Hakutulokset

1. S

**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Heippa :wave: Kiirettä pitänyt, en ehtinyt koneelle eilen ollenkaan ja täällähän on ollut vilkasta :) Tinka :hug: Onpa sulla ollut sydämen tykytyksiä aiheuttava ilta! Ihan varmasti kaikki on hyvin pienestä vuodosta huolimatta, voihan erilaisia vaarattomia vuotoja olla raskauden eri...
  2. S

Huomenta :wave: Tähän väliin vain pikainen "minäminä" päivitys, työt odottaa. Paino viime viikkoon verrattuna +-0. Piinailu jatkuu, viikonloppuna voisin testata jos mitään ei ole tapahtunut. Voihan jännitys!
  3. S

Onpa nyt paljon surullisia uutisia tässä pinossa :'( Rae Olen tosi surullinen, että raskautesi ei jatkunut. :hug: Mutta kuten itse sanoitkin, lohduttavaa varmasti on se, että tiedät, että raskautuminen on mahdollista ja seuraavasta voi jo tulla se ikioma nyytti :heart: Sannuli :hug...
  4. S

Voi kurjuus, pahoittelut Lallaa :hug: ja Talitintti :hug:
  5. S

Lallaa Mulla on sama suunnitelma: taviksella tai jopa jollain halpiksella ensin se plussa ja sitten viikkonäyttöinen, josta saisi kerranki ihastella sitä "Raskaana" tekstiä ja niitä viikkoja :laugh: Mulla on ollut OneStep ovulaatiotestit (Halpa-Testi sivuilta tilatut tikut ) parissa kierrossa...
  6. S

Kiitos Krizze taas päivityksestä! Melkoisen ankea sää kyllä tänään. Tällä suunnalla ainakin sataa suuren suuria räntärättejä... Mitenköhän mun orvokit pärjää terassilla? Tulin ahkerana töihin tänään jo 6.15, mutta tiedä sitten onko tässä sen enempää saanut aamupäivän aikana aikaiseksi kuin...
  7. S

Siukuk ja Durasel Onnittelut oviksesta, toivottavasti tulee hyvin hyödynnettyä :flower: Rae Peesaan Tinkaa, kyllä siellä varmasti tiukasti ollaan kiinni, kun testiin on viivat jo tulleet. Eikös tuo hormonien nousu voi olla yksilölliseti vaihtelevaa, toisilla nousee vähän hitaammin...
  8. S

Heippa kaikki :wave: Olen täällä potenyt mieheni mukana jonkinlaista myötätuntokrapulaa eli päivään on kuulunut vetelehtimistä, päiväunia, hömppiä telkkariohjelmia ja kokista. Piknikki jäi aamun harmauden takia väliin, nythän tuolla paistaa aurinko oikein mallikkaasti. Mun krapula voi...
  9. S

Rae Hihih, mä kyllä oikeasti panttaan testaamista vielä tuonne ensiviikkoon (jos ei täti porhalla paikalle sitä ennen). Ja niin mäkin haluan tänne plussia, ihan joka iikalle :heart: Olivia Etpä ole yhtään epäonnistunut! Mä olen vakuuttunut, ettei ne ovikset aina noihin testeihin tartu...
  10. S

Rae Ok, ei sitten onnitella vielä, mutta oikein hyvältä vaikuttaa :)

Yhteistyössä