Hakutulokset

1. P

IVF Toukokuussa

Meikku: mulla hoitaja Väestöliitossa sanoi noin, ettei voi olla kohdun ulkoinen kun arvo oli noin hyvä. En kyllä itsekään aivan tajua tuota, mutta luotan lujasti siihen. Itse soitin tk-lekurille joka laittoi lähetteen verikokeeseen. Ei kysellyt sen enempää. Tämä Espoossa. Ja aivan kuten...
  2. P

IVF Toukokuussa

Heksamiina: laitatko minulle yksityisviestinä (ellet tänne laita) paljonko sun arvo oli maanantaina. Olisi kiva tietää. Vetäydyn itsekin tästä taustalle jatkamaan odotusta ystäväni kanssa joka on yhtä aikaa raskaana. Kiitokset kaikille tsemppauksista ja plussatuulista! Laitan ne puhaltamaan...
  3. P

IVF Toukokuussa

Mariska: oikein paljon :hug: :hug: :hug: sinulle. Lepäile kesä ja kerää voimia, niin olet uudessa, kunnon iskussa sitten syksyllä. Ja ennen kaikkea - nauti kesästä ja elämästä!
  4. P

IVF Toukokuussa

Ensin pahoittelut että olen ollut muutaman päivän poissa täältä. Tein haamun pp12, mutta halusin varmistaa sen ennen kuin teille ilmoitan. Tänään (pp14) HCG oli 286, eli hyvä raskaus. Arvatkaa olenko itkenyt onnen kyyneleitä!!! Ultraan menen juhannuksen jälkeen, jolloin sydämen äänetkin...
  5. P

IVF Toukokuussa

Haksamiina: Kiitos kannustuksesta! Katotaan miten naisen käy... Tk-lekuri soitti ja sanoi laittavansa lähetteen labraan verikoetta varten. Käyn siellä perjantaina joka tapauksessa, jotta tiedän mitä se sanoo. Tikru: multa ei kysytty montako siirretään, mutta olemme lääkärin kanssa puhuneet...
  6. P

IVF Toukokuussa

Heksamiina: täällä ollaan :D Mun oireet tällä hetkellä ja eilen: ei mitään!!!!! Mä en kohta oikeasti ala, kun mua ei viluta, ei ole menkkakipuja/vääntöjä tmv. Itse asiassa meinasi tehdä tänä aamuna testin, mutta päätinkin aamulla miehen lähtiessä kotiin, että testataankin esim. huomenna. Mies...
  7. P

IVF Toukokuussa

Tässä onkin mielenkiintoista katsoa mitä eri oireet tarkoittavat lopputulokseen nähden. Kaikkein parastahan olisi että kaikkien meidän oireet johtaisivat raskauteen. Siinä tapauksessa olen iloinen että oireet kuitenkin jakautuivat monelle eri henkilölle :laugh: Itse asiassa soitin tänään...
  8. P

IVF Toukokuussa

Mariska ja Heksamiina: seurailen täällä taustalle teidän juttelua, kun kotosalla olen. Meillä onkin sama aikataulua Heksamiinan kanssa. Mitä oireita teillä on nyt ollut pp aikana? (En jaksa katsoa kaikkia viestejä taaksepäin) ppp10
  9. P

IVF Toukokuussa

Hei kaikille paltstailijoille! Täällä eivät oireet ole tulleet vieläkään. Mies pitää asiaa hyvänä, koskahan eihän vielä mitään pitäisi tuntuakkaan (hänen mukaan). Kohdun nipukkani olen "hukannut". En meinaa löytää sitä enää, vaikka en kyllä sitä ihan etikään.Jotenkin ajattelen alitajunnassa...
  10. P

IVF Toukokuussa

Mariska: mun ystävä juuri ilmoitti että on raskaana. Se on kolmas heille ja olen aidosti iloinen hänen puolestaan. Toivottavasti ne plussatuulet tulisi tänne asti. Mulla ei ole yhtään oiretta ja tää tekee mut hulluksi. Tänään on jo pp9. Koskahan sitä uskaltaisi testata jotta tulos olisi...
  11. P

IVF Toukokuussa

Halla: Tsemppiä sulla oikein paljon! Tiedän tuon tunteen kun on vain kotona saikulla. Olen itsekin nyt saikulle, mutta eri syytä. Mielialan vaihtelu on ihan normaalia. Ota huomioon että hormoonitasosi muuttuu nyt kun solut on kerätty pois. Pudotus on aikamoinen. Yritä selittää tuo...
  12. P

IVF Toukokuussa

Mariska: Tuosta on montaa eri näkemystä millainen se on raskauden ollessa käynnissä ihan alussa. Pää sääntö lienee se, että jossain vaiheessa se menee kokonaan kiinni suojellakseen kohdun asukkia, ennen kuin 9 kk päästä aukeaa kunnolla. Ihan alkuraskaudessa se voi olla ihan mitä vaan...
  13. P

IVF Toukokuussa

Heksamiina: kohdun nipukka on emättimessä ja helpoten sen löytää istuen wc-pöntöllä ja sormella kokeille (esim. kun laittaa Lugeja). Joillakin se on heti emättimen suulla (=alhaalla), toisilla sitten jopa niin ylhäällä ettei sormella yllä. Se tuntuu vähän niinkuin tulivuoren kraaterilta tai...
  14. P

IVF Toukokuussa

Mulla on toivo mennyt jo kokonaan. Olen edelleen oireeton, mutta ennen kaikkea kohdun nipukka on aivan alhaalla ja pehmeä. Tuosta sitä voi melko varmuudella sanoa, ettei siellä kohdussa ole mitään mitä "suojella" Onko kukaan muu kokeillut tuota? Kaikille puntiosta ja siirrosta...
  15. P

IVF Toukokuussa

Miten piinailijoilla menee? Mulla ei ole mitään tuntemuksia suuntaansa. Pitäisikö olla huolissaan? Kaikille punktiossa olleille, hienosti olette selvinneet! Itsellänikin tuli aikoinaan ekalla kerralla huono olo lääkkeistä: hikoilutti ja pöyrytti toimenpidepöydällä. Onneksi meni hyvin ohi...
  16. P

IVF Toukokuussa

Heksamiina: kyllä mullakin on ajatuksena odottaa viralliseen testipäivään asti. Ainakin mä kovasti yritän. Viime kerralla mulla alkoi rusehtava vuoto ennen pp14, joten tiesin tuloksen jo ennen testiä. Mun tapauksessa vuoto ei ollut hyvä merkkin. Mulla oli eilen aamulla aivan hirveä...
  17. P

IVF Toukokuussa

Halla: Alkionsiirto ei satu, ainoastaan nipisti kun katetri meni kohdun kaulan (?) läpi. Eli älä huoli, kaikki menee varmasti hyvin. Itselläni oli ennen keräystä ällö olo myös ja lääkäri sanoi, sen liittyvän suuriin munasoluihin. Eli se on vain hyvä merkki ;) Haksamiina: meillä on sitten sama...
  18. P

alkion laatu

Meikku: meillä pakastettiin 3-luokan alkioita yksitellen 4 kpl. Lääkäri piti tuota pakastusta ihan itsestään selvänä. Mukana on on nyt 2-luokan solu. Hoidossa ollaan Hesan Väestöliitossa. Itse asiassa tein tästä samasta asiasta jo uuden ketjun.....Sori en huomannut tätä
  19. P

3-luokan alkiot - löytyykö tietoa/kokemuksia?

Hei Kummi! Ohessa lainaus kirjoituksestani IVF toukokuussa -jonossa: "Tilanne siis: saatiin 12 munasolua, joista 7 hedelmöittyi. Kaikki 7 jatkoivat jakaantumista myös. Lopputuloksena 2 kpl 2-luokan alkioita ja 4 kpl 3-luokan alkioita. Yksi alkio meni "pieleen" jakaantumisessa, joten sillä ei...
  20. P

3-luokan alkiot - löytyykö tietoa/kokemuksia?

Itselläni (sekä monella muulla tuola IVF toukokuussa -ketjussa) on tullut noita soluja ja itselläni ne pakastettiin. Muutamalle on puolestaan sanottu että ne ovat niin huonoja ettei edes pakasteta (tuoresiirtoja on mahdollisesti kuitenkin tehty). Mitä teidän muiden lääkärit ovat sanoneet...

Yhteistyössä