Hakutulokset

1. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Toukokuu**

Mamira, on ihan vois sanoa että jatkuvasti.. Alkaa viimeistään aina aamupäivällä, nytkin oikeen polttelee :/ Tuo mahan kovettuminen on myös niin tympeätä, tänää yritin muka kirpparilla käydä nii eipä sitä paljo kävellä tai kumarrella näköjään enää. Välillä ei meinaa helpottaa koko supistus...
  2. M

lauwra ja Syli, helpottava kuulla että muillakin on samaa, vaikka tosiaan yksilöllistähän se on mitä mikäkin kipu tekee jokaiselle.. Mutta pitänee käydä näytillä jos menee pahemmaksi, ärsyttävää vaan kun ei voi liikkua ilman että maha on kivikova! Mulla kyllä ainaki alkaa olla mielialat tosi...
  3. M

Mullekin todellaki saa kertoa miten tästä mahasta pääsee yöksi eroon :D Neuvolassa tänään käyty, vaikka suoraan sanottuna eipä tuosta mitään hyötyä ollut, todettiin se minkä tiesinkin eli vauva perätilassa.. Sf- mitta vähän tipahtanut alemmas. Ei osannut sanoa juuta eikä jaata näihin...
  4. M

Käväisisinpä tänään yksityisellä ultrassa ja niinhän se vauva vaan perätilassa istuskelee edelleen.. Kuulemma aika alhaalla jo, saa nähdä kääntyykö vielä itsekseen. Huomenna onneksi on neuvola niin pitää siellä asiasta jutella.. Yritän olla ajattelematta asiaa mutta kyllähän se väkisin pyörii...
  5. M

Ihanaa! Onnea Ruu!! :) Huh mikä flunssa mulle on tullu yön aikana.. Ne menkkajomotukset taitaa onneksi olla mennyttä, johan nuita niin säännöllisinä tuli et kerkesin ihan säikähtää :D
  6. M

Kovasti tsemppiä loppurutistukseen Ruu! :) Eiköhän se epparikin sitten nopeasti parane :) Itse täällä vaan sohvalla makoilen, ihan kamala alaselkäkipu :( Panadol ei auta mitään, liikkuminen kyllä helpottaa mutta ku väsyttäiskin niin paljon :D
  7. M

Sonde, kyllä vaan, tuntuu ihan siltä että menkat alkaa hetkellä millä hyvänsä :D Näitten lisäksi ollut sitä sukkapuikkokipua mutta se nyt onneksi jääny vähemmälle.. Viimeksi neuvolassa oli vaan huolissaan ettei samalla maha mee kovaksi- eli ilmeisesti tää on normaalia kuitenkin :) Jotenkin...
  8. M

Paljon tsemppiä ja jaksamista Ruu! Täällä yksi uneton, taas vaivaa nuo menkkamaiset jomotukset ja päässäkin pyörii kaikenlaista. Jos se uni taas tuossa kuuden jälkeen tulis kuten viime yönäkin... Huoh! miiula 34+4
  9. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Huhtikuu**

Miks mun piti kehua että helpolta tuntuu.. Tänään heti ollut niin tuskaista jotenki, sekä mahan kanssa että oman mielen, välillä tuntuu jotenki et tulee hulluksi.. Siis jotenki kaikki tuntuu niin kauheen vaikeelta :/ Kuusama, mulla 109 näytti ympärys :D Tänään siis 33+6. Ylimäärästä kyllä...
  10. M

Onpas täällä ollut keskustelua :) Itse laitoin kyllä ihan näin ensikertalaisenakin muutaman toiveen, mitä haluaisin synnytyksessä MUTTA se ei tarkoita sitä, että oletan kaiken menevän niin että nuo toteutuu, tiedän että siellä voi tapahtua ihan mitä tahansa :) Kysymyshän ei ole siitä että...
  11. M

Sulo- Sylvia, kiva kuulla kokemus tuosta käännöstä, en tosiaan sitä sen enempää jaksais stressailla kun en tiedä tuleeko sille tarvetta, mut yllättäen yöllä kun ei saa nukuttua niin alan miettiä (esim) tuota.. En edes tiiä miksi se mua niin jännittäis, jotenki aattelen et jos sillä vauvalla on...
  12. M

Ihanaa, muillakin makeanhimo! Toistaiseksi oon saanut sitä aika hyvin välteltyä mutta taitaa joku päivä tulla totaalinen repsahdus :D Mullakin taitaa tuo vauva edelleen olla perätilassa, en jaksais vielä alkaa miettimään jos ei käännykään mutta nyt tuntuu etten uskaltais suostua edes siihen...
  13. M

Kiitos kuka nyt neuvoikaan tuossa kun kyselin rintatulehduksesta, ohi se meni (jos nyt oli tulehdus) kun kaalta tungin rintsikoihin ja otin lämpimiä suihkuja :D Tänään käyty neuvolassa, verenpaineet aika korkeelle taas joten tuli käsky mitata joka päivä ja sain pissaliuskoja kotiinki ni voi...
  14. M

Kertokaapa viisaammat näin ekakertalaiselle, voiko rintatulehdus tulla jo raskausaikana? Mulla siis heruu maitoa jo etenkin toisesta rinnasta ja nyt illalla ihan yhtäkkiä tuli kova, pääasiassa semmonen viiltävä kipu, tuntuu koko rinnassa oikeen syvällä:( Kuumetta ei ole mutta toi kipu on tosi...
  15. M

Kesäkuun kullanmurut 2015 **Maaliskuu**

Heippa vaan tännekin taas pitkästä aikaa :) Ei meinaa pysyä perässä kun niin paljon tulee aina tekstiä, kiva kyllä lueskella miten muilla sujuu! En edes muista milloin ja mitä oon viimeksi kirjoitellu.. Oma olo on ollu edelleen ihan hyvä, supistukset jääny pois mutta tilalle tullut...
  16. M

Mä kans haluan painoa pudottamaan raskauden jälkeen, tuntuu nyt että se vaan nousee vaikka katon aika tarkkaan mitä syön.. Ei oo kyllä neuvolassa mitään sanottu, päinvastoin. Ja mulla siis ylipainoa ennen raskautta.. Tänään oli toinen sokerirasitus, arvot aikalailla samat kuin ekassa eli tosi...
  17. M

Pihla mulla on on ihan tuommoista samanlaista kipua just samassa paikassa, tulee yleensä kun nopeesti kävellen pitemmän matkan,menee kyllä levossa ohi.. Oon ajatellut että se on jotain ihan normaalia tähän kuuluvaa :) Mulla myös on mahan kans varsinkin iltaisin, tai jos innostun syömään yhtään...
  18. M

Pihla, mä kyselin niistä allergialääkkeistä, tuo Heinix on tosiaan aika turha, mulla on pahinta kitalaen(!!) ja nenän kamala kutina allergia-aikaan ja tosiaan ei oo koskaan vielä näin aikaisin alkanu.. Nenä on myös ihan tukossa koko ajan. Todella ärsyttävä vaiva! Tänään oli neuvolakin...
  19. M

lauwra kiitos vinkistä :D onneksi kaukalo onkin jo tiedossa kun siskolta saan :) Sitähän mun piti kysellä aiemmin et onko täällä muita allergisia? Siis lähinnä siitepöly ym.. Onko teillä oireet jo alkanu tai onko kokemusta aiemmin paheneeko raskauden aikana? Mulla on ollu pari kk jo aika...
  20. M

Täällä taas pitkästä aikaa :) Mä oon ihan sekaisin siitä mitä pitäis hankkia vauvalle, toki vaatteita oon ostellut mutta melkeinpä se siihen jääkin.. Vaunuja meinasin käydä testaamassa ensin ja sitten tilata netistä. En oikeen tiiä mitä edes pitäis hankkia! Vaivoja ei oo ilmestynyt...

Yhteistyössä