Hakutulokset

1. S

Lapsettomuushoidoista plussaan 2012-2013

Cisulle iso halaus ja jaksamista :hug: Olet ajatuksissa Meille tuli eilen postissa nt-ultran ja seerumiseulan tulos. Ei mitään poikkeavaa :heart: Olen myöskin miettinyt dopplerin hankkimista, että voisi itse tarkistella pienen sydänääniä.
  2. S

Oireilut täälläkin tulee ja menee ja onneksi en ole pienistä hermoileva. Mutta olisi kyllä tässä raskaudessa mukava hankkia sellainen kotidoppler :) Pahoinvointikin on alkanut vähän hellittämään, mutta väsymystä edelleen. Tuttavani jäi juuri sairauslomalle jo 2 kuukautta ennen äitiyslomaa...
  3. S

muuttaisitko kerrostalo kaksiosta tarhan vierestä rivarikolmioon 2km päähän tarhasta? ilman autoa?

Minä muuttaisin vasta siinä vaiheessa lähemmäs koulua, kun pieni menee kouluun. Sellaiseen paikkaan, josta lyhyt ja turvallinen koulumatka. 3 km kävellen päiväkotiin talvipakkasella voi olla pienelle aika pitkä matka? 3 km kävellen kestää pienen kanssa aika kauan. Meillä kestää 1,2km 15-20...
  4. S

Amele kiitos ja kyllä turvottaa, pömpöttää ja näkyy! Mutta peittelen isolla mustalla villaponcholla, kun en ole vielä töissä tai muuallakaan kertonut ;) Tuntuu että näyttää isommalta kun Jadekiven massu, (joka on muuten jo aivan ihanan näköinen raskausmassu), mutta mullahan on vähän ylipainoa...
  5. S

Toukokuun toukat 2013 *LOKAKUU*

Panzkus juu tuon 1. raskauskolmanneksen päättymisestä on eri tietoa, mutta luotanko nyt lukemiini lääketieteellisiin artikkeleihin, joiden mukaan 1. trimesteri päättyy rv 12+6 vai niihin, joiden mukaan 1.trimesteri päättyy 13+6. Enpä enää tiedä kumman mukaan pitäisi mennä... ;) Mulla on...
  6. S

Poks. Täällä alkaa ensimmäisen raskauskolmanneksen viimeinen viikko 12+0 :heart: Mitään hankintoja ei ole vielä vauvalle, mutta tulevalle isosiskolle tilasin netistä "musta tulee isosisko"- paidan. Ja joululahjahankintojakkn tuli tehtyä, pinnasänky nukkekotiin. Kerrotaan vauvasta antamalla...
  7. S

Osanottoni ja halauksia huonoista uutisista :hug: Mukavaa lukea hyvät uutiset :) Poks! Täällä alkamassa ensimmäisen raskauskolmanneksen viimeinen viikko rv 12+0 :heart: Eikös 1.trisemesteri pääty rv 12+6? Tilasin netistä tulevalle isosiskolle "musta tulee isosisko"-paidan. Hän on nin...
  8. S

Uudelleensynnyttäjät miten pitkä väli teillä on ensimmäisen ja toisen neuvolan välissä? Itse kävin ensimmäisessä neuvolassa rv 7 ja toinen on vasta rv 17. Tässä välissä ei ole lääkäriä, mutta niskaturvotusultra oli rv 11. Sokerirasituskin pitäisi tehdä, mutta niitä ilmeisesti tehdään...

Yhteistyössä