Hakutulokset

1. M

*** MARRASKUUN ODOTTAJAT 2009 - HUHTIKUUSSA ***

Tulin juuri äsken ultrasta ja siellä näkyi vajaan sentin mittainen itu, jonka sydän löi kiivaasti ja vastasi viikkoja 6+4, joka on tasan oikein oviksesta laskettuna. Mitään muuta ei oikein erottanut tarkasti kuin sen sykkeen, mutta se riitti. Ihana, onnellinen olo :heart: Minusta tuo pakkaus...
  2. M

Marraskuun Odottajat 2009 maaliskuussa

Heips vaan kaikille!! Tuosta miesten juomisesta sen verran, että minun ex on kyllä aina rakastanut lapsiaan yli kaiken, mutta ei koskaan osannut sitä näyttää. Molemmat olivat erittäin toivottuja mutta minä olin päävastuussa kodista ja lapsista. Lapset ovat sen mielestä ihania aina kun ne...
  3. M

Joo ja raskausviikoja 5+3, huraa :)
  4. M

Täällä kans yksi päikkäreiden ottaja.... 3 tuntia :laugh: Ja harmittaa kun meni tuo iltapäiväaurinko ohi, mutta lähdetään nyt pikaiseen käymään ulkona, että saadaan vähän raitista ilmaa. Ihan mielenkiintoista huomenna mennä hammaslääkäriin viisivuotiaan kanssa, kaksi reikää oli :| Hirmu...
  5. M

Kaunista päivää kaikille! Suuret halit kaikille keskenmenon kokeneille, sitä itsekin pelkää ja hirveältä tuntuu ajatus että kenenkään täytyy se kokea :( Tottahan sitä yrittää ajatella, että näin oli tarkoitettu, mutta on se kuitenkin kova juttu, kun omalle kohdalle sattuu.... Minulla...
  6. M

Voi Alisa, surettaa hirmuisesti teidän puolesta... Kun itse on tässä tilanteessa, niin tietää tasan miltä tuollaiset uutiset tuntuvat. Suuren halin voi vain lähettää ja toivoa teidän puolesta, että uutiset seuraavassa ultrassa olisivat parempia. Minäkin yritän luoda itselleni kokoajan luoda...
  7. M

~~~KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT~~~ vko 5

P123, minullakin oli se eka testi oikein roskishaamujen roskishaamu ja olin aivan että just, pitikin mennä tekemään. Mutta Jostain syystä jäin miettimään, että miksi siihen se viiva piirtyi, jos hormonia ei ole, sillä olen oman osani testejä tehnyt, enkä koskaan ole saanut mitään muuta kuin...
  8. M

Jokohan sitä uskaltautuisi joukkoon mukaan... Olen 33-vuotias (täällä joku huhuilikin meitä "vanhempia") ja minulla on kaksi lasta ennestään, 5- ja 7-vuotiaat. Tätä kolmosta tehtiin reilu vuosi ja oltiin ensi kierrosta menossa inseminaatioon, kun yllätysplussa tuli tän viikon maanantaina =)...
  9. M

Voi hitsin vitsi. On tää kyllä kans, ensin odotetaan että saatais odottaa ja sitten odotetaan että kaikki menisi hyvin ja että se pieni jaksaisi mukana ja voisi hyvin. Ihan sairasta. Se dBest tosiaan näytti ihan superhailakkaa haamua puoli tuntia testin jälkeen ja tää oli herkkyydeltään 25...
  10. M

http://www.aijaa.com/v.php?i=3815719.jpg

Yhteistyössä