Nam nam, täällä kans.Alkuperäinen kirjoittaja Neith:vodka tuoremehulla :snotty:
me käytiin alkosta hakemassa breezerit, nii siellä oli joku äiti ja isä kahden pienen pojan kanssa ostoksilla...isompi pojista vaan huuteli "isiiii, maista tätä, ootko tätä vielä juonu?"Alkuperäinen kirjoittaja vase:otetaan ilkeettekö käydä ostamassa olutta lapsen kanssa? minun pitäis kohta käydä.
Alkuperäinen kirjoittaja Frost in the ground:me käytiin alkosta hakemassa breezerit, nii siellä oli joku äiti ja isä kahden pienen pojan kanssa ostoksilla...isompi pojista vaan huuteli "isiiii, maista tätä, ootko tätä vielä juonu?"Alkuperäinen kirjoittaja vase:otetaan ilkeettekö käydä ostamassa olutta lapsen kanssa? minun pitäis kohta käydä.
sama täällä! ja kunhan mies kotiutuu jalkapallopelistä, niin saa hänkin muutamanAlkuperäinen kirjoittaja Jycke:No,minä otan teidän ei ottavien puolestaki sitten!!!
Joskos krapula on parantunut?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Eih, eilen tuli otettua ihan tarpeeks..
Kyllä se nyt on jo Väsyttää vaan niin vietävästi..Alkuperäinen kirjoittaja NauravaMuuli:Joskos krapula on parantunut?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Eih, eilen tuli otettua ihan tarpeeks..
TarjoonAlkuperäinen kirjoittaja Sleepis:Tarjootko kännin kylään jos vetäisin sittenkin?