Hakutulokset

1. O

Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

Vaunuista Kuten Lisa Mariaki, niin niin mieki olen aivan ulala nuista asioista. Jottain ossaan niitten suhteen ajatella, että mitä haluan / tarvitten, mutta.. Tuosta valtavasta vaunujen määrästä ja kaikista eri ominaisuuksista mennee vain minun pieni pää sekasin. Kävin siis kerran kattelemasa...
  2. O

JEEEE!!! Sielä se syän jumputti ihan siihen sammaan tasaseen tahtiin ku aikasemminki! Minun huoli häläventy nyt :D Mutta ehkä silti piän vastasuuesa huolen siittä, että tuo hurtta ei pääse minun mahhaa ennään tallaamaan.. Vitamiineistä ite olen treenaamisen takia niitä vetäny, mutta pysytelly...
  3. O

Nyt huolettaa vähäsen.. Koira astu mahan pääle, juuriki alaossaan. Ja koira painaa sen 50kg.. Ei tullu mittään kipuja tms, mutta mietityttää silti kovasti! Ja huomena vasta voi soittaa neuvollaan.. Huoh.. Sori tämä onanapasuus.. :(
  4. O

Aurinkoista huomenta :) Onnea kaikile ilosia ultrakuulumisia saaneile ja tervetuloa uusile! PottuSäkki Juuriki neuvolalääkärin kans olen asiasta kinannu. Ei millään meinaa antaa mulle pitkää avvaavaa edellisen tilale. Mulla siis ollu Oxis niminen pitkä avvaava käytösä, mitä ei saa käyttää...
  5. O

Lisa Maria, tsemppiä uusinta ultran oottamiseen! Toivotaan vain, että joku oli häikkänä ultrauksesa ja vaavillas on kaikki hyvin:hug: Mie olen kyllä nukkunu ihan sairaan huonosti koko raskausajan! Aikasemmin ei mittään ongelmia nukkumiseen kans, mutta nyt herräilen usiamman kerran yösä millon...
  6. O

Nuista sykkeistä. Varmasti vaihtellee eri ihimisilä, mutta jos mitenkään pitäs paikkaansa, ni kyllä se mulla vain tukis tätä ommaa tosi vahavaa poikaoloa :) Sykkeet oli siis tännään lääkärinlasa 150. hiusten väriäyksestä ite olen ainaki käyny väriäämäsä hiukset kerran raskausaikana. Eikä...
  7. O

Ensinnäki, onnea jk74! En voi kuvitellakkaan sitä onnen tunnetta, jonka olet tännään saanu kokia. Hienoa! Eipä ole tullu kirijoteltua tänne sitten helemikuun, mutta jospa se alakais olla iteläki aika vähän aktivoitua :) Lukemasa olen kyllä käyny juttuja monesti usiamman kerran päiväsä, mutta...
  8. O

Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

Hei! Olen alusta asti lukenu tätä pinoa, mutta en ole saanu aikaseksi liittyä mukkaan. Jospa sitä nyt sitten kuitenki.. Eli; o873060 31v. / 1.lapsi / LKS Virallista LA:aa mulle ei ole ilimotettu, mutta viikko sitten tehyn VU:n mukkaan tännään olis 8+0, joten kait se LA ajottus jottain...
  9. O

Luomuplussanneita pitkän lapsettomuuden jälkeen

Hei, Mieki taian laittaa lusikkani tähän soppaan :) Tämmöstä porukkaa täälä aikasemmin vähän kaipailinki. Lukenu olen kovasti lokakuisten pinoa, mutta en ole siihen vielä liittyny. Monela sielä on niin erilainen elämäntilanne ommaan verrattuna, että se on tainnu vaikuttaa asiaan. Eli oma...

Yhteistyössä