+++++MARRASKUUSSA PLUSSAAVAT,joulukuuta suunnittelevat+++++ (vol2 kk vaihdettu :))

Minä en tiedä mutta onkohan mun koneessa jotain vikaa kun kaikki kuvat on hävinnyt eli esim se ketju jossa on plussatesteistä kuvia niin mun kone näyttää tyhjää niiden kaikkiean kuvien kohdalla. nyt KS09:nkin laittama kuva tässä ketjussa hävis jonnekin???

KS09 Kyllä siinä punasta näen minäkin. (:)

Täällä ei täti ainakaan vielä ole tullut. Keskiviikko aamuna sitte teen, jos ei ole tätiä tullu.
Plääh, kuitenki oon laskenu oviksen vääri ja joku kp40 kierto tulos. :D :(

erka ei ole... Tai aiemman pari on nyt aika tarkkaan ollut, mutta tässä kierrossa pongatun oviksen perusteella olis tulossa joka 34-35pv:n kierto... Eli keskiviikkona, viimostaan torstaina pitäis menkkojen alkaa jos ovat alkaakseen...
Ja siis ovis oli luultavimmin joko 4. tai 5. 11

Hei! Onnea Plussanneille ja Iso :hug: negan saaneille.

Täällä kp:t on niin pienet et ei oo mitään kerrottavaa. Menkat kesti ennätykselliset 1 päivää... No ei pidä valittaa. Ennenmmin yksi päivä vuotoa ku viikko! Viime yönä oon ihan selvästi unissani jumpannu ku nyt on vatsalihakset niin kipeet ku ois tehny kovemmanki vatsalihas treenin... :LOL:

KS09 Kyllä siellä häivähdys punaista näkyi joten onnittelut haamusta! :heart:

Ansku,onko sulla normaalistikin noin lyhkäset menkat??(onnen pekka jos niin :whistle: )
Mutta ootko varma ettei olisi jotain raskauteen viittaavaa vuotoa,kun niin vähän kesti ja vielä kipeä vatsalihakset..... :whistle:
En mitenkään mitään turhia toiveita,erikoisen kuuloista vaan :heart:

Pirpane ema :hug:

ErkaPahoittelut negasta. Älä kuitenkaan vielä luovuta. Kovasti pidän peukkuja...

KS09Voi, toivon niiiin kovasti, että alkais viiva vahvistua.

ON: Mä päätin epätoivoissani alkaa tehdä omia eksperimenttejä. Ostin tähän kiertoon ovistestejä, joita en kuitenkaan käyttänyt. Nyt yhtenä päivänä innostuin kokeilemaan niitä, takana on nyt 4 ovistestiä peräpäivinä, joista kaks ekaa oli täysnegoja, mutta kahdessa jälkimmäisessä on mukana toinenkin viiva, ei tosin yhtä vahva. En mä silti usko, et olis tärpännyt. Ja jostain muistan kuulleeni, että toiset saa loppukierrosta ovistestiin kahta viivaa ilman että se mitään sen kummempaa merkkaa...

Mä olin niin toiveikas viime kierrossa, kun oli muka niin lupaavia oireita ja mä hullu aloin testailemaan niin aikaisin ja petyin vaan enemmän joka negasta ja tulihan se tätikin sitten lopulta... No, nyt yritän venyttää testausta sillä, että teen ovistestejä! :LOL: Tosi fiksua!

Tänään kp 26/26-30. Yritän pinnistää ainakin keskiviikkoon ennnen kuin testaan, jos siis edes on aihetta. Oireetkin on oikeestaan hävinneet kokonaan, joten pessimistisellä kannalla olen.

Anskun "menkat" kuulosti kyllä oudolta!

JVKY ja Juuliai Ei mulla mitkään pitkät menkat muutenkaan oo. Normaalisti kestävät sellaisen viitisen päivää joista pari viimeistä on pelkkää tuhrua. Nää oli kyl ihan mega lyhkäset. Vuotoa tosiaan yks päivä ja sit parina päivänä tuli vaan sellaista vähän värjäytynyttä valkovuotoa. En mä silti usko raskauteen vaikka täytyy kyl myöntää et ihan samat ajatukset mulla tuli eka ku sulla JVKY.

Turha tässä on kuitenkaan toiveita nostaa raskautumisesta. Jos nyt sit tärppäis siellä IVF:ssä keväällä niin sais ensi jouluksi tai tammikuulle 2011 oman käärön. :heart:

Maanantai 16.11

Cisu............................kp 87/32-35..........................................yk
Oravannahka..............kp 84/28-?............................................yk1
kapa............................kp 82/32...............................................yk8
Huisi...........................kp 67/30...............................................yk1
Neila...........................kp 63/28...............................................yk2
Ilmatar.........................kp 45/28...............................................yk3
KS09............................kp 32/40.............21v............2.lapsi......yk4
icefairy.........................kp 32/26-35........22v...........2.lapsi.......yk2
mammuli77..................kp 31/27.............31v...........3.lapsi.......yk2
Markke.........................kp 30/?................27v...........1.lapsi .......yk3
aurella..........................kp 29/27-38......31v...........4.lapsi.........yk15
erka..............................kp 29/28-31..........36v...........3.lapsi........yk1
Zirppa..........................kp 27/34-35..........24v............2.lapsi......yk2
Katinka-82..................kp 26/31-42..............................................yk5
Cladoceran..................kp 26/36-39...........29v...........1.lapsi........yk9
Enkelinäiti...................kp 25/25-26 .............................................yk2
Lily-Jane.......kp 22/28-32...24v.....1.lapsi....yk1
Satsuki.......kp 22/28......33v....2.lapsi.....yk1
Mahdotontako.............kp 19/27-29..........................................yk3
MaybeSomeday..........kp 18/28-30............23v...........1.lapsi........yk7
Sintsu78......................kp 15/27-34......31v...........4.lapsi........yk10
UuTeEnNoUsUUn.....kp 14/28-30 ..........................................yk5
Annmari-76.................kp 13/28-34...........33v...........2.lapsi.........yk
Piupula........................kp 11/30-32......23v...........1.lapsi.........yk4
bebetobee....................kp 11/28.................................................yk2
very important baby... kp 8/29-33, ........29v...........3.lapsi.........yk4
Ansku-82....................kp 6/30..............27v...........1.lapsi........yk12
Danuli79....................kp 4/28-35................................................yk9
piprane ema.................kp 2/30.............32v..........3.lapsi........yk5

Tulisit jo pieni.............kp ?/?.................................................... yk10
auringonkukaksi..........kp ......................................5.lapsi..........yk

Taustalla

Ainoska
Kaapo80
JKVY
Dreaming86
wannabemama
Marta
höyrypää
Ilolintu
HayLina
Sanelma
Lilianne
marrr
Ella-83
Selmiina

Haamujengi:

Neila..........................kp?/28..................................... ...yk?

Plussanneet

LillaMy83..................8.7.......(kp 24/25-30).....DPO 9......yk3
ÄitiysLomaIainen......11.7.....(kp 28/27-28)......................yk1
Minna77....................11.7......(kp ???18/26-30)................yk9
nan-nan-naa...............12.7......(kp 19/28-30).....................yk1
Hemmi......................26.7...
JääKyynel.................31.7...
Quukkeli...................20.8...
Varanikki..................23.8.......(kp 30/28)...........................yk4
Katyana.....................25.8......(kp 41/??)............................yk1
Monkey....................12.9.......(kp ?/?)................................yk2
Adalia86...................25.9......(kp28/31-33 )...................... yk1
Jonnas1984...............28.9.......kp 27/28-29(?)....................yk2
Juupeli......................12.10.....kp30/28............................. ..yk6
Griffski73.................13.10.......................................... ......
SisunÄiskä...............14.10.....kp36/30-32.................... . .....yk1
Vaahtera-82.............17.10.....kp30/28-30...........................yk1
oliivitar..................................kp ?/28-30............................yk2
marjukka-82.............21.10....kp 31/25-31 ..........................yk3
Star86.......................26.10....kp24/25-28...................... ....yk1
Chili24.........27.10........
tyhmäblondi73...25.10....
Celestial.......3.11..pk 33/28......yk1
hipsu2010..6.11.kp 35/30-35(38)..31v.2.lapsi....yk1
amati..........6.11.........kp 30/23-33.......37v........7.lapsi........yk3
Bebek........10.11........kp 37/?(41).......23v............1.laps.........yk2
Päpsy.........12.11................................................... .....................
Bambina.....12.11.......kp 32/26-31..........................................yk3
Laura-vm86................................................................. ...............
juuliai.........16.11.......kp 26/26-30...........................2.lapsi.......yk2

Haleja niitä tarvitseville, ainakin pirpane emälle :hug: :hug:

Onnea haamuilijoille! :flower: Kyllä munkin mielestä KS09:n testeissä on väriä. Mutta kyllähän sun oireetkin on kuullostaneet tosi lupaavilta! Toivotaan, että tuosta vahvistuu!

Mä olen pyörinyt tällä lukemassa vauvakuumeissani juttuja jo näköjään helmikuussa, kun marrr:n nikki on tuttu.'

Lily-Jane Mä oon kuullut, että siittiöt elää 3-5 päivää ja joskus jopa 7 eli 3 päivää ei pitäis olla edes mikään erityisen pitkä aika. Joten toivoa on! =)

ON: päivät ne vaan kuluu niiiin hitaasti |O Sylkitestiä oon kokeillut eilen ja tänään. Eilen sain negan, mutta tänään oli jonkin verran viivakuviota havaittavissa. Mutta mutta, kn on tosi alhaalla ja auki, joten taitaapa olla niin, ettei tuosta sylkitestistä ole raskaustestiksi (Eikös KS09 sullakin ollu samaan aikaan nega sylkitestissä kun tuli nuo haamut?). Mitään oireita ei oikeastaan ole. Loppuviikolla vois ehkä kokeilla herkällä testillä, kun en taida malttaa viikkoa enää odottaa.

Ja mähän lupasin odottaa, mut minkä sille voi, kun on malttamaton...kävin sit töiden jälkeen ostaas cb:n digitestin, ettei tuu enää jossittelua, eikä tarvi keksiä olemattomia haamuja, kuten viime kierrossa...

Ja niin siinä nyt lukee, että RASKAANA!

Voiko tätä uskoa!

Ainoo huolenaihe, et olin kaverin kanssa ulkona pe-iltana ja la iltana meillä oli kaveripariskunta ja molempina iltoina join vähän viiniä, siideriä ja sit söin kaikkea epämääräistä kuten homejuustoja, äyriäisiä ja kaikenlaisia majoneesimössöjä! No, ei kai meillä vielä yhteistä verenkiertoa ole, mutta jotenkin vaivaa asia. Toisaalta ei sitä joka kierrossa voi varoa ajatuksella, et jos sitä olis raskaana.

juuliai ONNEA! :heart: Ihania uutisia! Ei noin alkuvaiheessa pitäisi olla mitään syytä murehtia viikonlopun syömisistä. Kaikkihan ei edes koko raskausaikana välttele majoneeseja yms. Tarrasukkia vain pienokaiselle!

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia meille kaikille jännääjille! :heart: Olen pitänyt ihan tietoisesti vähän hiljaiseloa tänne kirjoitteluni suhteen mutta lueskellut olen päivittäin teidän kuulumisia. Täällä kp 19, oviksesta ei tietoa. Ovistestit loppui kp 14 enkä ostanut uusia koska olin niin päättänyt. Clearbluen digitaalisella testasin tuohon asti mutta plussaa ei pärähtänyt. Voisin olettaa oviksen kuitenkin olleen kp 14-15 maissa nippailujen vuoksi, tosin tänään ja eilen nippasi kyllä kans tosi kovasti ja tänään kävi pari menkkapoltekohtausta joten en nyt mene varmaksi sanomaan. Toki kun hullu olen niin ajattelin tänään, että oisko olleet kiinnittymiskipuja nuo eiliset ja tämänpäiväiset mutta päätän unohtaa heti alkuunsa sen asian vatvomisen... :D Puolentoista viikon päästä ollaan viisaampia. Ajattelin mahdollisen yk 10 jälkeen ottaa yhteyttä neuvolaan tai yksityiselle, että sais sitten aloitettua jo jotain tutkimuksia tms. Jatkanpa yövuoron ahertamista... :headwall:

En mä vielä uskalla odotuspuolelle kadota, kun on niiin aikaista...

Päädyin taas tänne kommentoimaan.

MaybeSomeday Kovasti toivon, että olis teillä käynyt vihdoinkin tärppi. Mä plussasin eilen ja hyvin muistan tuntemukseni viikko takaperin. Mä en ovista testannut, mutta luulen, et oli kp 13-14 välisenä aikana. Kp 19 ja olisko ollut myös 20 tunsin alavatsassa vihlontaa/repäisyjä ja itsekin mietin, et voisko olla... Mulla ilmeisesti oli kyse kiinnittymisestä. Kunpa säkin saisit tehdä sen plussatestin reilun viikon päästä. :heart:

Niin vaan kävi että tänään kun nousin sängystä niin täti sieltä sitte tuli rytinällä. :/
Onneksi en kerinny testata. Turhaan olis menny. Harmittaa, kun oli nii paljo niitä raskausoireita ja olin aika varma siitä kiinnittymis kivusta! No sentää oviksen olin oikein tulkinnu!! :D
Ei muuta ku uuteen kiertoon ja peitot heiluu, eli kp 1 tänää.

Yhteistyössä