Pirpane ema :hug:
ErkaPahoittelut negasta. Älä kuitenkaan vielä luovuta. Kovasti pidän peukkuja...
KS09Voi, toivon niiiin kovasti, että alkais viiva vahvistua.
ON: Mä päätin epätoivoissani alkaa tehdä omia eksperimenttejä. Ostin tähän kiertoon ovistestejä, joita en kuitenkaan käyttänyt. Nyt yhtenä päivänä innostuin kokeilemaan niitä, takana on nyt 4 ovistestiä peräpäivinä, joista kaks ekaa oli täysnegoja, mutta kahdessa jälkimmäisessä on mukana toinenkin viiva, ei tosin yhtä vahva. En mä silti usko, et olis tärpännyt. Ja jostain muistan kuulleeni, että toiset saa loppukierrosta ovistestiin kahta viivaa ilman että se mitään sen kummempaa merkkaa...
Mä olin niin toiveikas viime kierrossa, kun oli muka niin lupaavia oireita ja mä hullu aloin testailemaan niin aikaisin ja petyin vaan enemmän joka negasta ja tulihan se tätikin sitten lopulta... No, nyt yritän venyttää testausta sillä, että teen ovistestejä!
Tosi fiksua!
Tänään kp 26/26-30. Yritän pinnistää ainakin keskiviikkoon ennnen kuin testaan, jos siis edes on aihetta. Oireetkin on oikeestaan hävinneet kokonaan, joten pessimistisellä kannalla olen.
Anskun "menkat" kuulosti kyllä oudolta!