Hakutulokset

1. Keesha

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

Täälä ollaan kohta viikolla 35.. huhhuh. Tietääkö kukaan kokenu onko vauva laskeutunu/kiinnittyny jos sen pää tuntuu noin sormenmitan päästä kun alakautta kokeilee? kauhea painontunne ja pissalla ravataan jatkuvasti. kävely on ankkamaista ja tosi hidasta. viikonlopun oon ollu tosi kipeä...
  2. Keesha

Odottajia Oulun seudulta?

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2142886-oulunseudun-odottajat-2012-a/ tuuppa tuonne juttelee :)
  3. Keesha

Oulunseudun odottajat 2012

Heräsinpä tänään sit kuudelta enkä saanu enää unta niin päätin tulla kirjotteleen ajan kuluksi :) Täällä porskutetaan jo viikoilla 34+1. :heart: Synnytys rupeaa oikeestikki olee lähellä.. Nyt vasta alan olee tyytyväinen tästä raskaudesta, oikeen nautin kun maha kasvaa, onhan tässä keretty...
  4. Keesha

Nostetaanpas tätä ylemmäs ettei ihan mee hukkaan :) Swii Tervetuloa ketjuun ja muiden odottavien joukkoon :)
  5. Keesha

Tulin nopsasti postaamaa kuulumisia. Kaakkurin keskustassa ite asun kerrostalossa, ei pahemmin valittamista vaikka kyllä muaki alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttää tää kerrostalo asuminen, mielellään lähtis omakotitaloon tai rivitaloon jonnekki missä ei tarvi haistella tupakansavua joka tulee...
  6. Keesha

Tirpsis kuulostaa kyllä ihan järkevältä selitykseltä :) eipä ne mittää sen vakavempaa varmasti ookkaan. liitoskipuja kans mietin kun enhän minä tosiaan oo ennen raskaana ollu niin ei ikää tiiä mikä kipu on minkäki nimistä :D ja kiitos, vietetään!
  7. Keesha

Just heräilin ja tulin heti tsekkaa onko täälä uusia juttuja tullu :) Olipas hyvinkin. Mulla oli viime yö taas kerran tosi ihana.. Kymmeneltä hypättii peiton alle että nyt nukutaa.. Mitä vielä, kolmen aikaan vielä pyörin hikisenä lakanoissa kun ei uni tullu (taaskaan). Mies kyllä kuorsas...
  8. Keesha

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Heinäkuussa*

täydennän tuota odottajat listaa omilla tiedoilla kun näköjään en oo omia tietoja vielä tänne laittanu :) eli 20-vuotias olen ja ensimmäinen lapsi tulossa. OYS on synnäri.
  9. Keesha

määpä täydennän tuota odottajat listaa omilla tiedoilla kun näytti olevan kysymysmerkkejä mun kohdalla. :) eli 20-vuotias olen ja ensimmäinen lapsi tulossa.
  10. Keesha

Oikein paljon onnea pikkuisesta ja ihania hetkiä koko perheelle Lily08!! :heart::flower: mukava kuulla että kaikki meni hyvin!

Yhteistyössä