Hakutulokset

1. K

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Polkka ja Sintu Tsemppiä ja onnea punktioon ja siirtoon ! Susirouva Jännä, miten erilaiset käytännöt noissa verikokeissakin on. ON pp16 ja nega testattu virtsakokeesta edelleen. Tädistä ei havaintoja. Uusi PAS yritetään tehdä jo tähän alkavaan kiertoon, ellei se sitten ole kovin...
  2. K

Sintukirjoiteltiin näköjään yhtä aikaa :) Onneksi olkoon, hieno juttu !
  3. K

Susirouva Näin se varmaan menee, viimeisiä alkioita viedään meilläkin. Moto Jos nuo virtsatestit ei näyttäisi negaa, niin ensimmäistä kertaa eläissäni voisin jopa luulla olevani raskaana. 2 päivää on ollut pahoinvointia ja rintojen kipuilua. Kaipa se Crinone vaan tekee tepposet. Mutta tätiä...
  4. K

Susirouva Olen niin pahoillani :hug: Moto ja Polkka Hei ja tervetuloa ! ON Olin näköjään laskenut piinapäivät väärin, mutta tänään on pp12 ja aamulla testasin negan. Tänään olisi ollut veritestipäivä, mutta jätin sen väliin. Tädistä ei ole havaintoja, mutta eipä tämä nyt lupaavalta...
  5. K

Ellenni, pahoittelut negasta. Pepponen, pahoittelut negasta myös sinulle. Minulla tuli 2 päivää ICSI:n jälkeen keuhkokuume, ja olin kuumeessa kaksi viikkoa. Pp8 alkoivat kovat alavatsakivut ja pp10 voimakas vuoto. En sitten tiedä, mikä johti mihin ja mikä kuumeilu johtui keuhkokuumeesta ja...
  6. K

Sintu Minulla oli varsin samanlainen tilanne kuin sinulla 2. UÄ:ssä. Lopulta punktiossa löytyi sitten 10 munasolua. Niistä kuusi hedelmöittyi, yksi siirrettiin ja 4 pakastettiin. Toivottavasti sinulla on myös hyvä saalis :) Susirouva Piinaillaan näkojään yhtä aikaa. Tämä joululoma pahentaa...
  7. K

Hei, mahtuuko mukaan ? =) Ikää on 37. Ehkäisy jätettiin pois 2,5 vuotta sitten. Siittiöt ovat huonosti liikkuvia, muuta syytä ei ole löytynyt. Ensimmäinen ja ainoa inseminaatio tehtiin toukokuussa, ICSI tehtiin syyskuussa, molemmista nega. Ensimmäinen PAS oli viime viikolla, nyt siis...

Yhteistyössä