Hakutulokset

1. N

*Helmikuun helmet 2017*

Täällä myös linea negra haaleasti näkyvillä, esikoisesta (poika) oli myös. Mulla mutkittelee oikealle. Just luinkin että nimenomaan mutkan tekevä linea negra vois ennustaa poikaa :ROFLMAO: Mulle kyllä passais toinen poika, vois kierrättää kaikki vaatteet eikä tarvitsisi järkyttää mummoa...
  2. N

*Helmikuun helmet 2017*

Mariiii, menen ehdottomasti pelkopolille. Edellisen synnytyksen jälkikeskustelussa jo kehotettiin seuraavalla kerralla tekemään jonkinlainen synnytyssuunnitelma seuraavalle kerralle. En tosin tiedä mitä siihen kirjattaisiin, mitään hoitovirheitä tms ei tehty vaan huonot kokemukset johtui...
  3. N

*Helmikuun helmet 2017*

Veriryhmästä vielä, ei mullakaan ollut kuin ne kaksi ylimääräistä verikoetta mut mä ehdin ravata muutenkin sit niin paljon lääkärissä/äitipolilla että ne ylimääräiset verikokeet (+ekat seulaverikokeet ja sokerirasituksen verikokeet) tuntui ihan perseilyltä siihen päälle vielä :D Mut meillä...
  4. N

*Helmikuun helmet 2017*

Taustoja, täältä löytyy 1v 2kk esikoinen eli edellinen raskaus on vielä tuoreessa muistissa eikä aika ole kyllä kullannut muistoja... Esikon odotuksesta 2/3 meni todella helposti ja vähin oirein, olin normaalisti töissä, maha oli pieni ja raskaus pysyi salassa yli puolen välin. Sitten alkoi...
  5. N

*Helmikuun helmet 2017*

Mä en kammoa tuota sokerirasitusta, tykkäsin siitä litkusta, kun olin niin makean perään edellisessä odotuksessa :D Hieman huippasi päässä sen paastoamisen takia, mutta muuten oli ok. Mulle on luvassa taas runsaasti ylimääräisiä verikokeita veriryhmän vuoksi, mä olen siis RH- ja sitä sitten...
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mut voi siirtää plussanneisiin. Eilisen aamun RFSU teki myös jo selkeämpää viivaa ja seuraavaksi ajattelin testata vasta parin päivän kuluttua, koska taikauskoinen mieleni haluaisi nähdä ne tasavahvat viivat :ROFLMAO: Mutta ilmeisesti raskaana siis ollaan ja oireitakin alkaa tuntua, joten näillä...
  7. N

*Helmikuun helmet 2017*

Mäkin vähän jo odottelin tätä ketjua :) Itsehän olen taas plussannut jo 5-6 päivää ennen menkkoja, laskurin mukaan rv 3+3 eli DPO9... Esikoisestakin plussasin aikaisin, mutta en nyt sentään näin aikaisin saanut viivaa, josta mieskin olisi sanonut, että ihan selvä juttu :rolleyes: Eli...
  8. N

Toiveena vauva 2017-2018

Kp 31/35 ja DPO10 ja nyt se RFSU.n liuskakin antoi vaaleanpunaisen haamun :) On kyllä hauska, miten tuo RFSU.n vahvasta aamupissasta tehty liuska on puolet heikompi kuin edellisenä iltana laimeahkosta pissasta tehty pc.n puikko.
  9. N

Toiveena vauva 2017-2018

Pregcheckin puikkotestillä haalea mutta punertava viiva, DPO9 tosiaan nyt :eek::love: Oikeassa oli RFSU.n haamuinen hentoinen viiva! Nyt odotellaan vahvistumisia, kuvan saatte jos opin aijaata käyttämään :D
  10. N

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea Amiraali :love: Täällä dpo9 ja RFSU.n puikkoon hentohento viiva, voisi olla viivanpaikka. Tiedän, että kyseinen testi on tosi parjattu, mutta mä olen aavistuksen optimistinen nyt. Eilen sama puikko oli aivan täysin valkea nega, ei myöskään roskishaamuillut. Tein myös heti alkukierrosta...

Yhteistyössä