:wave: Ärsyttää ittiäki. Aina kun tulee koneelle, pitää käydä tilapäivitykset vähintään tsiikamassa...
:wave: :wave: :wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen::wave: Ärsyttää ittiäki. Aina kun tulee koneelle, pitää käydä tilapäivitykset vähintään tsiikamassa...
Ei oo pakko jos ei taho Ja jos laitatkin niin voit määritellä ketkä näkee ne.Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Pakko myöntää että en ole kertaakaan kyseisellä sivulla käynyt, tarviiko sinne jotain omia kuvia laittaa kaiken kansan nöytille laittaa?
OK, minä kun en tätä naama värkkiäni netissä näyttele....Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Ei oo pakko jos ei taho Ja jos laitatkin niin voit määritellä ketkä näkee ne.Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Pakko myöntää että en ole kertaakaan kyseisellä sivulla käynyt, tarviiko sinne jotain omia kuvia laittaa kaiken kansan nöytille laittaa?
Kannattaa Ainut vaan että jos et omaa kuvaa laita niin et ole tunnistettavissa (tietenkään) :ashamed: niin helposti. Siis tarkoitan että saattaa olla muitakin saman nimisiä.. Höh en osaa asiaa selittää vissiin mutta käyhän tutustumassaAlkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:OK, minä kun en tätä naama värkkiäni netissä näyttele....Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:Ei oo pakko jos ei taho Ja jos laitatkin niin voit määritellä ketkä näkee ne.Alkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:Pakko myöntää että en ole kertaakaan kyseisellä sivulla käynyt, tarviiko sinne jotain omia kuvia laittaa kaiken kansan nöytille laittaa?
pitäisköhän käydä tutustumassa sivustoon....
Ei nääAlkuperäinen kirjoittaja Tuittu-77-:aah.. sinne pitää siis rekisteröityäkkin ensin........
Mites muuten jos ns. vierailen jonkun kaverin ns. sivulla niin näkeekö hän että olen siellä käynyt?