Hakutulokset

1. T

mitä mieltä tehyn toimista?

Tuomitsen koska kunnilla ei ole varaa ja sairaanhoitajat eivät 25%:n korotusta ansaitse tolla koulutuksella.
  2. T

G: opiskeletko jotain äitiyslmalla/hoitovapaalla?

Mä opiskelen ja hoidan kotona 10kk ikäistä poikaa. Saan myös opintotukee, tosin sillä edellytyksellä että opintosuorituksia kertyy riittävästi. Mies on kotona niinä päivinä kun mulla luentoja.
  3. T

Karmee haju suussa ollut ja nyt taisi syy selvitä

Hammastikulla ne saa helposti pois
  4. T

Listataankos niitä lähiöruokia!!!!!!!

Jalostaja hernekeitto :D
  5. T

Vauvan ruokailuohjeita mulle, kun en enää muista!!

Hei Pulloja ja juomavettä keitetään siihen saakka kun aletaan antaan kiinteitä. Meillä alettiin kiinteiden maistelu 2kertaa/vrk lounas ja päivällis aikaan. Sitten kuukauden tai kahden välein lisätään syöttökertoja (aamupala, välipala, iltapala). Meillä aloitettiin kasvissoseella maistelu 5kk...
  6. T

pikku kakkosesta vasta HAAVEILEVAT

Hei pitkästä aikaa :wave: Tänne ei mitään uutta. Käytiin tossa pojan 10kk neuvolassa ja hyvin kasvaa. Pikkuhiljaa pitäis totutella päiväkoti-rytmiin poikaa kun tammikuun alusta alkais puolipäivähoito. Äkkiä menny tää aika ja haikeelta tuntuu kun tää vauva-aika on pian ohi :|
  7. T

Kun puuro ei kelpaa

Kiitoksia kaikille vinkeistä =) Talk-muroja ostettiin ja hyvin maistuu pojalle jugurtin kanssa. Neuvolassakin sanoivat että ei kannata olla huolissaan, kyllä ilman puuroakin pärjää. Äidilläkin säästyy nyt hermoja kun ei tarvii tapella aamupalan kanssa
  8. T

minkä ikäisenä teillä on lopetettu yötarjoilu??

Meillä poika lopetti yösyönnit itte 6kk ikäsenä mutta aamulla haluaa vieläki velliä pullosta..sen kun sais vielä lopetettua

Yhteistyössä