Millaset polkkatukat tms. pituiset olis nyt muodissa?

Niskapuolelta lyhyehkö kerrostettu , pitenee reilusti eteenpäin ja etu latvat reilusti ohennettut hapsukkaat, voi olla otsatukka ihan kunnollinen tai viisto epäsymmetrinen edestä, eikä haittaa jos on hieman epäsymmetrinen sivupituus(toinen puoli lyhyempi, toinen pidempi) tässä suusanallinen selvitys :D

vieras
No.. mulla esim on tooosi lyhyt takaa kokonaan, mutta edestä paksu ja pitkä eteenpäin pitenevä.. Ymmärsitkö? :D Kehuja on sadellut paljon, hyvltä näyttää ja tosi helppo laittaa!

En naura kenellekään, lupaan :x Täytyy koittaa miettiä vinkkien perusteella, kivoja vinkkejä, kiitos siitä. Otsatukkaa tekis kovasti mieli, mutta hikoilen otsalta helposti, joten se usein ikävästi liiskaantuu. Toiseks, en osaa ite sitä leikellä eli sais aika usein ravata kampaajalla...

moi
Kyllä ne kampaajat osaa tehdä muodikkaan :) Mäki vaan menin kampaajalle ja sanoin et tee mitä lystäät. No se teki, nyt on takaa ja päältä lyhyt, eteenpäin pitenevä ja vinolla otsiksella. Ruskea vaaleilla raidoilla. Tykkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Mie voin yv:nä laittaa miun gallerialinkin jos haluat ja lupaat ettet naura? :D 3 viikkoa sitten leikkautin itselle uuden "polkan" ja tykkään siitä kovasti :)
Olipa tosi kiva tukka sulla! Sopii sulle tosi hyvin :) Itselleni en ole ihan varma... Sanotaan että jotain tuollaista, jos en muuta keksi. Mä olen tällainen pikkuisen pullea, joten hieman pehmeämpi tyyli voi olla mulle parempi. Tosin tuokin leikkaus varmaan föönaamalla olis sellainen... Tää on vaikeaa... Enkä jaksais kotona ollassani joka päivä kääntää ja vääntää. Äh, pitäiskö antaa vaan kampaajalle vapaat kädet...

Yhteistyössä