Hakutulokset

1. P

Heinähippuset 2006

Minun työaika tällähetkellä klo 12-17 ja meille palkattiin kotiin lastenhoitaja , mies pääsee töistä yleensä viimeistään klo 15.00 eli hoitoaika maksimissaan reilu 3 tuntia.. Hoitajaan ollaan oltu tyytyväisiä (vanhempi täti ihminen, oikein kiva ja lempeä. Ja sellainen joka ei osaa istuskella...
  2. P

Heinähippuset 2006

Sööttejä kuvia..! Meidänkään lasten kuvia ei näille palstoille tule. Pupulle "onnittelut" kun saitte tuon päivähoitoasian ratkaisuun ja kyllä se ikävä niin äidin kuin lapsenkin siitä ajan kanssa helpottuu, sanoo hän joka edelleen kyynel silmäkulmassa jättää "vauvansa" vieraan hoitoon :'(...
  3. P

Heinähippuset 2006

Pitkästä aikaa.. Hei kaikille!! Työt alkaneet ja arki pyörii täysillä. Koko perhe mielestäni sopeutunut hyvin tähän uuteen tilanteeseen. Kiva että jollain muullakin on sisustusvimma iskenyt, minulla se iskee joka syksy ja huushollissa käy pyörremyrsky. Meidän neiti on kävellyt nyt parisen...
  4. P

Heinähippuset 2006

Arki alkanut taas..! Isommilla alkoi koulut ja minä ja neiti ollaan harjoiteltu erossa oloa. Aloitan työt 3.9. hoitaja neidille on palkattu ja on käynyt tutustumassa ja harjottelemassa meillä muutaman kerran. Olen itse käynyt parin tunnin pyrähdyksiä työpaikalla.. Koitan itselleni vakuutella...
  5. P

Heinähippuset 2006

IHANAA!!! Hellettä pukkaa.. ja samanlaista luvassa ainakin ensi viikoksi =) Nämä kesäkelit tuli takaisin juuri oikeaan aikaan.. viimeinen "lomakuukausi" menossa! Puuhamaassa pitäisi vielä käydä ennenkuin koulut alkaa ja joku löhöpäivä rannalla voisi olla kiva B) Aurinkoisia ja...
  6. P

Myyn 2 Marimekkoa 130 ja 140

Laitahan yv:tä.. Onko poika vai tyttövärejä? kumpi on 130cm, kumpi 140cm?
  7. P

Heinähippuset 2006

Meillä tosiaan tuo "unikoulu" toteutettiin sellaisella maalaisjärki periaatteella.. ei luettu mitään ohjeita mistään. Päätös oli minun ja minä kai siitä päävastuun otin. Periaatteena oli siis että kerrasta poikki nämä yösyöpöttelyt, vesipullo oli varmuuden vuoksi yöpöydällä että tarvittaessa...
  8. P

Heinähippuset 2006

Pitkään piti asiaa pohtia mutta tänään sitten ilmoitin että menen töihin syyskuun alusta ja näillä näkymin teen vuoden tuollaista viiden tunnin päivää. Vähän on nyt sekava ja haikeakin mieli :( Huomenna meillä juhlitaan ne "viralliset" 1v synttärit ja puutarhajuhlat olis tarkoitus viettää...
  9. P

Heinähippuset 2006

1-vuotis neuvolasta terveisiä.. Neidillä pituutta 71.5 cm ja painoa 8010g Pieni ja siro neiti meillä.
  10. P

Heinähippuset 2006

Pupulle myöhästyneet synttäri onnittelut ja Eemulle onnittelut tämän päivän johdosta :flower: Meidän lomareissu meni ihan hyvin vaikka ilmat eivät olleet parhaat mahdolliset, rentouttavaa kumminkin olla välillä pois kotiympyröistä ja hellan äärestä.. Pesukone onkin pyörinyt lähes tauotta...
  11. P

Heinähippuset 2006

Meiltä kanssa hyvää viikonloppua kaikille. Lähdemme pikku lomareissulle ja kotiudumme tirpan synttäripäivään (14.7.) mennessä. Tämä päivä onkin mennyt pakkaillessa, eka pidempi reissu viisi henkisenä perheenä.. Matkalaukut natisee liitoksistaan! Sain muuten tänään kuulla että voisin...
  12. P

Heinähippuset 2006

Kyllä kai se sitten vauvarokkoa oli.. Kolme päivää lämpöilyä max. 38.8 ja nyt tänään nousi pientä punaista näppyä.. Meidän neiti on kanssa tarkoitus viedä 1v kuvaan mutta sain haluamalleni kuvaajalle ajan vasta elokuussa. Ostin jo ajoissa sellaisen riihipeikon mekon kuvaa ja juhlia varten...
  13. P

Heinähippuset 2006

Tirpalla nousi eilen kuume, ei järin korkea mutta kumminkin lämpöä. Ei mitään muita oireita, eli nyppyjä odotellaan alkuviikosta. En oikeen muutakaan selitystä äkilliselle kuumelle keksi kuin vauvarokko.. Vähän on neidiltä veto pois eikä ruoka oikein tahdo maistua. Juo onneksi hyvin ja lähinnä...
  14. P

Heinähippuset 2006

Meiltäkin onnitteluja kaikille hippusille jotka ovat tuon ensimmäisen kynttilänsä puhaltaneet! Sadepäivää vietetään.. siis sitä kolmatta sellaista. Alkaa pikkuhiljaa äidin mielikuvitus loppua leikkien suhteen =) Onneksi isoveli jaksaa aina välillä meidän tirppaa viihdyttää. Iskä siis...
  15. P

Heinähippuset 2006

Täällä olisi yksi tällainen "myöhäisherännäinen" 14.7.2006 syntyneen tyttösen äippä. Olen käynyt silloin tällöin lueskelemassa kuulumisianne.. Ja varsinkin vuosi sitten raskauden loppumetreillä saanut paljon sitä ns. vertaistukea, Kiitos siitä :flower: Sijaintimme kartalla on Pirkanmaa ja...
  16. P

Lapsen kuolema

Siitä on aikaa jo pian 17 vuotta.. Esikoiseni syntyi kuolleena kesäkuussa 1991. Joitain hetkiä siitä päivästä on jäänyt mieleeni ikuisesti, muistan kuinka kätilökin itki ja yritti tsempata jatkamaan. Muistan kuinka sain nähdä pienen poikani paperivaippaan käärittynä ja kuinka ajattelin etteikö...
  17. P

Laskettelemaan

sitä saa mitä tilaa..eli mielipiteitä! jos ittestä tuntuu että rinkka ja lapsi selkään ja mäkeen niin siitä vaan, jos ei hyväksy muuta kuin myönteisiä kommentteja niin mitäs sitä sitte kyselemäänkään
  18. P

Voi luoja tätä painetta!

Täällä samanmoinen paine. Viikkoja tosin vasta 32+3 joten yritän pidätellä...
  19. P

Pahimmat synnytyksen jälkiseuraukset?

Sektiohaavan kipu ja rintatulehdus :'(
  20. P

Entäs -69 syntyneitä??

Joulukuussa -69 synnyin ja asun Kymenlaaksossa

Yhteistyössä