Mie olen pitänyt vähän taukoa netissä istumisessa, mitä nyt olen pikaisesti käynyt lukemassa kuulumisia. Mieheni oli viikon kotona ja lähti taas tänään reissuun koiran kanssa, joten olen käyttänyt vapaa aikani miehen kanssa olemiseen. Varmaan hormoonit ovat syynä, mutta olen ollut taas pari päivää ihan surkeana ja itkenytkin, kun kuulin, että jään taas yksin. En ole aikaisemmin noin suhtautunu, vaikka ennenkin olen kotiin yksin jäänyt.
Meillä oli neuvola viime viikon tiistaina. Muuten arvot olivat hyvät, mutta verenpaine ja hemoglobiini oli taas laskenut. Hemoglobiini oli vain 103, joten jouduin rautakuurille. Sain luvan jopa syödä salmiakkia, jos alkaa yhtäkkiä heikottamaan. Pari kertaa sellainen tilanne on tullut, kun syömisestä on ollut liian kauan. En ole koskaan ennen kuullut, että terveydenhoidon ammattilainen olisi suositellut karkin syöntiin.
Kuuntelimme myös pikkuisen sydäntä ja hyvin se siellä jyskytti. SF-mitta oli reilu 16cm, joten yläkäyrillä tällä hetkellä mennään. Potkuja kovasti odottelen, ainakin sellaisia, jotka tunnistan varmasti. Muutaman kerran on tuntunut siltä, mutta mitään varmaa ei ole. Korttiin laitettiin + ja ?-merkki.
Laitoin eilen vakuutus-hakemuksenkin tälle pikkuiselle, kait sitä sen verran pitää uskaltaa jo luottaa tulevaan. Nyt odotetaan tuleeko vakuutusyhtöstä vielä yhteydenottoa, kun saattoi jäädä joku juttu vähän epäselväksi. Emme edes jaksaneet vertailla vakuutusyhtiöiden hintoja vaan otimme sieltä missä meidän muutkin vakuutukset ovat ja olihan siinä myös hyvä tarjous mukana.
Emme ole vielä hankkineet mitään tavaroita, vaikkakin tekisi mieli ostaa yksi ihana huopa, kun se on todella hyvässä alennuksessa. Veljeni laittoi kuvia rattaista ja pinnasängystä, jonka voisimme saada, mutta pitää odottaa ensin ensi viikon rakenneultraan ennen kuin voi tehdä mitään päätöksiä noiden suhteen. Hyvä kuntoisiahan ne olivat, ainoa mikä mietityttää mistä saisi niihin rattaisiin kantokopan, jottei tarvitsisi erikseen vaunuja ostaa. Näistä pitää jutella mieheni kanssa, kun seuraavan kerran jutellaan.
Peppi1981 ja Sykerö 20+0