miehen harrastus saa mut hulluks. mä vihaan sen harrastusta enkä osaa olla ilonen et sil on harrastus.

• Viestiketjun aloittaja v***u
  • Ensimmäinen viesti
v***u
pelaa 5iltana viikossa jääkiekkoo ja joinain viikkona vielä pelit ja turnaukset päälle. aina lupaa et vapaailtoina on meidän kans, mut ei ole mitään vapaailtoja kun on kiekkohallituksen kokouksia ja muita juttuja.
heinäkuun harrastus oli tauolla ja mies pakersi töissä yöhön asti ja äsken soitti et kausi alko extempore, et lähtee treeneihin 50km päähän ja johonkin kokoukseen ennen sitä ja sit niitä pelejä onkin taas joka päivä.
vittu.
ja mulla on tosi helvetin kivaa iltaisin kun lapsi menee nukkumaan.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko varma ettei kyse ookin toisesta naisesta? epäilyttävää tuollainen...
no olen kun samoissa peleissä pelaa monta tuttua täältä pieneltä paikkakunnalta. olen käynyt peleissä ja noiden valmentaja on kans tuttu mies joka puhuu miten paljon treenejä on.
toi toinen nainen-kortti on joku tän palstan pakkomielle mitä tarjotaan joka väliin.

Mun poika pelaa kans... ja voi tajuton että siihen menee rahaa ja aikaa. Miehen mä ymmärtäisin, menis rahat sen pussista mutta pojan rahat menee meidän vanhempien pussista ja sit pitäs olla koko ajan miehen mukana niissä kuvioissa.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oliko miehellä tuo harrastus kun tapasitte vai onko hän aloittanut sen myöhemmin? Jos oli jo kun tapasitte, sulla ei ole mitään oikeutta vinkua, tiesit mitä otit.
no ei todellakaan ollut ja vaikka olis ollu, niin mulla on täysi oikeus VINKUA. perheellisen ei tarvitse noin paljon harrastaa!!

sama täällä :wave: tosin ukolle maksetaan pelaamisesta, mutta joutuu silti olemaan myös päivätyössä. 5 päivänä viikossa reenit ja viikonloppuisin pelit. Mutta itse oon tähän leikkiin lähtenyt ja tiedän, että se ei jatku ikuisesti. Lisäksi lätkä on ukon intohimo, joten siinäpähän pelaa, vaikka joskus se on rankkaa molemmille :)

vieras
Miksi niin moni nainen automaattisesti olettaa miehen lopettavan harrastukset, tai ainakin reilusti vähentävän, kun lapsi syntyy? Ettekö te keskustele sellaisesta asiasta etukäteen?
Jos mies on kaiket illat pois teidän luota, häntä ei perhe-elämä kiinnosta. Eikä se muutu sun vinkumisesta. Julmaa mutta totta.

Alkuperäinen kirjoittaja TMirre:
sama täällä :wave: tosin ukolle maksetaan pelaamisesta, mutta joutuu silti olemaan myös päivätyössä. 5 päivänä viikossa reenit ja viikonloppuisin pelit. Mutta itse oon tähän leikkiin lähtenyt ja tiedän, että se ei jatku ikuisesti. Lisäksi lätkä on ukon intohimo, joten siinäpähän pelaa, vaikka joskus se on rankkaa molemmille :)
lisään: mutta tietty meillä eri asia, sillä mies pelasi jo ennen kuin tavattiin eikä meillä ole lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:
Mun poika pelaa kans... ja voi tajuton että siihen menee rahaa ja aikaa. Miehen mä ymmärtäisin, menis rahat sen pussista mutta pojan rahat menee meidän vanhempien pussista ja sit pitäs olla koko ajan miehen mukana niissä kuvioissa.
Meillä kans pelaa poika, mies on huoltajana ja nyt täksi kaudeksi mä lähdin varajoukkueenjohtajaksi... Aika siis kuluu aika tehokkaasti jäähallilla. Ja rahamenoa ei viitti miettiäkään :whistle:

Yhteistyössä