Hakutulokset

1. S

+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

KS09 Paljon paljon halauksia :hug: :hug: :hug: Voi kun nyt selviäisi sun tilanne, tuntuu oudolta, että sä saat noita haamuja aina välillä ja sitten taas ei mitään. Pitäisköhän kysyä lääkäriltä (tai neuvolasta) mistä vois olla kyse? ON: En sitten testannut aamulla ja nyt harmittaa, kun...
  2. S

+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Ehkä sulla nousee hitaasti se hcg. Mäkin muistelen kanssa, että sain ekaks vaan haamun oliskohan ollut pari päivää ennen menkkoja ja pari päivää sen jälkeen kun menkat ois pitäny alkaa, niin vieläkin tuli aika hailu viiva. Joten parempi varmaan munkin odotella vielä pari päivää. Onneks...
  3. S

KS09 Ihmettelen, että mikseivät laittaneet sua labraan? No, toivottavasti täti nyt kuitenkin pysyy poissa ja plussa sieltä vahvistuu! ON: Nyt dpo10 ja tekis mieli jo hirveesti testata. Olin jo siis eilen ihan varma, etten oo plussannut, mutta kokeilin vielä tänä aamuna kohdunnapukkaa ja nyt...
  4. S

Saitko itse tai saiko lapsesi sikainfluenssapiikistä oireita?

Meillä vähän alle 3-v. ei saanut muuta oiretta sikarokotteesta, kuin samana iltana valitteli pari kertaa pistoskohtaa. Nukkui seuraavan yön hyvin, leikkinyt ja puuhannut ihan normaalisti piikin saamisen jälkeen.
  5. S

höyrypää tjot = tulee jos on tullakseen (taisi olla jokin toinenkin versio mistä kirjaimet tulee, mutta ei tule nyt mieleen)
  6. S

Onnea Enkelinäiti! :heart: Täällä on tällä hetkellä jotenkin tosi "harmaata arkea". Tuntuu, että tuskin on tärpännyt ja töissäkin tuntuu kaikkiin iskeneen syysväsymys... Kaiken lisäksi pojan päiväkodissa on nyt sika-epidemia, joten otetiin poika pois täksi viikoksi, kun sai vasta eilen...
  7. S

juuliai ONNEA! :heart: Ihania uutisia! Ei noin alkuvaiheessa pitäisi olla mitään syytä murehtia viikonlopun syömisistä. Kaikkihan ei edes koko raskausaikana välttele majoneeseja yms. Tarrasukkia vain pienokaiselle!
  8. S

Haleja niitä tarvitseville, ainakin pirpane emälle :hug: :hug: Onnea haamuilijoille! :flower: Kyllä munkin mielestä KS09:n testeissä on väriä. Mutta kyllähän sun oireetkin on kuullostaneet tosi lupaavilta! Toivotaan, että tuosta vahvistuu! Mä olen pyörinyt tällä lukemassa...
  9. S

KS09 Kyllä tuo tosiaan siltä kuullostais, että sylkitesti voi raskauden näyttää! Ja muutenkin kuullostaa tosi vahvasti siltä, että olisit raskaana. Aurellan oireet kuullostaa myös lupaavilta. Icefairylle tsemppiä, niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy! Kyllä tässä on käymässä niin...
  10. S

Huomenta kuumeilijatoverit B) Bambina ja Laura-vm82 hurjan paljon onnea! :heart: Päänsärky viimein illalla poistui, parasetamolia oli pakko ottaa, kun olin töissä, mutta eipä sillä vaikutusta ollut, joten nyt on toiveet korkealla. Muita oireita ei kyllä oikeastaan ole, mutta välillä...
  11. S

Paljon onnea Päpsy79! :heart: Ja tsemppaushalit Sanelmalle :hug: ja myös Piupulalle :hug: Ja omaa napaa: Tänään alkoi todella kamala jyskyttävä migreenin kaltainen päänsärky :kieh: . Muuten olisin aivan maassa, mutta ihan samanlainen särky tuli, kun aloin odottamaan esikoista...
  12. S

Voi kaapo-80, haleja! :hug: Ja onnea Bebekille ja varovaisesti jo Sanelmallekin! Aloin tuossa tänään pohtimaan, että missä vaiheessa hcg-hormonia alkaa ylipäätään erittymään. Sehän on suomeksi istukka...(jotain)...hormoni eli alkaako sitä tulla vasta kiinnittymisen jälkeen? Ajattelin...
  13. S

Kiva kun mukaan mahtuu. Täällä onkin plussia sadellut, joten taitaa olla hyvä ketju =) Onnea plussanneille. Piupulalla taitaa olla yliluonnollisia taitoja, kun oli osannut iänkin arvata oikein :D En muista kuulleeni myöskään koskaan, että kiinnittymisen ajankohtaan ei saisi peittoja...
  14. S

Heissan! Mahtuisko mukaan yksi kuumeilja lisää? Monta kuukautta oon jo käynyt palstaa lueskelemassa, mutta vihdoin meillä alkoi yritys, joten pääsee kunnolla "kuumeilemaan". Yrityksen piti alkaa vasta joulukuussa, jotta aikaisintaan vauva tulis miehen työkuvioiden kannalta sopivaan...
  15. S

Kysymyksiä liittyen kierukan poistoon

Mulla jäi yksityisellä poistosta maksettavaksi noin 100 ?. Eli melko kallista lystiä . Piuhat löytyi pienen etsiskelyn jälkeen, olivat taipuneet kaksinkerroin mutta suht nopsaan en sieltä löytyivät. Sinuna varmaan odottelisin kutsua sairaalaan, tuskin yksityiselläkään gynellä on sen...
  16. S

"Varmat" päivät + spermisidit kokemuksia?

Me mennään tällä hetkellä just varmat päivät + Pantentex oval -menetelmällä, samoin ennen esikoista mentiin näin. Raskaaksi tulin vasta, kun aloitettiin yritys. Vauvaa on taas parin kuukauden päästä tarkoitus alkaa yrittämään, joten mikään katastrofi raskaaksi tulo nytkään ei olisi. Mutta...
  17. S

Mirenan poiston jälkeen-raskaus?

Paljon onnea Petronella! :flower: Mä kuumeilen edelleen, mutta yritys edelleen alkamassa vasta pari kuukauden päästä. Onneksi kierto on alkuodottelun (7 vkoa) jälkeen lähtenyt normaalisti käyntiin (eka 32, nyt 28). Nyt ei enää tarvitsis kun malttaa odottaa :headwall:
  18. S

Julia sylkitesti (ovulaatio)

Kiitos Ella kommenteista. Jäin ihmettelemään sitä, että sylkitesti näyttää ovista jo päivää tai kahta aiemmin kuin tikut. Tikkujenhan pitäisi näyttää ovista muistaakseni päivää-kahta ennen kuin ovis edes tapahtuu. Mutta toisaalta hyvähän se vaan on, ehtii hyvin hyödyntää "tärppiajan" ;)...
  19. S

Julia sylkitesti (ovulaatio)

Löytyisikö kokemuksia Julia-merkkisestä sylkitestistä? Se on siis ovulaatiotesti. Julia näyttäisi olevan jonkin verran edullisempi kuin Donna, joten olisi mukava kuulla miten hyvin sillä on ovis löytynyt. Näkyykö ylipäätään noissa sylkitesteissä selvästi ovis? Olen kuullut todella usein...
  20. S

huonekalu kaupoista...

Meillä on suomisoffasta eikä ole ollut mitään vikaa. Vähän kallis kyllä oli...

Yhteistyössä