Hakutulokset

1. K

Aletaanko siis Tampereella maksamaan Tamperelisää ensi vuoden alusta??

Miten sitä haetaan? Mun ymmärtääksi maksetaan kaikille kotona alle 3 vuotiasta hoitaville.
  2. K

Mitä SINÄ toivot joululahjaksi?

Polkupyörää, jotain ihanaa diorin tuoksua ja Marimekon punaista pallopaitaa ja suklaata,suklaata,suklaata,suklaata.... :p
  3. K

Millaset polkkatukat tms. pituiset olis nyt muodissa?

Olipa tosi kiva tukka sulla! Sopii sulle tosi hyvin :) Itselleni en ole ihan varma... Sanotaan että jotain tuollaista, jos en muuta keksi. Mä olen tällainen pikkuisen pullea, joten hieman pehmeämpi tyyli voi olla mulle parempi. Tosin tuokin leikkaus varmaan föönaamalla olis sellainen... Tää on...
  4. K

Oisko kellään laittaa mitään kuvaa, niin voisin ottaa mukaan kampaajalle. Tuosta Maasolan tukasta en ehkä ihan tykänny...
  5. K

En naura kenellekään, lupaan :x Täytyy koittaa miettiä vinkkien perusteella, kivoja vinkkejä, kiitos siitä. Otsatukkaa tekis kovasti mieli, mutta hikoilen otsalta helposti, joten se usein ikävästi liiskaantuu. Toiseks, en osaa ite sitä leikellä eli sais aika usein ravata kampaajalla...
  6. K

Oisko vaikka kuvaa vinkata. Itselle pitäis uus leikkaus saada. Graafiset linjat ei ole mun juttu, ennemmin pehmeät leikkaukset. Kotiäiti kaipaa piristystä nuutuneeseen ilmeeseen :whistle:
  7. K

Oonko mä nähny unta, vai voiko täyskärin täytteeksi laittaa

Mä laitan kans purkki kermaa vaahdoks, purkki rahkaa sekaan ja sit esim. vadelmia tai mustaherukkaa, sokeria toki myös. :p
  8. K

Geokätköilystä tietäviä?

Kertokaa siitä vähän ja miten pääsis alkuun. Perusjutut tiedän ja olisin kiinnostunut aloittaa. Gps-laiteko siinä tarvittais? Millanen se on ja paljonko maksaa?
  9. K

Nyt se on todistettu, et mun kuopuksella on

Kuullostaa ihan mun ekaluokkalaiselle pojalle. Paitsi ettei sillä ole huono kuulo vaan huono huumorintaju :D
  10. K

Mun mielestä toi BB-Henna näyttää ihan pumpattavalta barbaralta

oonkin kuumeisesti miettinyt mistä näyttää tutulta, mutta siinähän se selitys tuli heti avausotsikossa :D :D :laugh:
  11. K

Miten VOI olla mahdollista et no MEANDIN marraskuun uutuudet on jo loppuunmyyty!!??

Esittelijä eilen näin sanoi, mutta en mä tietenkään varma ole. Mutta kyllä niitä ihmiset sit tilas...
  12. K

Miten VOI olla mahdollista et no MEANDIN marraskuun uutuudet on jo loppuunmyyty!!??

Niistä on tehty lisätilaus eli kyllä niitä vielä saa. Eka erä vaan loppunut.
  13. K

Tiedoksi, ellette vielä ole asiasta tietoisia.

Kuvailit just mun mahaa ja mä en ole edes raskaana :D
  14. K

Lindströmin pihvien ohjetta kaipailen?

Sellaista mihin tulis tuoreita punajuuria. Onhan noita netissä, mutta olis kiva saada sellainen ohje jonka joku on hyväks havainnut. :p :p :p
  15. K

partylite

Mä yleensä hurahdan vaikka mihin, mutta Partyliten kohdalla tuli raja vastaan. Olivat niin suolasen hintaisia :/
  16. K

Ketkä mustat palstalaiset

Älä välitä, en mäkään :hug: :D
  17. K

Mitäs tekemistä olis Virroilla tai Ruovedellä?

Ensi kesän reissumme suuntautuu tuonne päin. Löytyykä kyseisiltä paikkakunnilta kivaa tekemistä?
  18. K

kaon digiboksi??

Tykätään! Ja jos vanhemmat ei osaa jotakin toimintoa, niin onneks 9v.jätkämme osaa auttaa meitä :D
  19. K

Kuka koukussa facebookkiin?

:wave: :D Mutta oonpa monta vanhaa tuttua sieltä yhyttänyt =)
  20. K

Paljonko perheelläsi menee rahaa ruokaan kuussa?

n.500 euroa. Meitä on 2 aikuista, 2 koululaista ja vauva.

Yhteistyössä