Ketkä mustat palstalaiset

• Viestiketjun aloittaja ;)
  • Ensimmäinen viesti
Cothis
Honostooppari
KKK
Aurinkokunta
BV
Sörhis
Savanna
Keittis
Timppa
Päätön
Diomond Dust
Ravistettava
Sirkka
Isä-
Tripod
jne...

Mä vissiin kulutan ihan liikaa aikaa täällä, kun muistan niin monta :xmas:

,,
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
no mä taidan olla väritön musta, mua ei kukaan ikinä muista :kieh: , no ehkä parempi niin :whistle:
Ehkä tosiaan, kun kerran saatat olla eräänlainen "antiSavanna"

[anteeksi vain ilmaisu - sinulta en pyytele anteeksi vaan...]

hmm
Kukahan näitä aina jaksaa kysellä? (joku mustahan se on) Ja osa tulee AINA itse vaatimaan muita muistamaan mutta itse ei sitten vaivauduta kirjoittamaan kenenkään nickiä ;)

Entä jos vakkarit yrittäisitte keksiä nyt jonkun ihan uuden? Ei ketään näitä vanhoja vaan jos kiinnittäisitte huomion johonkin uuteen? Tai ei kai sen edes uusi tarvitse olla, onhan täällä näitä vanhoja mustia joita ei koskaan muisteta..

A shadieeyah
harmaista mie muistan sen yhen jota oon joskus crockseissa neuvonu(en muista sen harmaanikkiä ), migreenikko harmaan mukavia :)

mustista no nää vakiot nyt tietty niitä viitti toistaa..
mut sit nyynä,päätön,kaputaani sparrow,timppa

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Ah, ja oma vastaus: riippuu päivästä. bad virgin ja lunatic on sellaisia, että jostain kumman syystä ne viihdyttää eikä ärsytä. Koodi on kiva, ja harmaa Greippi. Lepsa ärsyttää, mutta se on hiljentynyt nyt vaalien jälkeen (olikohan se täällä vaan haalimassa ääniä perussuomalaisille?). Kylkiluu ja metsänpeitto on jääneet mieleen positiivisesti (mut en muista miksi :xmas: ).
Kiva B) Säkin oot. Lepsa tosiaan, en muista itsekään nähneeni pahemmin viime aikoina, mutta en ole kyllä kytännytkään.

Muita: Orion on onnistunut "laajentamaan tajuntaani" ainakin eilen, ei tosin ehkä niin kuin itse ymmärtää :whistle:

Sitten tietysti perussetti Rukoilijasirkat, Savannat yms. Lunaticista muistan, että se ei anna elimiään. Ai, ja tietysti tripod, joka heittelee sosiaalipsykologisia lausahduksia aina välillä, mutta ei kauheasti avaudu itsestään. Sillä ja rukoilijasirkalla on paljon puhuttavaa.

vieras
Yhden nikin tiedän varmasti tulevan tähänkin ketjuun tällä :eek: hymiöllä ihmettelemään, ettei häntä kukaan muista. Luulee olevansa maailman napa, vaikka kukaan täälläkään ei muista.
En kerro nikkiä, katon, kauanko menee, että ilmaantuu paikalle. Jos sitten osuu palstalle näkemään tätä ketjua.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Ai, ja tietysti tripod, joka heittelee sosiaalipsykologisia lausahduksia aina välillä, mutta ei kauheasti avaudu itsestään.
Eksistentiaaliset pohdinnat ei tainnut olla erityisen vakuuttavia :xmas: Koodista tulee mieleen melko vakuuttava itsevarmuus uskossaan.. ja kohtelias uteliaisuus.

Yhteistyössä