Hakutulokset

1. S

Heinäkuun Hellemasut-15 *Joulukuussa*

Täällä kans pahoinvointi lisääntynyt. Eilenkin oksensin arviolta 6kerta. Kävin illalla kävelemässä, ni ei kovin valaistua reittiä kehdannu kulkea, kun kaks kertaa jouduin oksentamaan! Mikä siinä onkin, et ku liikeelle lähtee,ni alkaa röyhtäyttää ja voimaan pahoin? Toivottavasti helpottaa...
  2. S

Kiitos kaikille tuesta!<3 Kai täs täytyy koittaa pää pitää vielä pystyssä,kun vuotoja ei ole ja oireet on ennallaan. Mut kyl mä kuitenkin olen varautunut pahimpaan. Tänään soitti kätilö Kättäriltä ja olisin päässyt jo maantaina sinne ultraan,mut oon tietty aamuvuorossa!:( Pakko siis koittaa...
  3. S

Terhitär: Voi ku se olis noin! Viikko vaan ei tuu olemaan helppo. Raastavaa tää epätietoisuus. Toivon vaan niin paljon, et kaikki kääntyis vielä hyvin. En tiedä pystynkö enää yrittää uudelleen,jos nytkin menee kesken. :(
  4. S

Ovulaatiplussa ei tietty välttämättä ole hedelmöityspäivä,mut en tiedä. Plussa tuli kuitenkin siitä parin viikon päästä. Mut tosiaan hetken näytti kuin ois syke näkynyt. En tiedä miten tarkat laitteet niillä siel on. Keltarauhaskysta näkyi myös,mikä tietty on hyvä asia raskauden kannalta. Yritän...
  5. S

Ultrasta palattu kyyneleet silmissä. Kohtu on kasvanut ja sikiökaiku näkyi,mutta ei sykettä!!:( Viikkoja pitäs olla melkoista laskettuna 8+1 ja ovulaatiostakin 7+1. En jotenki ite nää enää mitään toivoa,vaikka lääkäri kielsikin menettämästä toivoa. Josko sikiö oliskin pienempi,eikä syke vielä...
  6. S

Pahoittelut Nalleluppis ja Veera_M!:( Paljon voimiasuruun! Ekassa neuvolassa käyty. Eipä siellä kummempia. Th laittoi lähetteen Kättärille,jos pääsis ultraan ihan lääkärille,kun takana kolme perättäistä keskenmenoa. Huomenna aamulla on jo tosin se yksityinen,mut menen kyl kaikkiin...
  7. S

Vauvahaaveilijalle tsemppiä! Mitä lääkäri sanoi,kun ekan kerran kävit ultrassa? Toivottavasti syke vielä löytyy! Tänään eka neuvola!:) Ja huomenna ultra,hui ku jännittää. Mulla kans sama,et illalla pitää nousta sängystä vähintään kerran vielä vessaan uudestaan ja viime yönäkin heräsin...
  8. S

Meillä on kans toi Raskauskeijun Doppleri ja ihan hyvin toimii. En mä enempää raaskis kuitenkaan sellaseen sijoittaa. Ceridalin kanssa toimii hyvin ja tulee vatsakin rasvattua samalla!:) Tuskin maltan odottaa,et pääsis kokeilee.:) Ihanaa ,kaks yötä neuvolaan ja kolme ultraan!:)...
  9. S

Ihanaa nelHM!:) Täällä on turvotus ihan hillitöntä! Nuorempi oli tänään kuulemma kysynytkin, että miksi äidin maha on niin pullea!:D Enpä tiedä sitten mitä mies siihen vastasi. Mut on ko huolissaan ja kyselee mitä mä oikein syön ja kun monta kertaa päivässä oksentelenkin...ei voi tajuta että...
  10. S

Heinäkuun Hellemasut 2015

Pelko nostaa taas päätään, kun välillä tuntunu nipistelyä emättimen kohdilta ja lisäks välillä paineen tunnetta alavatsalla. Onko kellään muulla? Toivottavasti ei ole mitään supistuksia! :( Mitään vuotoja ei onneksi ole ollut! Ja oireet on pysyny ja oksentelu senkun lisääntyy. Onneks ens...
  11. S

Toivottavasti Lilian kaikki ois hyvin! Jaksamisia! Mulle on kans tullu poikaolo. Ei oo ehkä niin kauhea olokun tytöistä oli, vaik eilen kyl oksentelin montakin kertaa! Mut ihan mielelläni oksentelenkin!:D Lisäks miehelle oli ennustettu pientä poikaa. Tosin kiinalainen horoskooppi ennustaa...
  12. S

Varasin nyt itekin varhaisultran. Ens viikkoa siis odotellessa. Keskiviikkona neuvola ja torstaina aamulla ultra. Toivottavasti itekin sain onnellisia uutisia. On ainaki oireet paljon voimakkaampia kuin kesken menneissä. Rintoja kivistää sivuilta jo niin,et mahallaan ei pystyny makaamaan. Ja...
  13. S

Mä oon salilla tehnyt nyt vähän normaalia kevyemmillä paikoilla esim jalkaprässin,mut enää kauaa siihen ei varmaan pääse,kun painaa alavatsaa. Mut meinaan kyl käydä. Mut huomaan myös ton arkailun itsessäni,kun muutenkin pelottaa. Mut ens viikolla on jo eka neuvola,jos vaik pääsis ultraan vähän...
  14. S

Meillä on kans kotidopleri. Ostin kuopusta odottaessa. Esikoinen oli ihan innoissaan,kun sai kuunnella vauvaa!:) Ajattelin kokeilla nyt vasta,kun on ekassa ultrassa käyny. Tuskin sillä vielä ennen rv12 kuulu mitään,kun eivät neuvolassakaan ennen kuuntele. Mul on kylmä koko ajan ja...
  15. S

Tääl kans tänään pahempi päivä. Aamupala ja päivällinen oksennettu pihalle. Mut tää on tuttua...sit helpottaa ja voi syödä taas jotain perään. Kaikki suolanen,tulinen ja rasvainen maistuu. Saman kuitenki rasvainen laittaa helpommin oksentaa. Ehdistaa valmiiks miten paljon paino nousee. Sain täs...
  16. S

Aika outoa ettei raskaana olevaa laiteta jonon ohi hammaslääkäriin. Mun yks kaveri aikoinaan sai ainakin aja heti,kun mainitsi olevansa raskaana. Täytyypä kokeilla huomenna miten on nykyään.:)
  17. S

MiNalolle tsemppiä!:/ Susunasu:et oo ainoo jota ärsyttää. Ite kans ollu kiukkunen koko päivän, en ees tiedä mikä todellisuudessa ärsyttää, mut pinna menee koko ajan! Autosta myös, suosittelen Ford S-Maxia! Ihana ajaa ja tilaa on. Ostettiin kesällä ja on nyt sit valmiiks isompi auto, josko nyt...
  18. S

Ihania ultra kuulumisia monilla!:) Täytyy ehkä itekin varata aika. Millon sitä vaan viitsis mennä? Nyt on menkoista laskettuna 6+0 ja ovulaatiosta 5+0. En malttais odottaa,mut pelottaa tosi paljon! Hui Annu! Onneks pikkuisella kaikki hyvin. Toivottavasti vuodot loppuis kokonaan! Täl...
  19. S

Tänään piipahdettu neuvolassa esikoisen kanssa. Samalla sit kerroin terkkarille uutisen ja hän oli niin innoissaan,oikeen halaamaan hyppäs!:) Taustalla kun on kolme perättäistä keskenmenoa,th lupas yrittää saada mulle ultraa aikaisemmin. Mut eka neuvola on jo 3.12. Laski viikot sen normi...
  20. S

Täällä myös kuvioihin tullut repäisykivut. Viime yönä useamma kerran repäisi, kun käänsi kylkeä. En muista, että keskenmenneissä olis ollu, ku ehkä kerran siin mikä eteni viikoille 11+0. Yritän täällä lisätä luottoa, et tällä kertaa menis kaikki hyvin. :) Stressiä on muutenki kaikesta niin...

Yhteistyössä