mmh... Omaanapaa nyt ensin Mulle on tullut sellaisia ajatuksia, että taidan ehkä nyt kesäksi alkaa vähän tjot-meiningille, etten enää niin vahtaisi oviksia ym. Mulla on olleet alkuraskauden väsymykset ja ällötys aina sitä luokkaa, että ei hirveesti nappaisi se kesällä. Mutten tietenkään pettynytkään olisi jos raskaaksi sattuisin tulemaan Mua ei vaan huvittaisi olla niillä kauheilla helteillä väsynyt ja kaitsea vielä kahta pientä lasta, kuopus täytti nyt toukokuun alussa 1v. niin hänenkin kanssaan sitten olen varmasti tiukilla kesällä, kun saa kylvyssä kulettaa ja yrittää nukkumaan päiväunia kaikinmahdollisin poppakonstein Niin tuohon kun vielä lisäisi sen alkuraskauden väsymyksen ja ällötykset niin huh huh
Tosi omituista, mulla on jo nyt vähän kuin ovisoireita, alavatsassa sitä samaa kipua mitä ennenkin ja limaa alkanut tulla + paikat "pehmenneet" :O Tuntuu aika uskomattomalle, että nyt jo voisi uusi ovis alkaa kehittymään :O Vuodon alkamispäivästäkään ei ole vasta kuin 14päivää ja hyvällä tuurilla se ovis nyt tulisi tässä viikon sisään... Tai sitten tämä vaan liittyy siihen kemialliseen raskauteen ja vieläkin tulee jotain vuotoja siihen liittyen...
Pidän peukkuja pystyssä henkarille ja selis:ille d=)b
Tosi omituista, mulla on jo nyt vähän kuin ovisoireita, alavatsassa sitä samaa kipua mitä ennenkin ja limaa alkanut tulla + paikat "pehmenneet" :O Tuntuu aika uskomattomalle, että nyt jo voisi uusi ovis alkaa kehittymään :O Vuodon alkamispäivästäkään ei ole vasta kuin 14päivää ja hyvällä tuurilla se ovis nyt tulisi tässä viikon sisään... Tai sitten tämä vaan liittyy siihen kemialliseen raskauteen ja vieläkin tulee jotain vuotoja siihen liittyen...
Pidän peukkuja pystyssä henkarille ja selis:ille d=)b