Hakutulokset

1. R

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Joo kyllä siellä mun mielestä, kun muokkas hiukan tota kuvaa, niin näkyi ehkä vähän paremmin jotain, mut toi kuvakin on suhteellisen sumea ja sekava niin saattaa vaikuttaa tulkitsemiseen :D
  2. R

No odotappa ku mä koitan :D
  3. R

jozzuuh Kyllä mä ehkä jopa näkisin tuossa testissä haalukan viivan.. :) Koita muokata kontrastia vähän ja taiteilla niin jos se erottuis sieltä paremmin?
  4. R

Ah, pakko tulla ilmoittamaan et nyt juilii alavatsaa ja nippailee ja pistelee ja hui :) :heart: olispa tää nyt sit kiinnittymiseen liittyvää. Jännittää ihan huikeesti :whistle:
  5. R

Mun tuollaset samaiset testit oli kans aikoinaan tollasia "järsittyjä", mut muistaakseni ne toimi kai ihan hyvin (?) Kysyn muuten täälläkin jos joku sattuis tietämään että oisko mahdollinen raskausoire kun kämmenet hikoilee, kylmä hiki tai sen tapainen koko ajan nyt päällänsä, mutta vaan...
  6. R

Minalo no voihan. Ja ei tuo värikertymä nyt NIIIN paljoa väärässä paikkaa ole..tai pikkukuvassa näkyy ainakin että ois kohdillaan, isossa kuvassa saattaa vähän heittää. Mitenhän tollanenkin voi liikkua eri kohtaan, jonkun pitäis vaan patentoida digitesteistä halvempia niin ei menis naisten...
  7. R

Ekat raskaus oireet??

HEI onko kellään ollut raskausoire kämmenien hikoaminen, tai varsinaisesti on sellainen ns. kylmähiki kämmenien sisäpuolella koko ajan? Mulla nyt dpo5 ja tätä mietiskelen :)
  8. R

Minalo toivottavasti ei pitkään sit antais odotuttaa, toi on aina tympeintä kun jotain tätyy odottaa ja odottaa ja kun se tietämättömyys asioista siinä seurana vielä :( Ootko digitestillä kokeillu että mitäs se sanois? :) Ja onhan tämä ihan hyvä, tuntuu vaan että ei sais liiakseen näitä...
  9. R

No näin ajattelinkin. Tulispa ne testit vaan jo. Mä testailen ovistesteillä, niillä kun näkyy aikasemmin, vaikka toisillahan näyttää plussaa automaattisesti kierron lopussa, mutta mulla on näyttänyt raskauden kaks kertaa ja muuten ei näy mitään, jos ei raskaana olla. Sitten on voinut hyvillä...
  10. R

Oonko liian hätäinen himotestaaja kun pärrään täällä kun noi testit ei vieläkään oo saapuneet ja nyt siis vasta dpo5? :D kuinkas nopeasti muuten nopeimmilla on jotain noissa testeissä näkynyt? taitaa olla dpo9 pintaan? jos se kiinnittyminenkin tapahtuu vasta viikon kuluttua oviksesta..
  11. R

Ja jos mietit sitä ovista ja sitä että jos se nyt kuitenkin sit on siitä kyse, niin turhaan sitä nyt tikuttelet paniikissa. Otatte miehen kanssa vaan sen asenteen päälle että seksiä 2-3päivän välein niin ei mee ainakaan mitään "ylimääräsiö" ovulaatioita ohi vahingossakaan sitten. Helpostihan se...
  12. R

No kyllä mä sanoisin että siellä sitten jotain on tapahtunut tai tapahtuu edelleen, jostain syystä se raskaus ei ehkä vaan mene niinkun pitäis tai sit sulla vaan ei todellakaan nouse noi arvot. Oon ite tutkinu näitä juttuja tässä vauvakuumeissani enemmän ku paljon ja olettaisin että saat joko...
  13. R

p.s onko sulla nyt yhteenkään r-testiin tullut edes sitä kuuluisaa haamua tai edes sen haamun esi-isää? Sillä niinhän se menee että jos sitä raskaushormonia kehossa on ja jos sitä testiin asti päätyy niin sitten siellä on jotain ollut/on oikeasti, ei mikään muu saa aikaan sitä punaväriä (vaikka...
  14. R

No luulis joo että verikoe pitää paikkansa, kai nekin siis _joskus_ voi näyttää väärin, mutta ymmärtäisin etä aika/todella harvoissa tapauksissa. Onko sulla oireita tai mitään selkeetä tunnetta yleensäkään että jotain olis silti tapahtumassa, jos oot ollu kuitenkin raskaana jossain välissä ja se...
  15. R

Oletko Lilypie aivan varma ettet ole raskaana? Lämmöt pysyy silloin ylhäällä ja ovistesti voi näyttää raskauden hyvinkin aikaisessa vaiheessa, ennen r-testiä, ainakin minulla näytti ja TODELLA vahvoin viivoin ja plussauksin.
  16. R

Minä liityn tänne teidän sekaan testailemaan heti kun testit saapuu postista :) dpo 4-5 ja nyt on MUKA oireita jo sen verran että pientä nippailua alavatsalla, kylmänväreitä tosi paljon ja valkovuotoa lorisee vaikka yleensä se lakkaa ovulaatioon päivän tarkasti. Eletään jänniä aikoja :)
  17. R

Toisilla enemmän huonoa onnea kuin toisilla? Elämä opettaa

Kyllä vanhempani tulivat katsomaan sairaalaan, mutta siihen se sitten jäikin. Nyt mulla on ihan hyvät välit veljeen, kun hän ei enää sekoile ja on parantunut omista oireistaan, ja luottamus kertyy pikkuhiljaa. Ja yritän kovin pitää kiinni tästä ihmissuhteesta mitä tällä hetkellä on, mutta...
  18. R

Toisilla enemmän huonoa onnea kuin toisilla? Elämä opettaa

Ajattelin ensin että olisi parempi vaihtaa maisemaa, mutta silloin olisi tuntunut luovuttamiselta. Päätin selvitä kaikeista haasteista täällä ja niin olen tehnyt, ja tästä on suunta vain ylöspäin..mietein aina kun tosi huonosti meni että enempää ei vois pohjalla olla että on vain yks suunta ja...
  19. R

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Naapurin tyttö: Näen punaistakin siellä :) lähtis vaan tummenemaan nyt 8)) Metsämansikka: Viivanpaikka näkyy ainakin..punaista ei näy mulle ainaskaan..mutta toivoa pidetään yllä että lähtis punertumaan! :) Ja täällä tosiaan Aijaa.com - 10686659 näillä nyt sitten mennään, piti tehdä vielä...

Yhteistyössä