Hakutulokset

1. Babyfever1

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Jep...kyllä pitää nyt sit tässäkin raskaudessa käydä taas varhaisultrassa ja jos vaan viikot täsmää ja syke näkyy, niin josko sitä sit osais ottaa vähän rennommin! Hitsi vaan, kun meillä töissä vanha ultra ja meidän ehkäisyneuvolan lääkäri osasi sitä käyttää. Katsoi ed. km raskaudessakin sillä...
  2. Babyfever1

Kiitos❤️ Menkkojen mukaan la 29.12, mutta oviksen mukaan 4.1. Eli eiköhän la tule tuosta siirtymään ensivuoden puolelle. Jos nyt vaan sinne saakka päästään o_O
  3. Babyfever1

Tammikuiset 2021

Varovasti voisin minäkin tänne liittyä... Testin tein tänä aamuna. Taustalla kaksi normaalia raskautta ja yksi kkm rv11 (kehitys loppunut rv7), joka tapahtui helmikuussa, eli juuri tätä kiertoa ennen. Eli hyvin varuillaan tässä ollaan, mutta yritetään ajatella positiivisesti, ennen kuin on edes...
  4. Babyfever1

https://aijaa.com/KkA5jO Tällaisia tuloksia tähän aamuun ❤ :love: On kyllä ristiriitainen olo... ennen sitä oli kolmesta aiemmasta plussasta super iloinen, mutta nyt kyllä hyvin varovaisesti uskaltaa olla onnellinen...ehkä tää taas tästä, jos ultrassa näkyy kaiken olevan kunnossa! Miehän ehdin...
  5. Babyfever1

Kiitos peukuista!! ❤ Just kun sanoin ettei mitään oireita, niin tänään ollut lievää menkkamaista jomotusta...oviksen mukaan menkat pitäis alkaa vasta ma, ja yleensä vasta samana päivänä jomottaa, kun menkatkin alkaa...mut en nyt vielä jaksa innostua. Sain hillittyä itseni aamulla enkä testannut...
  6. Babyfever1

Tänään dpo 10-11 ja mie hain apteekista myös niiden oman testin jo varuiksi, kun en luota yhtään jos näen niistä Onestepin testeissä haamun :censored: Ja tilasin kotitestiltä jo digitkin valmiiksi :D Yllättävän hyvin olen pystynyt olemaan testaamatta...eilen meinasin jo, mutten...
  7. Babyfever1

@Lilmi89 tsemppiä uuteen kiertoon ❤️ Mie oon vuosien varrella testaillut aika paljonkin ovistesteillä, ni liputan kyllä cb Digi ovistestien puolesta! Mulla oli edeltävässä kierrossa pelkät liuskat ja hitto että oli ärsyttävä miettiä onko tarpeeksi vahva viiva vai ei....cb näyttää joko hymynaama...
  8. Babyfever1

Olin jo kommentoimasta, että onesepit saattaa antaa virheellisiä haamuja (tai ainakin mulla), mutta tuohan on jo aivan selvä plussa :love: ei tarvii edes tihrustaa :LOL: Mullakin jäänyt aiemmasta vain just noita onesteppejä, niin siksi välttelen nyt liian aikaista testausta, ettei turhaan...
  9. Babyfever1

Pahoittelut :cry: mutta tervetuloa ryhmään ❤ ja tsemppiä uuteen kiertoon (y) :giggle: Omanapa: täällä piinapäivät etenee..nyt dpo 7 tai 8...yritän odotella viikonloppuun ennen testausta, ettei tarvii arpoa tulosta :rolleyes: :D mut aina suunnittelen näin ja silti vaan yhtäkkiä joku aamu tulee...
  10. Babyfever1

@Töppönen_ pahoittelut :cry: itselläkin ne ekat päivät oli tosi vaikeita, mut sit se alkoi pikku hiljaa helpottamaan. Olin ihan ihmeissäni kun sain saikkua vaan 2pv, mut sit kolmantena päivänä kun töissä sai ajatuksia muualle, niin kyllä se vaan helpotti (niiku tälleen neuvolassa työskennellessä...
  11. Babyfever1

No jepo_O Onneksi saatiin hyödynnettyä nyt erittäin hyvin ovis, ennen ja jälkeen ❤ Nyt kaikki oviksen jälkeiset kikkakolmoset kertokaa!! Punaviivin tiedän, mitä muita? Jossain oli ettei Gelee royale-kapseleita saisi enää oviksesta eteenpäin ottaa, onko tietoa kellään tästä? Entä greippimehu...
  12. Babyfever1

Pahoittelut @donatel :cry: mutta tervetuloa ryhmään ❤ @Annu83 aivan ihanaa, mie niin pidän peukkuja että kaikki menee jatkossakin hyvin (y) (y) (y) (y):love: ON: mie sain tänään ovisplussan :love: :love: :love:
  13. Babyfever1

@Sandiina olen pahoillani keskenmenosta :cry: Itsellä vähän samoja fiiliksiä, kun kuullut muiden raskausuutisista...tuntuu että niitä tulee nyt kun sieniä sateella... :cautious: Ja joo, hymiöt näkyy pari sek. ja sit jostain kumman poistuvat, mie aina laitan ne lopuksi ja tallennan nopeasti, ni...
  14. Babyfever1

Mä olen myös miettinyt tuota, että jos sitä tässä keväällä/kesällä raskautuisi ja epidemia piikki olisi/on vielä tulossa, niin olisinko töissä kaikesta huolimatta, pitäisikö kaikkien asiakkaiden kanssa vain suojaimia.. :unsure: Minun myös pakko käydä töissä, kun olen terv.huoltoalalla...
  15. Babyfever1

Esim. tämä artikkeli: https://yle.fi/uutiset/3-11277248
  16. Babyfever1

Oletteko kuinka paljon miettineet/lukeneet raskaudesta korona-aikana? Tuossa juuri viikonloppuna tuli lueskeltua artikkeleita ja hieman on ristiriitaisia fiiliksiä... Kun tutkimustuloksia on aika rajallisesti, niin täysinhän ei voida tietää varmaksi, etteikö se jotain alkiolle/sikiölle...
  17. Babyfever1

@mimmi92 Ai testi ollutkin jo nega, no hyvä juttu!! Minäkin nyt kahden vaiheilla, että tilaanko ovistestejä vai en...kun kuitenkin aika selvästi mulla ovislimat kertoo tulevan oviksen ja kun muihin ovistesteihin en luota kun CB:n näihin testeihinkin saa tätä massia uppoamaan ihan liikaakin...
  18. Babyfever1

No voihan hitto mitä ne sulle ohjeisti sieltä sairaalasta/polilta? Minua ainakin ohjeistettiin ottamaan yhteyttä jos vuoto vaan kestää tai jos r.testi näyttää pitkään plussaa... Mites @Korallikala ja @Annu83 jakselee? :giggle: Mun menkat ei olleet kyllä oikeastaan yhtään tavallista...
  19. Babyfever1

Jeee, kyllä vaan ne mun menkat alkoi nyt kunnolla!! Pakko kyllä ostaa ovulaatiotestejä, että pystyy edes yhtään veikkaamaan milloin tuleva ovis on, kun nyt "kierto" oli niin pitkä! Mulla kyllä tuli runsaampaa valkovuotoa reilu 2vk sitten, mistä aavistelin että enteilisi ovista...mut pakko...
  20. Babyfever1

@Korallikala eikä, tuhannesti onnea, vaikka varovaisia vielä ❤ ihan mahtavaa, kun näin nopeasti tärppäsi teillä!! :love: tarrasukkia sinnekin!! @Annu83 toivotaan että kaikki olis kuitenkin hyvin ❤ @mimmi92 toivottavasti sunkin kierto alkaisi jo tasoittumaan!! Mulla tuli äsken pyyhittäessä...

Yhteistyössä