Hakutulokset

1. N

ei pisteitä vaan kaloreita

jatkoa edelliseen: sinne laskuriin pitää muistaa kirjata ihan kaikki syömiset, esim. jos kahviin laittaa sokeria niin se ja kaikki ihan pienetkin jutut, mitkä ei välttämättä tuu heti mieleen, kun miettii että mitäs on tullu syötyä! :p
  2. N

se laskelma minkä sieltä kalorilaskurista saa, kun on syöttäny sinne tietonsa ja kuinka paljon haluaa laihtua mihkäkin mennessä, on se minkä verran pitäis päivässä syödä! eli jos saat tulokseks 1500 (niinkuin mulla) se on se määrä mitä päivässä pitäis syödä. siitä on jo vähennetty ne kalorit...
  3. N

Jeps, rekisteröinti maksaa 1,90? (jos liittyy kuukaudeks kerrallaan) ja olikohan se 20? jos koko vuodeks haluaa. Se on ihan kätevää ja jos ongelmia tulee niin sieltä voi kysyä.. =)
  4. N

Toi Kalorilaskuri.fi on tosi hyvä. Sen avulla oon nyt parissa viikossa saanu kilon tippuun. Ei oo paljoo, mut ei oo mikään kiirekkään. Laitoin tavotteeks, et toukokuun alkuun mennessä olis tippunu n.6kg. Se on vähän niinkuin ruokapäiväkirjaa pitäis.. Pystyy ihan terveellisesti laihtuun ilman...
  5. N

välilihan leikkauksesta

mulla leikattiin ja todellakin tunsin kaiken!! Ei jäänyt ollenkaan epäselväksi mitä siellä oltiin tekemässä. Ja siitähän sit jäikin pienoinen synnytyspelko.. En kylläkään ehtiny saada minkäänlaisia puudutuksia. :/
  6. N

sairaaladietti

jatkoa edelliseen: tein sen ihan pilkun tarkasti 13 päivää. oli se ihan helppo toteuttaa, että mikään nälkä dieetti se ei kyllä oo!
  7. N

sairaaladietti

mulla lähti tolla sairaaladieetillä 3kg, vaik luvattiin et lähtis ainakin 7kg. kaverilla lähti 4kg. viikko sitten lopetin sen ja nyt jo tullu kilo takas, vaik oon syöny todella kevyesti.. et oon kyllä aikas pettyny!!
  8. N

kakku ohjeet?!?!

www.pirkka.fi
  9. N

onko muita??

Harrastettiin miehen kans tänään ekan kerran seksiä synnytyksen jälkeen. Synnytyksestä kulunut 2,5kk. Oli tosi kivulias synnytys, repesin pahasti ja ommeltiin paljon tikkejä. Nyt sitten mulla tuntu et jokin repes tuolla alapäässä yhdynnän aikana ja verta tuli haavakohdasta pikkusen. Onko muilla...
  10. N

Onko kenelläkään teistä ollut papatulos 3:nen?

Mulla papa 3:nen ja kondylooma todettiin n.1,5 vuotta sitten. Olin tos välissä raskaana ja nyt pitäis uudestaan mennä papaan. Luultavasti sitten jotain jäädytyshoitoa annetaan..
  11. N

Lapsesi/Lapsiesi nimet?

Peppi Kukka :xmas:
  12. N

Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

Esikoisen sain 22 vuotiaana, toista odottelen nyt 32 vuotiaana
  13. N

paikkakunta gallup

Yksin edustan heinävesi-cityä :laugh:
  14. N

1973

minä myös pinoon (poika -96 rv16+5) :wave: