Hakutulokset

1. M

~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

Ehdin tässä pinossa tuskailla jonkun aikaa kolmosen tekoa ja jäin taustailemaan, kun odotimme miehen kanssa hoitoihin pääsyä. Ensi kierrossa olisi ensimmäinen insii, mutta kuinkas kävikään... Ihan puun takaa sain tänään plussan tikkuun =) Mutta koska ei voi uskoa todeksi, onhan tämä selkeä...
  2. M

***KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT***

Heipähei kaikille! Minä olen taustaillut täällä, alkaa olla niin epätoivoinen olo.... Nyt kp 10/28-32 ja yk. 10. Me päästään tutkimuksiin tän kuun lopulla ja luulen että menee reippaasti ensi vuoden puolelle ennenkuin päästään hoidoissa tositoimiin. Kiva että täällä on haikara käynyt kylässä...
  3. M

Hyvää iltaa täältäkin... Minulla kone edelleen rikki, kuulemma emolevykin mennyt, uusi pitäisi ostaa... Kiva... No mutta sunnuntaina alkoi kuukautiset, ei vauvaa vieläkään. Ei tietenkään ja kirvestä tässä kaivoon olen jo heittämässä. Eli kierto on nyt sitten 3/28-32 ja yk. 9, ota tästä nyt...
  4. M

Pitkästä aikaa täällä! Minun kone sanoi elokuun alussa itsensä irti, heitti lieskat selkäpuoleltaan eikä enää inahdakaan. Ihan orpo olo ilman konetta.... Meillä yritys jatkuu, menkat alkoi taas nyt kp 12/32. Ja yk 8 taitaa lähteä... Ihan helvetin masentavaa. Olin ihan varma että puolen vuoden...
  5. M

No niinhän siinä sitten kävi, että menkat alkoi eilen. Eli täällä yk 7 ja kp 2/32. Mistä tää kierron venyminen voi johtua?!! Me päästään antamaan miehen spermanäyte elokuun alussa, multa otettiin jo perusverikokeet ja niissä kaikki ok. Marraskuussa on sitten aika polille, mutta vastaukset...
  6. M

Ehtoota! Täällä menkkoja odotellaan, viime kierto venyi päivällä ja oltiin jo ihan toimessamme että nyt ollaan raskaana, mutta paskat. Ja tänään piti menkkojen edellisen kierron laskujen mukaan alkaa vaan eipä näy. Oireet on kyllä, mutta ei vuotoa. Ja mulla siis hirttää kiinni jos kierto venyy...
  7. M

Heipat kaikille! Ei oo ehtiny sitten mitään pitkilleen kirjoittamaan. Mulla siirtyi ovis yht`äkkiä venyneen kierron takia ja jyystettiin kyllä sitten taas tärppipäivinä, ovis oli viime tiistaina, mutta olen aivan satavarma, ettei tullut vauvaa tästäkään. Ja kaveri kertoi eilen olevansa raskaana...
  8. M

Moiks, mulla on ollu niin kiire ettei ole ehtinyt juuri mitään, mutta mulle voi siis huomiselle keskiviikolle laittaa kiertopäivät 3/29-30. Ja yk.6. Jo.... Taas takasin sorvin ääreen!! Ja tervetuloa peipi!
  9. M

Niinpä niin, kesken työillan alkoi vuoto. Tää on niin perkeleellistä, kohtalo oikein sorkkii meitä kepillään. Menkat tullu aina ajallaan ja nyt kun muutenkin toivois että jäisivät tulematta, härnää meitä niin että ehditään jo innostua, josko vaikka vauva meille suotaisiin... Minä muuten alan...
  10. M

Mulla tänään 30/29 eikä menkkoja näy. Ei näy kyllä plussaakaan. Toivottavasti olis tärppi käynyt, ei kyllä niin mitään tuntemuksia raskauden suhteen. Ainoastaan olo, että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä. Miehellekin sanoin että normaalisti vaan ajattelisin, että jep, meitsi on raskaana...
  11. M

Täällä on niin menkkaoireet, niin menkkaoireet ettei paremmasta väliä. Kun kaksi ensimmäistä lasta tuli tuosta noin vaan, tämä kolmannen teko tuntuu raastavalta tällä meiningillä. Syö naista aika reippaasti, kun tiedän jo nyt että lauantaina alkaa taas vuoto. Voi paska. Tänään kävin...
  12. M

Että onkin tuskaista tämä odottelu oviksen jälkeen... Vielä pitäisi odottaa puolitoista viikkoa että pääsisi testailemaan/toteamaan menkkojen alkaneen. Ja mies ei uskalla tehdä mitään, ettei vain töytäisisi kiinnittymässä olevaa alkiota irti vaikka mun mielestä siinä nyt ei pitäisi olla mitään...
  13. M

Aurinkoista huomenta!! Onnea onnea Mammutti-Mamma, ihana uutinen! Olen kateellinen :) Meillä on ahkerasti jumppailtu, isommat ovat mummolassa viikonlopun, niin onkin ollut oiva tilaisuus yrittää itua :D On se kyllä kivaa tuo lapsen tekeminen, mutta heti seksin jälkeen tuli olo ettei varmasti...
  14. M

Miten moni tästä porukasta muuten synnyttää KYSissä? Minä olen myöskin KYSin synnyttäjiä, toivottavasti ainakin vielä kerran tai kaksi tulevaisuudessa.
  15. M

Juuh, viikonloppu ohi ja maanantaiaamu näyttäytyi yhtä ankeana kuin aina ennenkin... Mulla siis kp10/29 ja viikonloppuna olisi taas tärppipäivät. Ajattelin tikuttaa oviksen tällä kertaa ja yritetään pitää näpit erossa toisistamme pari päivää ja kasvattaa oikein innokkaita uimareita :D Onnea...
  16. M

joo, sama täällä. Lauantaina kellontarkasti menkat, nyt kp 4/29. Itketti ja ärsytti suunnattomasti. Onkohan niin, että sitten kun lasta lakkaa "tekemästä", tulee raskaaksi... Seuraavaan ovikseen vielä puolitoista viikkoa, onpa mälsä odotella. Mites muilla? Toivoisin niin paljon plussia tänne :)
  17. M

Niin ja huomenta kaikille sekä aurinkoista päivää, tyhmästä säästä huolimatta B)
  18. M

Plääh, töissä. Ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa, toivon niin että jäisivät tulematta. Periaatteessa kaikki nämä mahakipuilut voisivat olla raskausoireitakin, mutta ei uskalla toivoa. Edellisistä lapsista olen plussannut vasta viikoilla 5+jotain, mutta molemmat tehty Apteeekin omalla, jossa...
  19. M

Tää on jotenkin ihan sairasta, miten voikin ottaa kupolista, kun tietää että menkat tekevät tuloaan. Eilenkin illalla luin mahallani lastenhuoneen lattialla iltasatua ja kuopus istui selän päällä, alavatsa oikein ulisi. Minä olin jotenkin aina ajatellut että haluaisin kolme lasta ja...
  20. M

Täälläpä uusi vauvahaaveilija. Minulla on tyttö -01 ja poika -04. Avioeron jälkeen, löysin ihanan miehen (joka jo sinänsä tuntuu ihmeeltä :)) ja nyt olemme yrittäneet yhteistä kirppua kolmen kierron ajan. Tällä hetkellä menossa kp 25/29 ja jotenkin tuntuu ettei tärpännyt taaskaan. Oviskipu...

Yhteistyössä