Ketkä mustat palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja ;)
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Ai, ja tietysti tripod, joka heittelee sosiaalipsykologisia lausahduksia aina välillä, mutta ei kauheasti avaudu itsestään.
Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.
Eksistentialismi taitaa aueta vain älykkäille...

Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.
Ja Swing on tietenkin palstan one-line wonder :whistle: yhden lauseen provot ovat oma taiteenlajinsa.

KKK
Jätkä
keittis
Borkku
Klonkku
Cothis
Bad Virgin
Badass
Savanna
ellu68
WcAnkka
Nibbler
päätön
HraHuu
Proffa
perusmaukka
Gloria
Ford Perfect
BlueRush
samperi
HelloShitty
Lunatic
mamatsu
Aurinkokunta
PojanÄiti04
tripod
Isä-
imperial
Kalkatin
Chantilly

Tuossa muutama :whistle:

Ja Swing on tietenkin palstan one-line wonder :whistle: yhden lauseen provot ovat oma taiteenlajinsa.
Waude, mä olen itsekin aina pitänyt sitä mielettömän upeana taiteena, ja sä olet täällä ensimmäinen, joka osaa arvostaa sitä! Vai oliks toikin piilovittuilua?

Waude, mä olen itsekin aina pitänyt sitä mielettömän upeana taiteena, ja sä olet täällä ensimmäinen, joka osaa arvostaa sitä! Vai oliks toikin piilovittuilua?
Huonosti piiloitettu vittuilu, tarkoituksena herättää sinun mielenkiintoa - en koskaan opi tavoille :ashamed:

Huonosti piiloitettu vittuilu, tarkoituksena herättää sinun mielenkiintoa - en koskaan opi tavoille :ashamed:
Vittuileksä?! Kaikkihan me ollaan joskus harjoiteltu, sano entinen isäntä kun pojankloppi krapulaansa kärsi...

Turkilmas
No tosi paljon nikkejä on kyllä jäänyt mieleen. Ja nykyään huomaan että "tutustun" taas uusiin nikkeihin. Ei siis välttämättä uusiin uusiin, mutta sellaisiin joiden kirjoituksia en välttämättä oo aiemmin noteerannut. Höh, olen siis lukenut kirjoituksetkin, mutta en sen tarkemmin ole kiinnittänyt huomiota itse nikin luonteeseen :).

Yksi tämmöinen on ehdottomasti Lilli Lisänimetön. Lisäksi terapian tarpeessa ja moni muukin laihisketjusta. Harmaista sipsi ja meritähti. Niin ja NinaTT.

Ärsyttäviä on yks, joka oikeesti onnistui saamaan multa välillä niskakarvat pystyyn. Eli Lepsa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
No tosi paljon nikkejä on kyllä jäänyt mieleen. Ja nykyään huomaan että "tutustun" taas uusiin nikkeihin. Ei siis välttämättä uusiin uusiin, mutta sellaisiin joiden kirjoituksia en välttämättä oo aiemmin noteerannut. Höh, olen siis lukenut kirjoituksetkin, mutta en sen tarkemmin ole kiinnittänyt huomiota itse nikin luonteeseen :).

Yksi tämmöinen on ehdottomasti Lilli Lisänimetön. Lisäksi terapian tarpeessa ja moni muukin laihisketjusta. Harmaista sipsi ja meritähti. Niin ja NinaTT.

Ärsyttäviä on yks, joka oikeesti onnistui saamaan multa välillä niskakarvat pystyyn. Eli Lepsa.
Turkilmas on siitä positiivinen tapaus, että vaikka vaalit on ohi, näyttäytyy täällä silti. :D

harmaa hiiri
pintellin, nytkypylly, savanna, rukoilijasirkka,turkilmas, sörhis, bad virgin, perhoinen, helloshitty, aamu äree äiti, kotona kirves kädessä, ravistettava, pampellsson, miracle

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:

Turkilmas on siitä positiivinen tapaus, että vaikka vaalit on ohi, näyttäytyy täällä silti. :D
:D :D Mä ajattelin aloittaa vaalityön ajoissa tällä kertaa :saint: B) :xmas:

vieras
En tarkoittanut sua:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
Voi perkele.....en sitten edelleenkään ole jäänyt kenenkään mieleen :kieh: :'( :LOL:
enkä teitä:
Kevät76, Pikkuinkkuli, sori.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yhden nikin tiedän varmasti tulevan tähänkin ketjuun tällä :eek: hymiöllä ihmettelemään, ettei häntä kukaan muista. Luulee olevansa maailman napa, vaikka kukaan täälläkään ei muista.

Yhteistyössä