Nih, muistat sit kans näiden asioiden tärkeysjärjestyksen.. cothis tulee aina ekana B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sun takiahan mä täällä oon :hug: :xmas:
Nih, muistat sit kans näiden asioiden tärkeysjärjestyksen.. cothis tulee aina ekana B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sun takiahan mä täällä oon :hug: :xmas:
Kyllä kultasein :heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Nih, muistat sit kans näiden asioiden tärkeysjärjestyksen.. cothis tulee aina ekana B)Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Sun takiahan mä täällä oon :hug: :xmas:
Eksistentialismi taitaa aueta vain älykkäille...Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Ai, ja tietysti tripod, joka heittelee sosiaalipsykologisia lausahduksia aina välillä, mutta ei kauheasti avaudu itsestään.
Ja Swing on tietenkin palstan one-line wonder yhden lauseen provot ovat oma taiteenlajinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Eksistentialismi taitaa aueta vain älykkäille...Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.
Waude, mä olen itsekin aina pitänyt sitä mielettömän upeana taiteena, ja sä olet täällä ensimmäinen, joka osaa arvostaa sitä! Vai oliks toikin piilovittuilua?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ja Swing on tietenkin palstan one-line wonder yhden lauseen provot ovat oma taiteenlajinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Eksistentialismi taitaa aueta vain älykkäille...Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.
Huonosti piiloitettu vittuilu, tarkoituksena herättää sinun mielenkiintoa - en koskaan opi tavoille :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Waude, mä olen itsekin aina pitänyt sitä mielettömän upeana taiteena, ja sä olet täällä ensimmäinen, joka osaa arvostaa sitä! Vai oliks toikin piilovittuilua?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ja Swing on tietenkin palstan one-line wonder yhden lauseen provot ovat oma taiteenlajinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Eksistentialismi taitaa aueta vain älykkäille...
Vittuileksä?! Kaikkihan me ollaan joskus harjoiteltu, sano entinen isäntä kun pojankloppi krapulaansa kärsi...Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Huonosti piiloitettu vittuilu, tarkoituksena herättää sinun mielenkiintoa - en koskaan opi tavoille :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Waude, mä olen itsekin aina pitänyt sitä mielettömän upeana taiteena, ja sä olet täällä ensimmäinen, joka osaa arvostaa sitä! Vai oliks toikin piilovittuilua?Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Ja Swing on tietenkin palstan one-line wonder yhden lauseen provot ovat oma taiteenlajinsa.Alkuperäinen kirjoittaja Swing:Eksistentialismi taitaa aueta vain älykkäille...
Älä välitä, en mäkään :hug:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Voi perkele.....en sitten edelleenkään ole jäänyt kenenkään mieleen :kieh: :'(
Turkilmas on siitä positiivinen tapaus, että vaikka vaalit on ohi, näyttäytyy täällä silti.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No tosi paljon nikkejä on kyllä jäänyt mieleen. Ja nykyään huomaan että "tutustun" taas uusiin nikkeihin. Ei siis välttämättä uusiin uusiin, mutta sellaisiin joiden kirjoituksia en välttämättä oo aiemmin noteerannut. Höh, olen siis lukenut kirjoituksetkin, mutta en sen tarkemmin ole kiinnittänyt huomiota itse nikin luonteeseen .
Yksi tämmöinen on ehdottomasti Lilli Lisänimetön. Lisäksi terapian tarpeessa ja moni muukin laihisketjusta. Harmaista sipsi ja meritähti. Niin ja NinaTT.
Ärsyttäviä on yks, joka oikeesti onnistui saamaan multa välillä niskakarvat pystyyn. Eli Lepsa.
Mä ajattelin aloittaa vaalityön ajoissa tällä kertaa :saint: B) :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Turkilmas on siitä positiivinen tapaus, että vaikka vaalit on ohi, näyttäytyy täällä silti.Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:No tosi paljon nikkejä on kyllä jäänyt mieleen. Ja nykyään huomaan että "tutustun" taas uusiin nikkeihin. Ei siis välttämättä uusiin uusiin, mutta sellaisiin joiden kirjoituksia en välttämättä oo aiemmin noteerannut. Höh, olen siis lukenut kirjoituksetkin, mutta en sen tarkemmin ole kiinnittänyt huomiota itse nikin luonteeseen .
Yksi tämmöinen on ehdottomasti Lilli Lisänimetön. Lisäksi terapian tarpeessa ja moni muukin laihisketjusta. Harmaista sipsi ja meritähti. Niin ja NinaTT.
Ärsyttäviä on yks, joka oikeesti onnistui saamaan multa välillä niskakarvat pystyyn. Eli Lepsa.
enkä teitä:Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:Voi perkele.....en sitten edelleenkään ole jäänyt kenenkään mieleen :kieh: :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Yhden nikin tiedän varmasti tulevan tähänkin ketjuun tällä hymiöllä ihmettelemään, ettei häntä kukaan muista. Luulee olevansa maailman napa, vaikka kukaan täälläkään ei muista.