Toiveena vauva 2017-2018

Kauheasti tekisi mieli shoppailla jotain uutta ja kivaa vaatetta! Varsinaisesti en kyllä mitään tarvitse, eikä kaupoilla mitään tositosi kivaa ole näkynyt.. :X3: Muilla samankaltaista "ongelmaa"?

Tekis mieli liittyä jo piinailijoihin! Mutta ei oo mitään osviittaa milloin sekin hetki alkaisi/on alkanut. Ainoat ovikseen viittaavat oireet ovat olleet viime viikonloppuna kp:t 14-16. Tikkuja käyttäessä ja nyt muutama kierto ilman niitä olen ovuloinut vasta näiden kiertopäivien tienoilla, mitä nyt mennään (tänään kp22). Huomenna tai maanantaina kertovat ennusteet että olis the päivä, mutta kyllä tässä vaiheessa jo yleensä riittää liukkautta! Harkitsen jo hätävaratikkujen ostoa, vaikkei niistä ehkä ole mitään iloa enää :ROFLMAO:

Fabula, ehkä ei oo vielä vaan riittävästi hormoonia? Pidetään vielä peukut ja varpaat pystyssä!(y)

Antoisaa viikonloppua! Vielä kun pilvet väistyisi niin voisi toivotella aurinkoistakin viikonloppua! ;)

• Tykkää
Reactions: fabula
Onnea Amiraali :love:

Täällä dpo9 ja RFSU.n puikkoon hentohento viiva, voisi olla viivanpaikka. Tiedän, että kyseinen testi on tosi parjattu, mutta mä olen aavistuksen optimistinen nyt. Eilen sama puikko oli aivan täysin valkea nega, ei myöskään roskishaamuillut. Tein myös heti alkukierrosta pari saman merkin liuskaa heti menkkojen jälkeen, kun olin aivan varma, etten raskaana ole, enkä silloinkaan saanut kuin puhtaita negoja, jotka nekään ei testiajan jälkeen alkaneet haamuilla. Tekisi siis omalla kohdalla mieli luottaa tuohon kyseiseen testiin. Pc.n liuskathan sen sijaan antaa itselleni ihan tosi räikeää viivanpaikkaa ja viime kierroissa myös apteekin oma, eli niitä en usko hetkeäkään, jos ei viiva ole selkeästi punainen. Mut täytyy varmaan se paketti Pregchechkejä tänään silti kaupasta napata, dpo10 kun oon esikoisesta plussannut jo ihan miehen nähtävän viivan :D;)

Täällä ei mitään havaintoa menkoista, ja nega apteekin omaan testiin aamulla. Kädet kyllä tärisi niin huolella, etten tiedä, kusasinko oikeaan kohtaan ja tarpeeksi kauan :ROFLMAO:
Noi testit ei kai oo niin kovin herkkiä, mutta ei kyllä paljon toivoa ole jäljellä... Taidan laittaa kuukupin jo valmiiksi, niin ei tartte paniikissa ravata koko päivää vessassa. :unsure:
Täällä sama! Menkat pitäis alkaa tänään, viimeks alko iltapäivällä ja oon eilisestä asti ravannu vessassa odottamassa tuomiopäivää, pari tuntia taitaa olla vielä armonaikaa. Oon jo varautunu onneks, ostin punkkua ja suklaatakin :ROFLMAO:

Aamulla testistä puhdas nega ilman tulkinnanvaraa mutta sen mä jo tiesinkin, kaikki oireet samat kun joka negakierrossa. Laitoin kuukupin jo muutama päivä sitte tiputteluun mutta nyt ei oo pariin vrk tiputellu niin oon ollu ilman, vois kans kyl laittaa ettei tarvis koko ajan ravata vessassa... alkais jo niin ei tarvis kehittää turhia toivoja raskaudesta!

Täällä sama! Menkat pitäis alkaa tänään, viimeks alko iltapäivällä ja oon eilisestä asti ravannu vessassa odottamassa tuomiopäivää, pari tuntia taitaa olla vielä armonaikaa. Oon jo varautunu onneks, ostin punkkua ja suklaatakin :ROFLMAO:

Aamulla testistä puhdas nega ilman tulkinnanvaraa mutta sen mä jo tiesinkin, kaikki oireet samat kun joka negakierrossa. Laitoin kuukupin jo muutama päivä sitte tiputteluun mutta nyt ei oo pariin vrk tiputellu niin oon ollu ilman, vois kans kyl laittaa ettei tarvis koko ajan ravata vessassa... alkais jo niin ei tarvis kehittää turhia toivoja raskaudesta!
Mehän mennään tosiaan ihan samoissa! Ja olis näköjään munkin pitäny hakea suklaata, sen verran oli jo tiputellut kaupunkireissun aikana, että taitaa olla tämä kierto nyt tässä. :( Punkkua onneksi on jemmassa pikkupullo. Yleensä mulla alkaa aamulla, mutta sen negan jälkeen olin kyllä ihan varma, että hanat on aukeamassa.

No, tällä kertaa ei sentään iskenyt sellaista järkyttävää v*tutusta kuin parilla viime kerralla, jotenkin sitä kai alkaa turtua vaikka tietty hiukan masentaakin.

Parempaa plussaonnea muille piinailijoille!

Täällä kp1, aika paska olo kyllä, koko päivä piti töissä esittää ja olla itkemättä, töistä kun lähdin annoin vasta luvan surra kunnolla että taas pääsisi etenpäin joku päivä. Uusi kierto ei vielä tunnu kovin lohdulliselta mutta eiköhän se tästä.
Onnittelut plussista ja voimia meille muille

Kai sitä vois jonkunlaisena saavutuksena pitää, että varmaan ekaa kertaa yrittämisen alottamisen jälkeen menkat on oikeesti myöhässä! Ei sillä että tää yhen päivän myöhästyminen kertois mistään :D mutta on se jonkunlainen henkilökohtanen erävoitto tai jotain. Tiputellukaan ei oo enää keskiviikon tai torstain jälkeen. Raskaustestit tosin antaa pelkkää negaa mutta en nyt anna tollasten pikkuseikkojen häiritä mun onnistumisen tunnetta :ROFLMAO:

Tänään pitäisi menkat alkaa jos on tullakseen,mutta yhtää tunnu siltä että ois alkamassa.
Aamulla heräsin taas munasarjojen juilimiseen ja etovaan oloon :unsure: lämmötkin koholla edelleen (n)

Mulla menee silleen että joka toinen kierto on 25 ja toinen sitte 31 ja nyt mennään ton pitemmän mukaan tää kierto :)

Kp1/30 yk2 starttasi vihdoin. Enää ei ainakaan epäselvää ole. Kivut on mahtavat ja oksettaa :( vähän kun olis synnyttämässä kun 5min välein tuleeki kipempi kramppi :unsure:

Onneksi muksut viihtyy koneella niin saa odotella sohvalla rauhassa josko lääke alkaisi auttamaan.

Aika monta meitä uuteen kiertoon joutuneita(n) jospa juhannuksen tienoilla kävisi plussa-aalto:p

Kp1/30 yk2 starttasi vihdoin. Enää ei ainakaan epäselvää ole. Kivut on mahtavat ja oksettaa :( vähän kun olis synnyttämässä kun 5min välein tuleeki kipempi kramppi :unsure:

Onneksi muksut viihtyy koneella niin saa odotella sohvalla rauhassa josko lääke alkaisi auttamaan.

Aika monta meitä uuteen kiertoon joutuneita(n) jospa juhannuksen tienoilla kävisi plussa-aalto:p
Harmillista..josko seuraavalla kierroksella teilläkin tärppäis (y) yyh ku tota sun tekstiä luki niin tuo kramppi sana sai yökkimään :unsure: aikasemmin tuo sana ei oo aiheuttanut tämmöstä oloa :sick:

Täällä kemiallinen raskaus. Tuli käytyä päivystyksessä, kysta oireili kipeesti. Otettiin sit verikokeet ja kerroin haamuista testeissä. Hcg oli 24 ja lääkäri sano, et kyllä sen pitäs olla jo korkeempi jos ois normaali raskaus. Nyt on vissiinki DPO 13. Toivottavasti kuukautiset ei nyt kauheesti venyis niin pääsis pian uuteen kiertoon.

Palliton: Voi hitsi nuo kemialliset! :( niin lähellä, mutta niin kaukana..

Onnea haamuista ja plussista! :love:

Täällä dpo 0 :whistle: jos oon ymmärtänyt oikein laskemistavan... eilen tein siis ovisplussan ja munisnippailuja ja kramppailua olikin eilen havaittavissa.. samoin tänään aamulla kramppailua

• Tykkää
Reactions: -tanjuska
Täällä kemiallinen raskaus. Tuli käytyä päivystyksessä, kysta oireili kipeesti. Otettiin sit verikokeet ja kerroin haamuista testeissä. Hcg oli 24 ja lääkäri sano, et kyllä sen pitäs olla jo korkeempi jos ois normaali raskaus. Nyt on vissiinki DPO 13. Toivottavasti kuukautiset ei nyt kauheesti venyis niin pääsis pian uuteen kiertoon.
Älä viela luovuta. Kay ihmeessa tarkistuttamassa veriarvot ma-ti. Hcg arvo itsessään yksittäin mitattuna ei kerro noin aikaisilla päivillä. Se on se hcg-arvon tuplaantumisvauhti joka kertoa asiasta enemmän.
Guideline To HCG Levels During Pregnancy
hCG levels in weeks from LMP (gestational age)* :
  • 3 weeks LMP: 5 – 50 mIU/ml
  • 4 weeks LMP: 5 – 426 mIU/ml
  • 5 weeks LMP: 18 – 7,340 mIU/ml
  • 6 weeks LMP: 1,080 – 56,500 mIU/ml
  • 7 – 8 weeks LMP: 7, 650 – 229,000 mIU/ml
  • 9 – 12 weeks LMP: 25,700 – 288,000 mIU/ml
  • 13 – 16 weeks LMP: 13,300 – 254,000 mIU/ml
  • 17 – 24 weeks LMP: 4,060 – 165,400 mIU/ml
  • 25 – 40 weeks LMP: 3,640 – 117,000 mIU/ml
  • Non-pregnant females:
  • Postmenopausal females:
* These numbers are just a guideline – every woman’s level of hCG can rise differently. It is not necessarily the level that matters, but rather the change in the level.

Heippa!
Pitkän tauon jälkeen päätin tulla lueskelemaan tänne ja ihan paljon näyttää plussia tulleen :love: Onnea plussanneille! Ja toki yrittäville myös :)

Me päästiin tuossa alkuvuodesta tutkimuksiin ja niinku arvelinki, rakkulaiset munasarjat oli tuomio. Lääkäri kovasti ihmetteli, että yhden lapsen oon onnistunu luomuna saamaan. Nyt eka kierto niin, että letrot saatu avuksi. Onko kellään kokemuksia niistä?
Jännittää kovasti josko näillä jotain apuja saatas, ongelmana mulla oli ettei johtofollia kehity eli pikku boostausta siihen tarvitaan. kp 2 menossa ja viikon päästä ois ultra jossa arvioidaan onko lääkkeellä vastetta.

Menkat alko samalla tavalla kesken iltapäiväpäikkäreiden kun viime kierrossakin, vaan yks kp myöhemmin. Eli mulle voi päivittää kp1. Tiesin jo alusta asti, etten tulis tästä kierrosta raskaaks mutta tää lopun tiputtelun loppuminen ja menkkojen myöhästyminen loi kuitenkin turhaa toivoa :cry: no yk9 alko nyt, mä en kestä että oon neljän viikon päästä jo kaksnumeroisissa yrityskierroissa

Heippa!
Pitkän tauon jälkeen päätin tulla lueskelemaan tänne ja ihan paljon näyttää plussia tulleen :love: Onnea plussanneille! Ja toki yrittäville myös :)

Me päästiin tuossa alkuvuodesta tutkimuksiin ja niinku arvelinki, rakkulaiset munasarjat oli tuomio. Lääkäri kovasti ihmetteli, että yhden lapsen oon onnistunu luomuna saamaan. Nyt eka kierto niin, että letrot saatu avuksi. Onko kellään kokemuksia niistä?
Jännittää kovasti josko näillä jotain apuja saatas, ongelmana mulla oli ettei johtofollia kehity eli pikku boostausta siihen tarvitaan. kp 2 menossa ja viikon päästä ois ultra jossa arvioidaan onko lääkkeellä vastetta.
Täällä myöskin tuossa vuodenvaihteessa mentiin tutkimuksiin ja mulla todettiin kanssa monirakkulaistyyppiset munasarjat. Mulla nyt toinen letrokierto menossa :) ekassa kierrossa nähtiin, että vaste oli ollut just niiku pitääkin, vaikka lopputulos ei vielä positiivinen ollutkaan. Nyt toinen kierto menossa ja toiveet korkeella :D Toivottavasti letrot tuottaa meille tulosta!

Täällä myöskin tuossa vuodenvaihteessa mentiin tutkimuksiin ja mulla todettiin kanssa monirakkulaistyyppiset munasarjat. Mulla nyt toinen letrokierto menossa :) ekassa kierrossa nähtiin, että vaste oli ollut just niiku pitääkin, vaikka lopputulos ei vielä positiivinen ollutkaan. Nyt toinen kierto menossa ja toiveet korkeella :D Toivottavasti letrot tuottaa meille tulosta!
Toivottavasti tärppää! Onko sulla tullu mitään sivuoireita? Mulla vasta toinen päivä letroja ja järkyttäviä alavatsakipuja, ihan kunnolla juilii ja painetta tuntuu. Toivon nyt vaan, ettei ainakaan kipeemmäksi menisi.

Toivottavasti tärppää! Onko sulla tullu mitään sivuoireita? Mulla vasta toinen päivä letroja ja järkyttäviä alavatsakipuja, ihan kunnolla juilii ja painetta tuntuu. Toivon nyt vaan, ettei ainakaan kipeemmäksi menisi.
Jännää, mulla ei alavatsakipuja ole ollut, muutakuin ovulaation aikana ja vähän ennen menkkoja.. toivottavasti kivut helpottavat! Ekassa letrokierrossa oireita oli kuurin aikana limakalvojen kuivuus ja herkkyys, sitten hirveä nälkä ja hirveä kiukuttelu koko ajan.. enemmän vielä kun normaalisti :ROFLMAO: nyt tässä tokassa kierrossa ei ole ollut vielä mitään muita oireita, kuin ovulaatiokipuilut :)

• Tykkää
Reactions: kunnon kinttaat
Jännää, mulla ei alavatsakipuja ole ollut, muutakuin ovulaation aikana ja vähän ennen menkkoja.. toivottavasti kivut helpottavat! Ekassa letrokierrossa oireita oli kuurin aikana limakalvojen kuivuus ja herkkyys, sitten hirveä nälkä ja hirveä kiukuttelu koko ajan.. enemmän vielä kun normaalisti :ROFLMAO: nyt tässä tokassa kierrossa ei ole ollut vielä mitään muita oireita, kuin ovulaatiokipuilut :)
Niistä limakalvojen oireiluista oonkin lukenut, toivottavasti jäis semmoset oireet vähäisiksi. Kysyinki lääkäriltä, et ei kai musta tuu noilla ihan hirveetä kiukkuilijaa kun tuntuu, että ilmankin oon ennen menkkoja yks hirviö :D

Yhteistyössä