Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Oonko liian hätäinen himotestaaja kun pärrään täällä kun noi testit ei vieläkään oo saapuneet ja nyt siis vasta dpo5? :D kuinkas nopeasti muuten nopeimmilla on jotain noissa testeissä näkynyt? taitaa olla dpo9 pintaan? jos se kiinnittyminenkin tapahtuu vasta viikon kuluttua oviksesta..

Yeminalla ja Anskulla näkyy jotain haaaaaleen haaleen haaleeta! :D Vahvistumisia kovasti! :heart:

epexina Onko toi testattu vain vähäsen aikaa rakossa olleesta pissasta? Sulla kun oli eilen jo tosi selkee viiva..Mutt akyllä tossakin näkyy punertava haamu! :)

Yönenkeli Aivan superovisplussa sulla!! :D Nyt vaan kovasti tärppionnea sinne!

Ruska- Me hätähousuilijathan kyllä testataan jo alkaen dpo 4 tai 5 vastoin kaikkea järjellistä toimintaa! :D Joten lienee normaalia kun kerran tähän pinoon kirjottelet! ;) Mä oon saanu oikeet ekat haamut juurikin dpo 9.

Mulla tänään kp 29/28-30 ja dpo 16. Eikä näy tätiä mut ei kyllä sitä plussaakaan! :headwall: Yhä vahvemmin alan uskoa et ovis on ollukin myöhemmin kuin luulin tai sitten oon ovuloinut kahteen kertaan. Mitään muuta selitystä en keksi..mulla on aina alkaneet menkat dpo 15. Testasin kyllä tällekin päivää, mutta ei siinä näy viivanpaikkaa kummoisempaa! Sais nyt alkaa edes ne menkat nii ei tartteis kitua tietämättömyydessä.
Tässäpä tän päivän testikuva:
OS9NrJ - Image - Aijaa.com

Ihan ihmeellinen tuo liuska muuten..ihan niinku joku ois nakertanu ylä- ja alareunaa. Ja vaikka kuinka tarkkaan varoo tota max-viivaa dipatessa niin toi väri leviää joka puolelle! : /

• Tykkää
Reactions: Yönenkeli
No näin ajattelinkin. Tulispa ne testit vaan jo. Mä testailen ovistesteillä, niillä kun näkyy aikasemmin, vaikka toisillahan näyttää plussaa automaattisesti kierron lopussa, mutta mulla on näyttänyt raskauden kaks kertaa ja muuten ei näy mitään, jos ei raskaana olla. Sitten on voinut hyvillä mielin aina testata oikein r-testillä vielä sen jälkeen. Ainut vaan että toinen meni kesken ja toinen oli tuulimuna joka keskyetettiin lääkkeellisesti kun ei itsekseen tullut pois. Mutta nyt on uutta yritystä!

Muoks* vielä sen verran että nyt juilii alaselkää tosi "hyvään malliin" eli kiemurtelen sohvalla ja teen kuolemaa. Tätä ei siis ennen missään kierrossa, saattaisi viitata kiinnittymiseen ;)

Minalo mä näkisin ehkä ihan haaleaakin haalemman haamun siellä kun oikein tuhrustaa ja tutkii :)

Viimeksi muokattu:
Ruska Kiitti! Mutta mulle ei tässä vaiheessa enää "haaleen haaleet haamut" riitä! :( Pitäis näkyä jo vaikka ja mitä! PAITSI jos ovis ollukin myöhemmin ja oon vielä "aikasessa" liikkeellä..mutta ei se oikein selitä sitä miks on näkyny jotain jo monta päivää..Kyllä mä nyt oikeesti vaan toivoisin niitten menkkojen alkavan.

Kuulostaapas hyvältä tuollanen mahan juiliminen! Jospa siellä pikkunen takertuisi kiinni ja lujasti! :heart:

• Tykkää
Reactions: Ruska-
Minalo toivottavasti ei pitkään sit antais odotuttaa, toi on aina tympeintä kun jotain tätyy odottaa ja odottaa ja kun se tietämättömyys asioista siinä seurana vielä :( Ootko digitestillä kokeillu että mitäs se sanois? :)

Ja onhan tämä ihan hyvä, tuntuu vaan että ei sais liiakseen näitä oireita hakee, ettei tuu niitä väkisin väännettyjä oireenkuvia ja sit ei siellä ookaan mitään :( tosin tissitkin on nyt turvonneet, ei kipeät kylläkään, mutta ne ei oo 3kk ollut EDES turvonneet joten eiköhän sekin jotain meinaa....or not. Oli ainakin kunnon orgiat neljän päivän ajan sillon kun oviksen tikutin, että luulis et yks siimahäntä ois potkinut itsensä perille asti :D enempää en asialle voi tehdä nyt :) täälläkin siis odotellaaaan... :stick:

Ruska En oo kokeillu digillä. En raaski sitä ostaa ennen kuin jos saisin ees jotain johonki muuhun (lue: halvempaan) testiin! :D
Kattokaapa nyt tätäkin..mulla on varmaan maailman surkein mäihä noitten testien kanssa. Nyt kun testi on kuivunut niin näkyy tota värikertymää taas aivan ihme kohdassa! :LOL:

Minalo no voihan. Ja ei tuo värikertymä nyt NIIIN paljoa väärässä paikkaa ole..tai pikkukuvassa näkyy ainakin että ois kohdillaan, isossa kuvassa saattaa vähän heittää. Mitenhän tollanenkin voi liikkua eri kohtaan, jonkun pitäis vaan patentoida digitesteistä halvempia niin ei menis naisten mielenterveys noiden liuskojen kanssa :D

• Tykkää
Reactions: MiNalo
Jep! Digitesteistä halvempia kiitoooos! :) Tuo näyttäs niinku väri ois juuttunut tohon kohtaan mistä puuttuu ylä- ja alareunasta palanen. Ihan susi koko testi näyttäs olevan! : / Ja siis kun tuo oli jo toinen tollanen mulla tällä viikolla..!

Mun tuollaset samaiset testit oli kans aikoinaan tollasia "järsittyjä", mut muistaakseni ne toimi kai ihan hyvin (?)

Kysyn muuten täälläkin jos joku sattuis tietämään että oisko mahdollinen raskausoire kun kämmenet hikoilee, kylmä hiki tai sen tapainen koko ajan nyt päällänsä, mutta vaan kämmenten sisäpuolella ;O

Minalo: tuossa tämän päivän testissä on kuivana selvästi väriä mutta se on vaaleampi kuin eilen :( sun testissä näen taas viivan! Katson nyt kännykällä enkä pysty suurentaa kuvaa mutta pikkukuvassakin se näkyy...

Täällä aamu ei alkanu ihan yhtä kivasti. Tai no kivasti siinä mielessä et testi toimi kerrankin oikein ilman mitään omituisuuksia, mutta se näytti negaa. Pah, vois nyt oikeesti tää kroppa alkaa toimia! Missä mun menkat?? Se nyt ainakin on varmaa ettei mun ovis ollukaan sillon ku sen bongasin tai sit on ollu toinenki ovis myöhemmin. Noh, ei auta kuin odotella...ja testailla! :p Mun menkat vaan on ollu säännölliset ainakin parisen vuotta eikä siis oo ollu myöhässä kuin raskauden takia. :confused:

MiNaLo voi ei :( :hug: toivottavasti alkais nyt toimimaan, oli kyllä sellanen ovis et huh ... tänään oli jo o testi negaa, onneks eilen tuli talleteltua.

Nyt jäähään sitten vaan odotteleen et koska itte malttaa tehä ekan r-testin.... Onneks on tässä viikolla uuhaa kun isäntä jää lomalle ja häitä lähdetään viettämään sitten vlopusta... :)

epexina voih onnea oiken kovasti :heart: Ihana testirivi :hug:

Yhteistyössä