Pulunen,
onneksi olkoon työpaikasta! etenkin jos päätät ottaa vastaan sen :hug:
Minäkin sain uuden paikan,mutten ole vielä irtisanoutunut vakivirastani enkä vahvistanut vastaanottamista. Tarkoitus olisi kuitenkin syksyllä alkaa taas työt,vaikka omatunto vähän soimaakin. Mutta mä en yksinkertaisesti ole kotona viihtyvää sorttia :ashamed: :ashamed:
Olen paljon tasapainoisempi ja onnellisempi äitinäkin,kun mulla on jotain omaakin. Huomaan nimittäin,että mä nipotan nykyisin joka asiasta. Hyvä etten luuttua lattiaa koko ajan lasten perässä kun ravaavat ulos ja sisälle. Eli siis touhuan liikaa koko ajan kotona.
Ja on se meillä selkeesti taloudellinen juttukin,iso laina painaa niin paljon että pakko on lähteä viim. tammikuussa töihin. Tosin teen vain 30 tuntia viikossa,sen olen jo neuvotellut. Eli perjantait vapaita,saadaan kuitenkin nauttia pitkä viikonloppu. Olemme suunnitelleet ainakin syksyn,ehkä keväänkin niin,että mieheni tekee pari päivää etänä töitä,joten lapset tarvis hoitopaikkaa vain kahtena päivänä viikoittain. Harmi,kun ei ole sellaista mummua,joka tykkäisi hoidella pieniä. :/ Täällä on 1 päiväkoti ja se natisee jo liitoksistaan,pph.ia ei ole ku pari ja hekin täystyöllistettyjä. Sit on jotain muita päivähoitomuotoja,joista en oo vielä ottanut selvää.
Onkos muita hippusten äitejä,jotka on jo töissä tai menossa nyt syksyllä? Miten olette hoidon järjestäneet?