Hakutulokset

1. S

** HEINÄKUUN 2009 PIKKUISET **

Tinnaa; kyllä mun mielestä voit vielä kirjoittaa uudestaan isoäidille. Voihan siihen laittaa ystävällisesti, että josko hän voisi vastata, että haluaako jatkossa että pidätte yhteyttä. Meidän naapureista; nyt on ollut hiljaisempaa. Tyttö on saanut nukkua rauhassa jo useamman päivän. Jee! :)...
  2. S

Maitotuotteista; tänään annoin ensimmäisen kerran pienen lusikallisen Bulgarian jugurttia. Maitoa kokeillaan varmaan parin viikon sisällä... Nyt tulee oma-napa-viestiä... Mulla on pienimuotoinen ongelma meidän naapureiden kanssa. Eli meidän naapurissa asuu lapseton pariskunta, joka aina ulos...
  3. S

Kiitos kaikille kylpyvinkeistä. Meilläkin tosiaan mies on aina kylvettänyt. Seuraavan kerran kokeillaan, että mä kylvetän, jollei sekään onnistu, niin siirrytään suihkuun... Toivottavasti ois toi kylpyprotestointi ohimenevää. Saunaan menosta; me käytiin ekan kerran oisko ollut 3kk iässä, sen...
  4. S

Minä täältä pyykkivuoren keskeltä pikaisesti... Eli kylpemisestä; tykkääkö teidän pikkuiset kylvystä? Meillä mies kylvettää tytysen ja viime aikoihin asti on ollut ihan lempipuuhaa, mutta nyt enää ei. Eli kerran tyttö nousi kylvyssä istumaan ja sen jälkeen kylpeminen on ollut ihan kauheeta...
  5. S

Iiris-77:lle jaksamista ja :hug: Ikävää, että molempien niin anopin kuin oman äidin kanssa on hankaluuksia. Hienoa, että olet menossa neuvolapsykologin juttusille. Tekee varmasti hyvää, kun saa jutella asioista. Vauvarokosta; meillä ei ole kummallakaan lapsella ollut. Nyt jää...
  6. S

uc1:lle oikein paljon onnea! :heart: SusieQ & typykkä
  7. S

Kuukautiset alkoi helmikuussa ja tuli suht säännöllisesti. Mutta nyt toukokuussa kierto oli yhtäkkiä melkein viikon pidempi (34 päivää). Uskoisin, että johtuu juuri siitä, että typykkä syö edelleen ahkerasti - myös yöllä. :ashamed: Maitotuotteista; ootteko jo kokeilleet hapanmaitotuotteita...
  8. S

Voi, että miten ihania uutisia! Katkalle ja perheelle oikein paljon Onnea! :heart: Ja pikkuiselle tarrasukkia! Hampaista; meillä typykällä on yksi hammas. Pääsiäisen aikoihin huomasin, että nyt pikkuisen pilkistää valkoista. Huomasin oikeestaan mummulareissulla, kun annoin ruuan yhteydessä...
  9. S

Hitsit, kun kiirettä pitää. Monta kertaa on pitänyt kirjoittaa, mutta aina jäänyt. No, yritän jatkossa ehtiä paremmin. Josko tuo meidän neiti vihdoin nukkuisi yönsä vähän paremmin, niin jaksaisin itsekin paremmin. Nimim. aina väsy |O Possumussu tervetuloa minunkin puolestani :wave...
  10. S

Heips, Pitkästä aikaa. Kiitos Äiti-Kengulle ja palezzulle. Meidän unikoulut jäi, kun typykälle iski räkätauti. Päätin, että nyt saa maitoa aina halutessaan, jotta tervehtyy mahdollisimman nopeasti. Niin ja ensimmäinen hammaskin pilkistelee alaleuassa! Sekin tuntuu harmittavan, tuota yleensä...
  11. S

Unikoulusta piti kysymän eli meillä on nyt viisi yötä menty niin, että neitokainen saa tissiä vasta kello viiden aikaan. Parhaana yönä typykkä nukkuikin neljään, jolloin tassuttelin vielä uneen ja maitoa oli sitten tunnin kuluttua tarjolla. (tietty isoveikka on nuhassa ja en sen takia saanut...
  12. S

Moi, Pikaisesti kirjoittelen eli soittelin neuvolaan (mies kävi typyn kanssa 8kk neuvolassa) ja kyselin 10kk neuvolaan aikaa. Kävi ilmi ettei sellaista enää oo tai siis ei ainakaan täällä oo. Olin ihan järkyttynyt... näitähän ne säästökohteet on. Mutta siis kysymys kuuluu, onko teillä muilla...
  13. S

Onnittelut Babjuskalle ja siskolle! :heart: Kyllä ne vauvat on niiiiiiiiiiin ihania. Jedvenna; toivottavasti Dani on jo terveempi. Niin ja e-pillereistä, minä en syö. Hormoonikierukkaa olen kovasti harkinnut, kun sitä voi käyttää vaikka imettäisikin, mutta vielä sitäkään en ole hankkinut...
  14. S

Ensiaskelkengistä; meillä oli sellaiset sisäkäytössä esikoisella. Käyttö oli todella vähäistä, joten ovat käytännössä kuin uudet. Muistaakseni Richter -merkkiset mustat nauhakengät. Jos nuo ovat tytylle sopivan kokoiset, niin niitä kyllä käytetään hänelläkin. Mutta nyt mennään puitapitkin...
  15. S

Babjuskan siskolle tsemppiä! :hug: Tuu sitten kertomaan kumpi tuli ja kuinka meni. Hampaista; meillä ei oo vielä yhtään. Isoveikalle ensimmäinen tuli samalla viikolla, kun täytti 8kk, mutta tällä pikkusiskolla ei oo tietoakaan. No, tunkeehan se käsiä suuhun ja vähän tulee kuolaa, muttei...
  16. S

Lapset hautajaisiin vai ei?

En ottaisi mukaan, jos on mahdollisuus saada hoitaja.
  17. S

Molskis ja loiskis, :wave: Onpas täällä ollut vilkasta. :) Muutamaan asiaan pikakommentit, sitten täytyy jatkaa vielä juttujen lukemista, niin yrittää ottaa päikkärit, kun tuo typy nukkuu edelleen niin katkonaisesti. |O Turvaistuimesta; meillä on isoveljen jäljiltä Gracon Cosmic XTP...
  18. S

Keväistä päivää täältä Pirkanmaalta! :wave: Mureena; tuosta taaperolistasta. Miten tuo käytännössä toimii? Onko vaan niin, että joku luo ketjun ja sit muokkaa aina ensimmäistä sivua sen mukaan kuinka ihmiset ilmoittautuu? Nimim. mäkin olen aika huono näissä jutuissa... :ashamed: Jaahas...
  19. S

Paranemissäteitä kaikille sairaille! :hug: Jedvennalle oikein aurinkoista, rentouttavaa ja mukavaa matkaa! B) Tinnaa; hienoa, että kirjoitit mummulle kirjeen. Kuten Maatuska jo kirjoittikin, niin moni haaveilee isoäitinä olemisesta ja hänellä on täysi oikeus tietää lapsenlapsestaan...
  20. S

Jaahas. Niin jäi eilen kirjoittelut kirjoittelematta ja tänään on ihan armoton väsy. |O Yö meni niin harakoille, että! Typykällä on nuhaa ja taitaa hammaskin tehdä tuloaan... Mä oon niin poikki. Aamulla riideltiin miehen kanssa niinkin dramaattisesta asiasta kuin munaleikkurin tiskaamisesta...

Yhteistyössä