Hakutulokset

1. L

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Hei kaikille! Aloitin PAS hoidon toukokuun kierrosta ja kontrolliultrassa näkyi että ovulaatiohan se siellä lähestyy. Mä jo tiesinkin...Ällövaroitus: vuodosta tiesin että ihan satavarmasti oli ovulaatio tulossa. Ja viel perjantaina uus ultra ja hoito keskeytyi tältä erää... Nyt yritetään sitten...
  2. L

Hei kaikki! Mahtuuhan mukaan kuumeilemaan? Ihan ensiksi, hienoa nähdä listasta että moni joka samaan aikaan kuumeili pari vuotta sitten on myös saanut nyytin syliinsä. Ja näyttääpä siellä olevan samaan aikaan plussanneita joilla on jo uusi plussa ja kyytiläinen =) Meidän Kultakutri on siis jo 1...
  3. L

Äidit 40+

Hei kaikki! Oivikki, kiitos vinkistä. Kävin sivuilla ja tosiaan kuulostaa tuo sormiruokailu just siltä joka meillä on ainoa joka sujuu! Elina TYKKÄÄ pistellä itse ruokaa suuhun ja mulla on aina soseen lisäksi omaa syötävää: kuolleeksi keitettyjä vihanneksia, pastakiemuroita, leipää, hedelmää...
  4. L

Äidit 40+

Hei hei kaikille! Heti tunsin huonon omantunnon piston kun Siiri huhuili: olen ollut laiska kirjoittamaan :ashamed: Olimme pitkän pitkällä kesälomalla, melkein kaksi kuukautta. Kultakutri osoittautui kärsivälliseksi matkustajaksi lentokoneessa, autossa, laivassa ja junassa ;). Matka meni...
  5. L

Äidit 40+

Hei kaikille ja terveiset Pohjois-Karjalasta. Meillä on Tanskan ja Ruotsin reissu takana ja nyt kollitään mun sukulaisissa täällä Itä-Suomessa. Siiri, Tanskan reissu meni hyvin, emme olleet juuri silloin rajun ilman aikaan Kööpenhaminassa eli vältyttiin säältä mutta ei sen seurauksilta: olimme...
  6. L

Äidit 40+

Hei naiset pitkästä aikaa! Me oltiin vähän etukäteen jo 6 kk kontrollissa. Täällä siihen kuuluu lääkärintarkastus ja terveydenhoitajan käynti. Aika tietysti sattui pahimmilleen niin että tirsat jäi kesken ja Kultakutri huusi jo lääkärin nähtyään. En kyllä ymmärrä miten lääkäri sai sydämen ja...
  7. L

Äidit 40+

Hei hei kaikille. Mulla on jäänyt kirjoittaminen vähälle kun typy nukkuu vaan pikapäikkäreitä nykyään. Eli tavallista että menee 3-4 kertaa puol tuntia-45 min. Jotenkin ennenkuin edes pääsee vauhtiin niin jo tyttö herää ;-). Siiri, heh-heh helle hyydyttänyt, ei täällä ainakaan. Ulkona oli tänään...
  8. L

Äidit 40+

Hei vaan. Kultakutri herää varmaan kohta mutta tulin kertomaan että 5 kk neuvola on ohi. Otimme pneumokokkirokotteen jälkijunassa ja se sai aikaan yllättävän pienen itkun. Mitat 7250 g ja 66 cm ja py 40.8 cm. Siiri Sisilisko :D 7250 g + mainitsemasi ennen-punnitusta-ateria 150 g HA-HAA 7.4 kg...
  9. L

Äidit 40+

Hei kaikille! Siiri Sisilisko, huomenna sit nähdään mitkä on Kultakutrin mitat. Veikkaan että Kultakutri on jonkin verran pidempi, kevyempi ja py on pienempi :). Me ollaan sit vihdoin aloitettu soseiden maistelu ;) eli eilen ja tänään on maistettu porkkanaa, kun sitä sattui olemaan...
  10. L

Äidit 40+

Hei kaikille! Huiih, me ollaan ihan jälkijunassa kun ei olla aloitettu soseita ja tyttö täyttää ens viikolla 5 kk! Aika menee hirmu vauhtia. Meillä siis harjoituksina on toisen kyljen kautta masulle kuikuaminen, joka edelleen on vain harkinnassa :). Varpaat on siis löytynyt ja niistä pidetään...
  11. L

Äidit 40+

Hei hei kaikille! Siiri Sisilisko hauska juttu joo että kasvavat niin samaan tahtiin meidän typyt. Kultakutri oli tänään punnituksessa (ikää 18 vkoa ja rapiat) ja painoa oli 6840 g ja pituutta 65 cm :). Hauska juttu vaan että ajattelin lähteä bussilla terveysasemalle. Ajattelin ensin kävellä...
  12. L

Äidit 40+

Hei kaikille pitkästä aikaa. Huh hulinata, nyt on ristiäiset onnellisesti ohi. Talo oli täynnä suomalais-tanskalaista delegaatiota ja hirmuinen härdelli. Mun mies teki ruuat itse ja vierainta oli 30 aikuista ja yli 10 lasta! Eli lauantaina oli kaaos keittiössä. Tyttö oli rauhallinen kirkossa...
  13. L

Äidit 40+

Hei kaikille. Ristiäiset viikonloppuna huiih :-) ekat vieraat tai tutut tulee tänään. Ihanaa juhlia kultakutria :-) Meillä vaihtelee päiväunet hirmuisesti. Ensin oli vakio pitkät unet ulkona, sitten kääntymisen opettelun aikoihin oli tauko, sitten otti taas pitkät unet ja nyt nukkuu ennätys...
  14. L

Hei kaikille! Tulin kertomaan kuulumisia ja kannustamaan kaikkia :). Kultakutri täytti tänään 4 kk. Aika on mennyt ihan liian nopeasti. Tyttö on motorisesti taitava, tarttuu leluihin ja leikkii välillä helistimellä tosi pitkään, ottaa kiinni myös molemmilla käsillä leluista kiinni ja pistää...
  15. L

Äidit 40+

Hei kaikille! Nyt meillä käännytään myös mahalta selälleen :) Eli Kultakutri rullaa keskilattialle, tosin äiti on siellä turvana ettei kuuppa kolahda kovasti lattiaan kun selälleen kääntyy takaisin. Ekat kerrat tuo oli varmaan vahinko, mutta nyt menee ympäri ihan tavoitellusti. Ja tosi...
  16. L

Äidit 40+

Huomenta naiset! Eilen oltiin mekin aktiivisesti liikkeillä vaikka yleensä tokotetaan enimmäkseen kotona. Oltiin eilen punnituksessa terveysasemalla ja uudet mitat Kultakutrille 6490 g ja 63.5 cm. Eli hienosti on kasvanut vaikka epäilin hiukan kun tyttö pyörii selältä vatsalleen, potkottaa ja...
  17. L

Äidit 40+

Oivikki, onnea Suoman ekasta juhlasta :) Meillä on ristiäiset vasta vapun päivänä ja nyt yritetään ratkoa missä pitkänmatkalaiset asuu kun eivät kaikki mahdu meille. Meillä on myös kutsuttu iso liuta ystäviä, kun he ovat täällä ulkomailla meidän "perhe" ja olleet mukana kaikissa käänteissä...
  18. L

Äidit 40+

Siiri laitoin yksäriä :)
  19. L

Äidit 40+

Hei kaikille ja lokoisaa lauantaita, Hauska juttu että meidän mahallaan laiskasti makaava Kultakutri rupesi viikko sitten punkemaan mahalleen ja sitten keskiviikkona se vihdoin onnistui omin neuvoin :). Kova on usein selostus kun rupeaa kääntymään, ja aika pitkän masuttelun jälkeen alkaa...
  20. L

Joulukuiset 2010

Hei taas...Metsis, harmillista nuo lyhyet unipätkät...jospa se vaan on niin että sun hyvänkokoinen poju tarvii niin usein ruokaa. :) Mäkään en röyhtäytä yöllä kun likka sammuu yleensä tissille ja kannan vaan siitä varovasti sänkyyn. Mahassa sitten kyllä murmettaa ja aamulla paukkuu pierut. Mutta...

Yhteistyössä