Hakutulokset

1. L

Joulukuiset 2010

Hei Metsis. Mä olen ensikertalainen, siis Kultakutri on ensimmäinen lapsi kotona, ja välillä tuntuu että sattumalta olen tehnyt jotain oikein ;). Mä aloitin aika aikaisin selvät iltarutiinit ja kun alkuviikkojen levottomuus oli ohi, vältin yöllä katsekontaktia (vaikka hymyyn on ihan pakko...
  2. L

Joulukuiset 2010

Hei kaikille, Hauska juttu, Kultakutri ei ole aiemmin juuri viihtynyt masullaan, ja nyt vajaa viikko sitten alkoi punkemaan jaloilla kyljelleen ja sitten pari päivää sitten vahvasti masulleen mutta ei onnistunut vielä. Mutta eilen aamulla onnisti, olin kyllä itse juuri vessassa :ashamed:! Mutta...
  3. L

Joulukuiset 2010

Hei vaan! Meillä ei vielä ole imetystiheys noussut, mutta tissit tuntuu vanhoilta rukkasilta aina iltaisin eikä juuri ole pinkeinä ollenkaan, eli epäilen että Kultakutri imee tehokkaammin ja tyhjentää tisut, vaikkei tiheämmin vielä syökään. Ökkis meillä on myös kakkatiheys vähentynyt...
  4. L

Joulukuiset 2010

Hienoa maanantaita kaikille... Nyt näyttää täälläkin jo keväisemmältä kun on suojakeli ja lumet sulaa suhisten. Olimme eilen tutun perheen luona myöhäisellä lounaalla. Heillä on kaksi lasta ja lisäksi kylässä oli toinen perhe jossa yksi lapsi, eli 2*4 vuotiaita ja yksi kaksivuotias...
  5. L

Äidit 40+

Hienoa maanantaita kaikille... Nyt näyttää täälläkin jo keväisemmältä kun on suojakeli ja lumet sulaa suhisten. Olimme eilen tutun perheen luona myöhäisellä lounaalla. Heillä on kaksi lasta ja lisäksi kylässä oli toinen perhe jossa yksi lapsi, eli 2*4 vuotiaita ja yksi kaksivuotias...
  6. L

Äidit 40+

Hei ja hienoa perjantai-iltaa, Tervetuloa joukkoon Goldmama. Onnea Siiri typyn kääntymyksestä ;). Meillä kanssa tyttö punkee selkä vääränä kohti kylkeä ja suuntaa mahalleen...pää on ihan takakenossa hirvittävän näköisessä asennossa. Mutta ei vielä ole onnistanut mutta kohta varmaan. Samoin...
  7. L

Äidit 40+

Hei vaan ja kiitos SiiriS päänympärysvastauksesta. Joo, tiedän kyllä että olen hysteerinen ;) mutta jotenkin sitä vaan aina jää asiat vaivaamaan. Voihan olla että kätilö oli hiukan reilu mitatessaan syntymämitan ja nyt on kaksi eri henkilön mittaamaa sen jälkeen. Tuntuu muutenkin että Suomen ja...
  8. L

Joulukuiset 2010

Hei vaan ja kiitos Linnna ja Donter päänympärysvastauksista. Joo, tiedän kyllä että olen hysteerinen ;) mutta jotenkin sitä vaan aina jää asiat vaivaamaan. Voihan olla että kätilö oli hiukan reilu mitatessaan syntymämitan ja nyt on kaksi eri henkilön mittaamaa sen jälkeen. Tuntuu muutenkin että...
  9. L

Joulukuiset 2010

Hei kaikille, nyt on sitten 3 kk neuvola ja ensimmäinen rokotus ohitse. Painoa on kultakutrilla 6160 g ja pituutta ei mitattu kun se kerran mitattiin viime viikolla. Olimme ryhmässä kahden muun perheen kanssa ja oli hauska katsoa miten erinäköisiä ja luontoisia nämä kolme 3 kk vanhaa vauvaa...

Yhteistyössä