Elä viitti, kukaan sua muista ( paitti mie)Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:jaa jaa |O
Ehkä tosiaan, kun kerran saatat olla eräänlainen "antiSavanna"Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:no mä taidan olla väritön musta, mua ei kukaan ikinä muista :kieh: , no ehkä parempi niin
Olet asian ytimessä. Osaltaan se ydin näkyy mm. tässä:Alkuperäinen kirjoittaja haistakaa:kukka aina samat kirjotatte HOHHOIJAA
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Cothis
.
.
.
.
Mä vissiin kulutan ihan liikaa aikaa täällä, kun muistan niin monta :xmas:
Kiva B) Säkin oot. Lepsa tosiaan, en muista itsekään nähneeni pahemmin viime aikoina, mutta en ole kyllä kytännytkään.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Ah, ja oma vastaus: riippuu päivästä. bad virgin ja lunatic on sellaisia, että jostain kumman syystä ne viihdyttää eikä ärsytä. Koodi on kiva, ja harmaa Greippi. Lepsa ärsyttää, mutta se on hiljentynyt nyt vaalien jälkeen (olikohan se täällä vaan haalimassa ääniä perussuomalaisille?). Kylkiluu ja metsänpeitto on jääneet mieleen positiivisesti (mut en muista miksi :xmas: ).
Minä olen muistanut sinut hyvin KlonkkuOlet asian ytimessä. Osaltaan se ydin näkyy mm. tässä:Alkuperäinen kirjoittaja haistakaa:kukka aina samat kirjotatte HOHHOIJAA
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Cothis
.
.
.
.
Mä vissiin kulutan ihan liikaa aikaa täällä, kun muistan niin monta :xmas:
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Minä olen muistanut sinut hyvin Klonkku
Onkohan joku mustis meistä :xmas: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::heart:
minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana, suruna sielussain.... valona yössä vaaaaaain..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Minä olen muistanut sinut hyvin Klonkku
Sepä seAlkuperäinen kirjoittaja vv:minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana, suruna sielussain.... valona yössä vaaaaaain..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::heart:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Minä olen muistanut sinut hyvin Klonkku
Varmaankin, mut öötko sä mustis, ku DD nuoleskeli mua?Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Onkohan joku mustis meistä :xmas: :heart: :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku::heart:
En mä oo, eiks me oo sovittu tämä avoimeksi suhteeksi? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Varmaankin, mut öötko sä mustis, ku DD nuoleskeli mua?
Palstamuailmasta kun ei koskaan tiedäAlkuperäinen kirjoittaja cothis:En mä oo, eiks me oo sovittu tämä avoimeksi suhteeksi? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Varmaankin, mut öötko sä mustis, ku DD nuoleskeli mua?
Siis anteeksi nyt vaan, mut onko sun pakko aina vetää koko palsta tähän mukaan.. tää on meidän välinen asia, joka ei kuulu kaikille :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Palstamuailmasta kun ei koskaan tiedä
Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Ai, ja tietysti tripod, joka heittelee sosiaalipsykologisia lausahduksia aina välillä, mutta ei kauheasti avaudu itsestään.
Sun takiahan mä täällä oon :hug: :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Siis anteeksi nyt vaan, mut onko sun pakko aina vetää koko palsta tähän mukaan.. tää on meidän välinen asia, joka ei kuulu kaikille :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Palstamuailmasta kun ei koskaan tiedä
Se on joko minä tai palsta