Hakutulokset

1. M

¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

Hei kaikille, minut on talon etsintä ja ihana vauva-arki vienyt niin mukanaan että unohtaa aina käydä täällä :) Ensiksi... Piipero, kuinka voisimme sinut unohtaa? Jokainen meistä itki Venlaa kanssasi, suremme suurinta menetystäsi vieläkin. Onneksi tosiaan ne poikaset siellä kotona pitävät...
  2. M

Heipat!! Meillä käytiin tänään 3kk neuvolassa ja hienosti oli kasvanu EMil. Täysimetän ja sillä ajattelin jatkaakin, niin pitään kun poika kasvaa ja on tyytyväinen. Menkat ei ole vielä alkaneet ja viimeksikin alkoivat n. 10kk synnytyksestä. Toivottavasti pysyvät poissa nytkin ainakin niin...
  3. M

Hei piiiitkääästä aikaa :) En olekaan tainnut korkata tätä pinoa, korkea aika olisi, Emilkin täyttää jo kolme kuukautta nyt 28.11. , viimeisten joukossa syntyi silloin. Ja huomasin saman kuin taaperotkin, uudet marraskuun vauvat ovat tuloillaan ja tuli niin haikea olo, muistan kuin eilisen...
  4. M

MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - MEIDÄN KUU! (Ja vähän joulukuuta...)

:flower: Vauvaonnea vielä viimeisille :heart: Kuinkas moni vielä masua kantaa? Iih, tuntuu niin ihanalle ajatella miten täällä maaliskuussa aloiteltiin ja nyt ollaan tässä :heart: M. ja Ihana Emil jo 1 viikkoa nuori =)
  5. M

No niin, kotona ollaan. Ensin on pakko sanoa teille jotka vielä masun kanssa olette, että todellakin hengessä mukana. Olette varmaan sen sata kertaa jo kuulleet ne perusfraasit, niin jätänpä väliin. Jos en itse olisi sairastunut viikkoa ennen synnytystä, vauva olisi varmaan vielä masussa...
  6. M

Vihdoinkin!!! Kerroinkin, miten kävimme synnärillä pyörähtämässä to-pe yönä ja tulimme kotiin, kun supistukset laantuivat. No lauantaiaamuna klo 06 tuli yksi ainoa supistus ja pop! kaikki lapsivedet tulivat sänkyyn. Tulimme sairaalaan ja aukesin neljään senttiin iloisesti ilokaasulla, kunnes...
  7. M

Juu hei vaan, me käytiin viime yönä synnärillä taas... Supistuksia kuuden minuutin välein, jokainen kestoltaan vähintään minuutin. En nukkunut sitten ollenkaan, alkoivat tuntua alavatsalla menkkakivut potenssiin kaksi ja arvelin että nyt sitten mennään. Sairaalaan kun päästiin, kohdunsuulla ei...
  8. M

Täällä kotiuduttiin sairaalasta! Mutta vauva on visusti masussa :) Ilmeisesti olen vähän hautovampaa tyyppiä; edelliset tulleet 41+6 ja 42+1... Menin siis silloin viime lauantaina synnärille 39 kuumeessa ja taju ihan kankaalla. Supisteli ja pääsin heti käyrään, joka näytti lapsen sykkeeksi...
  9. M

Heipparallaa edelleen sairaalasta.... Ja yhdessä kasassa ollaan. Infektio joka minulla oli, jäänee selvittämättä, mutta kuume ja tulehdusarvot ovat joka tapauksessa laskeneet. Emil kääntyi siis viime lauantaina perätilaan, paivä ennen laskettua aikaa, mutta yllätti ja kääntyi oikein päin...
  10. M

Heipat! Täällä edelleen yhdes koos ja poika buddhailee masussa. Mä en tajua miten se kääntyi tuosta noin vaan, minä en älynnyt yhtään, että siellä ollaan nyt istuvassa asennossa... kuume on saatu laskemaan minulta, mutta ei vielä mitään tietoa infektion laadusta. Tänään pitäisi antaa...
  11. M

Terveisiä sairaalasta. Minulle nousi hirmuinen kuume perjantaina ja nyt sitten ihmetellään mikä se on. Ja kuin pisteenä iin päälle, Emil on kääntynyt perätilaan... Katsotaan kuin tämä etenee, supistuksiakin tulee enemmän ja vähemmän säännöllisesti. Ihan kamalan kurja mieli on, pelottaa...
  12. M

Minä kävin tänään sairaalassa pyörähtämässä, kun on ollut kovin hiljainen vauva, mutta näillä näkymin kaikki kuitenkin ok, liikkui sitten siellä sairaalassa hienosti(tottakai, sinne kun päästiin, alkoi hirveä hulabaloo). Painoarvioksi sain nyt 3600g ja kohdunsuu tiukasti kiinni, eikä mitään...
  13. M

Voi Piipero, olen sanaton surunne edessä :'( Olen niin kovin pahoillani, en osaa yhtään kuvitella millaista tuskaa käyt läpi. Olen niin pahoillani...
  14. M

Onnea vauvautuneet!!! Perässä tullaan, tuskallisen hitaasti kylläkin... Ei voi madella nämä viimeiset viikot yhtään laiskemmin, jestas. Viime yönäkin oli yhtä tuskaa kun närästi ja pissatti, oli hankala olo ja taas närästi. Thor, aivan ihana kuva. Miten voikin näyttää niin suloiselta tuo...
  15. M

Voi miten paljon vauvoja tänne on jo tullut!!! Ja miten suloisia kuvia :heart: Suuret halit teistä jokaiselle!! Ja mitä enemmän lukee noita, sen vaikeammalta tuntuu jaksaa omaansa odottaa, sanokaa minun sanoneen, minä kärvistelen viimeisenä täällä. Kaksi ekaakin on tulleet 2 viikkoa lasketun...
  16. M

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Kuulumiset luettu ja rokote haettu tänään. Olen ollut taas superlaiska kirjoittaja, mutta olen käynyt päivittäin lukemassa. Monta vauvaa onkin jo syntynyt ja taitaa lähiaikoina syntyä lisää :) EDTA, kunhan hieman olet saanut ajatuksia kasaan, soita ihmeessä vielä sairaalaan/sille lääkärille...
  17. M

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - LOKAKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Heipat kaikille! Kuulumiset luettu, monta kertaa päivässä :) Polkkajäde, meillähän on vauva viistosti poikittain edelleen ja mulla edessä lääkäri kahden viikon päästä. Sitten on viikkoja 36+3 ja jos ei ole nuppi kohti exitiä, eikä täydellinen perätila eli peppu lantiossa, edessä on leikkaus...
  18. M

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

THOR, täällä ollaan myös!! :wave: Kaikkien kuulumiset luettu ja ellen, ihania uutisia olette saaneet, olen hyvin iloinen puolestanne!!! Meillä mies suuntaa maapallon toiselle puolelle kolmeksi viikoksi tänään, nyt jo tuntuu ihan orvolle olo... Meillä vauva on vielä poikittain, vähän...
  19. M

*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - SYYSKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Heipat täältäkin! Kuulumiset luettu taasen kaikilta! Meillä on siis kolmas tulossa ja ford c-max on autona meillä. Se on ihan huippu ajaa, siinä istuu vähän korkeammmalla ja taakse menee kolme istuinta heittämällä. Litroissa säilytystilaa on enemmän kuin perusfarkuissa mutta takakontti on...
  20. M

Saako ihan vähän hehkuttaa?! Olen viimeistä yötä töissä!!! Jii-haa!!!

Yhteistyössä