Hakutulokset

1. TMirre

Valuuko siemenneste muka AINA ulos?

ei ne nesteet sisuksiin voi jäädä. Joskus menee kauemmin, että ne valuvat ulos. Sitten saattavat valua esim. pissaamisen yhteydessä, niin ettei itsekään välttämättä huomaa. Mutta tietty jos nestettä on vähän, niin se valuminenkin voi olla tosi huomaamatonta muutenkin.
  2. TMirre

olen kätilö kysy, mitä haluat

onko sinulle tullut vastaan sellaista tapausta, että lapsi syntyy kuolleena? Kuinka sellaisen asian voi käsitellä kätilönä?
  3. TMirre

ärsytys

niin, ole jo hiljaa.
  4. TMirre

Robert Pattison..nääh..*mielipide muuttu*

se on Pattinson, ei Pattison. :snotty: ja en mäkään siitä tykkää.
  5. TMirre

Suomen kieliopin osaavia paikalla?

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/kielenopas/5.2.html "Sekä päivän että kuukauden numeron perään kuuluu piste, koska ne tulkitaan järjestys­luvuiksi, siis "1.4.", ei "1.4". Ruotsin kielessä käytäntö on toinen (esimerkiksi "1.4", joskin "1.4.2010"). Jos tällainen päiväys on virkkeen lopussa, ei...
  6. TMirre

Ei vois turhempi asia vaivata...

jos tarkoitus on saada ihmiset ajattelemaan ja pohtimaan sitä minkä ikäisiä tulevat olemaan lastensa ollessa sen ja sen ikäisiä? se ei onnistu kysymällä pelkkää ikää.
  7. TMirre

miehen harrastus saa mut hulluks. mä vihaan sen harrastusta enkä osaa olla ilonen et sil on harrastus.

lisään: mutta tietty meillä eri asia, sillä mies pelasi jo ennen kuin tavattiin eikä meillä ole lapsia.
  8. TMirre

miehen harrastus saa mut hulluks. mä vihaan sen harrastusta enkä osaa olla ilonen et sil on harrastus.

sama täällä :wave: tosin ukolle maksetaan pelaamisesta, mutta joutuu silti olemaan myös päivätyössä. 5 päivänä viikossa reenit ja viikonloppuisin pelit. Mutta itse oon tähän leikkiin lähtenyt ja tiedän, että se ei jatku ikuisesti. Lisäksi lätkä on ukon intohimo, joten siinäpähän pelaa, vaikka...
  9. TMirre

Naisen asema kristinuskossa

olettaen, että olet lukenut koraanin? Itse aloittelen vasta. Sen jälkeen on raamatun vuoro.
  10. TMirre

apuja!! (saippuakuplajuttuja)

no eikai sitä rullaa tarvii suuhun laittaa :D sen kun puhaltaa sinne sisään.
  11. TMirre

ostin 1. kertaa paketin Oivariinia ja onpa hyväääää!

oivariini on ainut levite jota käytän, se vaaleanvihreä versio. Siitä en tingi :) on se niin hyvää.
  12. TMirre

Pettääkö mieheni, jos...

töissä, työtön, opiskelija, eläkeläinen... who cares, ainahan ne pettää ;)
  13. TMirre

Rasittavaa olla koulussa oppitunneilla, kun haluaisi keskittyä.....

mä olin se joka sanoi, että naamat umpeen yritän kuunnella. Olin vanhempi kuin muut.
  14. TMirre

pesukoneessa värjääminen

Ensimmäisessä pesussa saattaapi vähän irrota värjäämisen jälkeen :) Joten kannattaa pestä samanväristen kanssa. Mutta ei siitä paljoa lähde. Itse värjäillyt aina mustat farkut taas mustiksi silloin kun ovat lähteneet haalenemaan.
  15. TMirre

Otetaanko?

otetaan otetaan =) juuri aukesi ensimmäinen tölkki, ja ai että kun maistuu hyvältä tämä Virosta tuotu olut!!!
  16. TMirre

Uusi vai vanha Kelly Rowland?

1. Destinys child r&b -rowlandi vai tämä uusi: 2. ClubMix -rowlandi
  17. TMirre

pakko hämmästellä: kuolinilmoituksesta luin nimen..

Tai: Laura-Jenna Elli-Noora Alexandra-Camilla ;)
  18. TMirre

Mitä virkata??

Aloita kaulahuivista :D saa virkata samaan pötköön koko homman, eikä ole liian iso/monimutkainen aloittelijalle.

Yhteistyössä