Taas pikainen käynti täällä puolella
Tervetuloa uudet joukkoon ja toivottavasti mahdollisimman moni tulee tuonne feissarinkin puolelle
Varsinkin uudet Keskisuomen alueen mammat on tosi jeejee ja erityisen tervetulleita, ollaankin tuolla fb:n puolella jo miitinkiä suunniteltu ihan tähän lähitulevaisuuteen!
Suonenvetoja ei ole vielä tullu, esikoisesta tuli vasta joskus 30+ jälkeen ja vain öisin ja pohkeeseen. Hitto miten teki kipeää! Mieskin heräs usein et mitä tapahtuu ku voihkin ja vääntelin kinttua
Dopplerin ite hankin jo esikoisen alkuraskaudessa ja oon kyllä ollu hankintaan tyytyväinen. Ei maksanu ku jonkun 30e (perus angel sounds) ja ollu kyllä koko rahan arvoinen ja enemmänkin!
En muista koska esikoisesta kuulin ekan kerran sydänäänet, varmaan joskus 12+ mutta tästä kuulin jo 9+.
Nukkumisesta, yöt menee onneks vain nukkuessa! Saatan herätä vessahätään tai esikon itkuun, mutta nukahdan helposti uuestaan. Ja silleen puolittain nukun kyljellään ja puolittain mahallaan, ku pelkästään mahallaan ei oo pystyny aikoihin olla.
Oireet, mitä ne on? Ainoastaan masu kasvaa
Ja se onkin jo aikamoinen pötsi viikkoihin nähden, heh. Mutta oli esikoisestakin valtava maha joten oli ihan ootettavissa että tästäkin, esikosta ei vaan ihan näin alussa maha näkyny samanlai ku oli lähtöpainoa kuutisen kiloa enemmän mitä nyt. Tissitkin on kasvanu, ei oo ihan niin onnettomat lärpäkkeet mitä oli ennen raskautta
Yhtä oireeton olin ekassakin raskaudessa ja oon kyllä siitä onnellinen!
Vielä pari viikkoa seuraavaan neuvolaan, ootankin sitä jo kovasti. Meijän neuvolatäti on niin huippu, että sen kans on aina niiiiiiiin ihana päästä höpisee. Parempaa terkkaa saa kyllä etsiä! Ja rakenneultraan vielä 6 piiiiiiiitkää viikkoa, huoh! Mää ootan niin malttamattomana tietoa siitä kumpi meille tulee... :heart:
Voikaa hyvin!
akkiiR 14+3