Hakutulokset

1. D

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

Tervetuloa Suentassu! Mukavaa, että porukkaa tulee lisää. Aika hiljaiseloa on pinossa pidellyt. Täällä edelleen odotellaan. On se kumma, että vaikka sitä kuinka yrittää asennoitua siihen, että aivan tavallista on synnyttää 14 päivä LA:n jälkeen, niin nyt ei maltti meinaa riittää. Ajatukset...
  2. D

Kiva kuulla susta ja teidän arjesta Anno!! Kuulostaa ihanalta... Oliko sun lapsivesi väritöntä? Olen tässä miettinyt, että onko se sitä vai valkkaria mitä mulla vuotaa/ tihkuu... Juu taidan käyttää sen teidän huomisen päivän, kun supparit loppui eilen kuin seinään :/ Itse asiassa meillä...
  3. D

Tiila: Kiva, jos löysit liivit. Toivottavasti sopivat. Ihanaa, kun jaksatte Emma ja Ginnifer käydä meitä pallomahoja tsemppaamassa. Annon masutuubi viritys kuulosti hauskalta, mielikuvitus kunniaan :laugh: ( .) Nyt olisi päivät täynnä, vaan ei tullut tänään. Viime yönä ja tänään on...
  4. D

Tiila: Mistäpäin sie asustelet? Se kenguruun pitäjä pitää meinaan Helsingin Käpylässä semmoista pientä kotipuotia. itse kävin siellä sovittelemassa liivit, sain ne heti mukaan ja sitten maksoin ne pankkisiirrolla. Hyvää ja joustavaa palvelua!
  5. D

Iida-Liina ja Tiila: Käykää vilkaisemassa liivejä osoitteesta www.kenguruu.fi Itselläni ei vielä ole kokemusta noista, mutta olen sovittanut ja ostanut parit liivit tuolta. Valtavan pehmoisia ja kuppi antaa myöden mutta tukee. Niitä edullisimpia (noin 12e) myyjä suositteli alkuvaiheessa yöllä...
  6. D

** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

Taustalla seurailen myös tätä teidän palstaa... (olen aktiivisempana tuolla yl 30-kymppisten esikkoäitien joukossa. Nyt täytyi oikein tulla kommentoimaan, kun tänään on tullut niin mahtavia juttuja! Parhaita ikinä :laugh: :laugh: :laugh: Teidän limatulpat, kävelemiset ja puhtaat...
  7. D

Okei Anno, saat anteeksi kun oli noin hyvä syy :laugh: . Sylillinen onnea pojan johdosta, hyvän kokoinen poika! Toivottavasti omakin pahantuulisuuteni johtaa pikaiseen synnytykseen... Dawn ja Uimari 39+4
  8. D

Tuttuja fiiliksiä Anno! On se kumma, että kaikki toistelee noita lauseita. Yksi lause joka yököttää mua on myös : " Kohta se teidän elämä muuttuu." Iiik, saan kohtauksen, jos kuulen tuon viel monesti. Kuulostaa siltä, että sie pääset pian synnytypuuhiin =) . Koita jaksaa vielä...
  9. D

Fleur: Nuo mielialanmuutokset raskaudessa ovat tosiaan vähän vaikeita. Itse en ole laknnut hämmästelemästä kuinka kokonaisvaltaisesti raskaus vaikuttaa mieleen ja kehoon. Itselläni nuo herkät hetket ajoittuivat ihan omaan aikaansa. Ainoa ajankohta, mikä on ollut niinkuin oppikirjojen mukaan...
  10. D

Pötkylä: Tuossa tilanteessa ei varmaan muuta voi, kun elää hetkessä ja ottaa tuleva vastaan sitten kun se tulee. Hienoa, että tilanne tällä hetkellä hyvä! :hug: ja onnellisia päiviä teille, mahtavaa että pääsitte kotiin! Iida-Liina: Mahtavaa, että ultrassa kaikki hyvin =) . Ai, että tuo...
  11. D

Anno: Mie kävin yksityisellä, kun täällä neuvolalääkäri ei tee arviota lapsen koosta, eikä ultraa. Olen kuullut monilta kavereiltani samaa, että eivät usein ultraa enää tässä vaiheessa koska turhaa mainitsemistasi syistä. Yksityisellä ultrasivat, mutta sehän tietää heille rahaa... Kuvat...
  12. D

Tervetuloa myös VEMU76 !
  13. D

Tervetuloa mukaan FPI, Maria72 ja Kaneli-07, mukava saada lisää porukkaa pinoon. Pötkylälle jaksamista ! Kertomastasi huokuu jälleen sellainen vahvuus ja positiivisuus (kaiken keskellä)... Iida-Liinalle kiitos päivitysvastuun ottamisesta. Tiilalle hyvää äitiysloman alkua! Ensimmäinen...
  14. D

Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol. 3

Sylillinen ONNEA Pötkylälle ja miehelle pojan johdosta! Voimia teille kaikille kolmelle!!!
  15. D

Onnellinen ensiodottaja,Hienoa, että vointisi alkaa olla parempi, kyllä se siitä... =) Minulla ei muuta kokemustaseulonnoista , kuin tavalliset np-ultra ja rakenneultra käytiin. Tuntui itsestään selvältä mennä niihin, ei pohdittu asiaa. Fleur, Puhuit asiaa seulonnoista! Iida-Liina...
  16. D

Pötkylä: Kiva, kun kävit kertomassa kuulumisia. Oltiin jo ihan varmoja, että olet putkauttanut pötsimönkijän ulos... Tsemppiä ja ikimuistoisia hetkiä lähipäiviin!! Miten Annon lääkäri meni? Kirjoittelen myöhemmin lisää, nyt tämä pikapiipahdus vain.
  17. D

Tervetuloa Bella! Fleur Onnea potkuista, ne ekat potkut ovat parhaat ! Toivottavasti sun kipukohtaus oli ainut laatuaan. Pötkylä taitaa olla jo tosiaan tositoimissa :) ! OE:lle Tsemppiä piikityksiin! Kyllä niihin tottuu, vaikka aluksi homma tökkii. Itse jouduin yhden leikkauksen...
  18. D

** Helmikuun Helmet** tammikuu

Heippa! Mie olen nähnyt noita kipsivalupaketteja LASTENTARVIKE- myymälässä täällä Espoossa. Etkös ole Turusta? Siellähän taitaa olla saman ketjun myymälöitä. Hintaa en muista... toivottavsti löydät, ja ajoissa.... :laugh: Dawn
  19. D

Täällä yksi laiska mammalomalainen... 3. lomapäivä menossa ja laiskottaa ja ajatukset pyörii vaan ympyrää. Jos ne pyörii tätä rataa vielä 4-6 viikkoa, niin huh, huh :laugh: Onnittelut Iida-Liinalle ja tervetuloa mukaan! OE, onneksi huomasivat tukoksen ajoissa! Sua on koeteltu nyt niin...
  20. D

** Helmikuun Helmet** tammikuu

Kiitos vinkistä Zuku!

Yhteistyössä