kokemuksesta sanoa, että nukutukset/leikkaukset on mahdollisia raskaanakin ollessa, mutta niitä vältetään komplikaatioriskien vuoksi. Mulla vähän samantyylisiä mietteitä kuin kittyllä tai no hirveä vauvantekostressi ja hinku. Pyörii mielessä ihan...
  5. M

Hei vaan kaikki! Onnea toiveitavuodelle2013!!:kiss: Täällä yksi hirvittävän heinänuhan kourissa pyörivä raato.. En haluaisi aloittaa megalääkitystä sillä se saattaa vaikuttaa raskautumiseen, olen sinnitellyt pelkällä apteekkikamalla. Onneksi tänään sataa vettä. Ja kohta on kesä jo...
  6. M

Ja tervetuloa vielä moksulalle:wave:!
  7. M

Hyvää vappua kaikille =) Mä en nyt tiedä mikä päivä mulla on menossa. Mulla tuli kp 10 aikana 3 päivän kuukautiset, normaalikierto on yli 30 päivää ja menkat kestää 6-7pv.. Joko mulla oli todella todella lyhyt kierto (liian lyhyt ovulaatioon) tai sitten se vaan oli joku megavälivuoto.. Saas...
  8. M

Kröhöm, mulla olis laskennalliseen ovikseen 2-3 pv ja tänään alkoi verinen vuoto: / Mitä ihmettä tämäkin on? No, ovulaatiota oon testaillu eilen ja tänään ja miinusta on näyttänyt. Saas nähdä onko nämä nyt menkat superajoissa.. Höh. Mullakin on ollut mieli ihan maassa joka kerta, kun...
  9. M

Tiistaita kaikille! Mutsikka, Emma ja Leva:wave: Mites mutsikka, tehän pääsette kohta tutkimuksiinkin, vaikka molemmat tuntuu ainakin olleen todistetusti hedelmällistä väkeä;) Jos siis yk jo 11. Ananaskookos: Huomennahan sulla olis se luotettavin aikaisin testaustpäivä eli dpo 14 When...
  10. M

Kittyb Jännää:popcorn: Meillä myös on monta sukunimeä. Ei nimi miestä/naista pahenna, niin uskon ;) Tuosta isäpuoli-jutusta olen sitä mieltä, että se vaikuttaa tosi paljon kuinka vanha lapsi on ollut, kun isäpuoli on tullut elämään (esim syntymästä asti versus esiteinin isäpuoleksi). Kun...
  11. M

Leenuliinukka: Mulla on kotona 8kk ja ollaan periaatteessa yritetty koko ajan saada uutta aikaiseksi. Laitoin, että yk 5, koska 2kk kaveri alkoi nukkua 10h yöunet ja yöimetys loppui, jolloin imetyskään ei voinut enää toimia potentiaalisena "ehkäisynä". Toivoin kovasti, että tulisin heti...
  12. M

Ihanaa, pink sai plussan! Ai, ai, jännää tuleeko tämän vai ensi vuoden vauva:) Mä olen siis 30v ja kolmas vaavi olisi toiveissa. Onkos täällä muuten jotain toista kenellä olisi alle vuoden ikäinen kotona ja toiveissa saada toinen pienellä ikäerolla? Piitu_83:wave: Juliesisko:popcorn:
  13. M

Maanantaita kaikille! Minä käväsin lääkärissä vähän juttelemassa raskautumisyrityksestä jne välivuotojen takia. Lääkäri määräsi kasan labratestejä, mutta mitään ei pitäisi olla vikana. Minulla tuntuu vain olevan taipumusta välivuotoihin ja syytä siihe ei tunneta. Tilastoja vähän katseltiin ja...
  14. M

Heips kaikille! Täällä uusi jäsen kuumeileviin uusperheellisiin. Meidän perhe koostuu n.30v vanhemmista ja kahdesta lapsesta, joista toinen on yhteinen. En ole palstaillut vielä koskaan, mutta nyt ajattelin tulla jakamaan murheita ja potentiaalisia iloja, kun tämä kolmosen tekeminen on...

Yhteistyössä